22 lip 2017

Liebster Blog Award 3.


Siemanko! 
Kolejny wpis z serii 'Liebster Blog Award' albo kto jak woli "LBA" - tym razem już trzeci. Seria przede wszystkim ma na celu dać się poznać w prosty sposób, opowiedzeniu co nieco o sobie oraz wyrażeniu swojego zdania w różnych kwestiach. I Wy mogliście to już zrobić dwa razy w tych wpisach TU i TU. Jeżeli nie widzieliście ich - to zapraszam! Dzisiaj kolejny wpis, jak to mówię - "trochę prywaty' :)

Nominację otrzymałam od Moniki z blogu: kataloginspiracji.


PYTANIA Z NOMINACJI

1. Blogowanie jest dla mnie...
Przede wszystkim odskocznią, pasją, cząstką życia i spędzania czasu. Myślę, że mogłabym tutaj wymieniać wszystkiego po trochu żeby to jakoś skleić i dobrze opisać. Jeżeli ktoś prowadzi bloga od dłuższego czasu, to doskonale wie, że do tego miejsca człowiek się przywiązuję. Czasami bywa źle, czasami nie mam czasu i znikam na nieokreślony czas, ale zawsze chętnie powracam i myślę, że mi się to nie zmieni. Blogowanie to dla mnie nauka. Ciągle się uczę, poznaje rzeczy, które dotąd były mi nieznane. Zagłębiam wiedzę, poznaje innych ludzi, udoskonalam również samą siebie. 

2. W przyszłości chciałabym ...
Wiele rzeczy chce osiągnąć w niedalekiej przyszłości, a więc w tej 'dalekiej' jest jeszcze więcej tych rzeczy czy czynności. Na pewno chciałabym stworzyć rodzinę, która będzie czuła wsparcie i miłość do siebie. Chciałabym aby moje dzieci czuły się szczęśliwe, mój przyszły mąż i ja również. Chciałabym żyć zdrowo i móc pozwalać sobie na rzeczy, które sprawiają mi radość. Chciałabym zwiedzić wiele ciekawych i pięknych miejsc.. chciałabym naprawdę wiele. 

3. Interesuję się...
Chyba szybciej byłoby napisać czym się nie interesuję. Mam bardzo szerokie pole zainteresowania, zaczynając od muzyki, śpiewu, rysowaniu, tworzeniu, pisaniu skończywszy na aktywności fizycznej. A z racji, że jestem dosyć młoda myślę że moje pole zainteresować stale się będzie zwiększać. 

4. Zawodowo zajmuję się...
Zawodowo jestem fryzjerką, ale nie pracuje w zawodzie. Zajmuję się pisaniem oraz robieniem zdjęć. Pracuje w firmie składającej się z kilku marek odzieżowych. Czyli w sumie to co lubię, a przynajmniej czuje z tego satysfakcję. 

5. Jestem kobietą...
Jak każdą inną. Mam mase zainteresowań, odmienne zdanie, poczucie humoru i dystans do siebie. Jestem kobietą niezależną, choć często potrzebuje męskiego wsparcie. Przede wszystkim jestem kobietą, która wie czego chce w życiu. Czuje się wyjątkowa, potrzebna i kochana. I mam nadzieję, że większość (a najlepiej wszystkie) też się tak czują!

6. Moim ulubionym daniem jest...
Pytanie rzeka. Każda osoba gotuje inaczej i od każdej smakuje wszystko zupełnie jakby danie było nam obce, a w rzeczywistości wcale takie nie jest. Nie mam swojego ulubionego dania, a w jedzeniu raczej nie jestem wybredna.. a przynajmniej w większości potraw czy produktów spożywczych. Bo owszem.. są takie, które omijam. 

7. W ludziach cenię...
Szczerość przede wszystkim. Cenię sobie również bycie sobą, bo jak wiadomo w dzisiejszych czasach większość ludzi udaje kogoś kim nie jest, albo w każdym stopniu upodabnia się do sławnych osób. Cenie sobie również otwartość i to, że mają swoje zdanie a nie kierują się zdaniem innych osób. W ludziach cenie pomoc, przyjaźń i wiele innych - ludzkich - zachowań..

8. Trzy najważniejsze wartości w moim życiu to...
Rodzina, zdrowie i szczęście. I dzięki tym wartościom powstaje kochany dom z ogromnym ciepłem do każdego domownika. Trzeba doceniać to co się ma i udoskonalać tak, żeby było jeszcze lepiej. 

9.  Nie lubię...
Wielu rzeczy. Kłamstwa, fałszywości, grzybów, papryki, pierwszego dnia pracy i .. ostatniego dnia wolnego. Nie lubię jak mi się rozkazuje, krzyczy na mnie albo jak ludzie manipulują innymi ludźmi. Nie lubię się spieszyć (choć ostatnio co raz częściej się gdzieś spieszę), nie lubię jak ktoś uważa się za kogoś lepszego oraz tego, jak ktoś obraża inne osoby. 

10. Marzy mi się...
Na ten moment to urlop, który już mam zaplanowany. A tym bardziej, że strasznie tęskni mi się za rodziną, psem i ulubionymi miejscami w Polsce. 

11. Mój styl ubioru to...
Luźny, sportowy i jednocześnie elegancki. Co mam na myśli? Elegancka bluzka, jeansy i adidasy - lub podobnie do tego opisu. Lubie ze sobą łączyć różne style i tworzyć coś "swojego". Nie podążam ślepo za modą, choć wcale jej też nie neguje - bo właściwie niektóre trendy są całkiem w porządku. Poprzez ubiór lubię być 'sobą' - taką typową JA.

DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ


MOJE PYTANIA W TEJ EDYCJI:

1. Jakiej najbardziej przydatnej rzeczy udało Ci się nauczyć?
2. W jaki sposób można nauczyć się ufać ludziom? Masz swój sprawdzony?
3. Jak walczyć ze złymi nawykami?
4. Jaką rolę pełni telewizja w życiu Twoim i Twojej rodziny?
5. Lepiej działać spontanicznie czy planować?
6. Czy życie jest chwilą? Jakie masz zdanie na ten temat?
7. Jest coś czego Twoim zdaniem dorośli powinni się uczyć od dzieci?
8.  Czy smutek zawsze jest wyrażany łzami?
9. Czego w życiu na pewno chcesz spróbować?
10. Gdzie uciekasz gdy wszystko się wali?
11. Patrząc z perspektywy czasu - doznane cierpienia wzmacniają nas czy osłabiają? 


BLOGI KTÓRE NOMINUJE

Kochani, chciałabym nominować WSZYSTKICH. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta - chciałbym znać odpowiedzi każdego z Was. Jesteście ze mną od x czasu - jedni dłużej drudzy krócej, jednak każdy z Was tworzy to miejsce ze mną. Jestem ogromnie ciekawa Waszych poglądów na tematy, które poruszam w pytaniach. Każdy się może czuć nominowany i będzie mi miło, jeśli zechcesz odpowiedzieć na te pytania - tutaj, albo w oddzielnym blogu ☺

"Każda ciemna moc ma zawsze jasne zakończenie."

97 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie plany i marzenia a jeśli nie wszystkie to większość :) Wiadomo.... potrzeba na to czasu i cierpliwości, ale jeszcze całe życie przed Tobą (przed nami). Grunt aby się nie poddawać i nie zniechęcać, tylko dalej robić to co sie robi a jednocześnie i rozwijać ;)
    Co do ostatniego pytania to również lubię sportowy styl i tak jak napisałaś on również może być elegancki, tylko w moim przypadku nie są do jeansy ;P Nie lubię ich ale jakieś spodnie z materiału jak najbardziej :) Nie lubię jak ubranie mnie opina... Podobają mi się bluzki w kratkę i nawet strój "maturalny", może nie być "sztywny". Obecnie można nawet kupić dresy, co nie wyglądają jak dresy :) Ważne by czuc się dobrze w tym co się nosi :)

    Dziękuję za nominację - jeśli uda mi się napisać coś z sensem to odpowiem, ale nie obiecuje ;)
    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas i cierpliwość sprawdza się w bardzo wielu aspektach i oczywiście jeżeli chodzi o cele i marzenia to determinacja :) Myślę, że nie mam się czego bać i spokojnie będę spełniać marzenia. Powoli, ale jednak ☺
      Strój 'maturalny' może być bardzo ciekawy, jeżeli dodamy różne ciekawe atrybuty, czy samą stylizację ogarniemy w dosyć 'inny sposób' :)

      Czekam na wpis, bo jestem bardzo ciekawa:)
      Miłego ! ♥

      Usuń
    2. Wiadomo... czasem marzeniom trzeba pomóc ale ich spełnianie sprawia przyjemność a jeszcze większą, jeśli się one spełnią ;)
      W moich czasach i mojej "strój maturalny" miał być tradycyjny :)

      Moje odpowiedzi :)
      1. Hm... ciężkie pytanie. Według mnie wszystko, czego się uczymy jest przydatne - przydaje się w życiu. Czasem myślimy, ze coś jest błahe a potem raptownie okazuje się, ze jednak dobrze, ze to umiemy :)
      2. Stare przysłowie mówi "przyjaciół poznaje sie w biedzie" i to prawda. Wtedy, kiedy mamy problem lub ktoś mówi o nas źle, rozsiewając plotki na prawo i lewo, po to aby nas zniszczyć, widać kto pozostaje przy nas, nie odwraca się a kto raptownie zmienia o nas zdanie i ma nas gdzieś. Zaufanie przychodzi z czasem.
      3. Każdy ma swoje idealne i sprawdzone sposoby. Z pewnością przydaje się wiara w siebie, silna wola i samozaparcie. Trzeba uwierzyć w siebie, że się uda wygraćZ pewnością ważne jest wsparcie bliskich
      4. Moi rodzice przeważnie oglądają TVP Info i to co dzieje się w polityce, sejmie (zwłaszcza ostatnio) itp. Ja telewizję oglądam sporadycznie - praktycznie w ogóle jej nie oglądam :)
      5. Chyba jednak planować, bo mamy jakiś punkt oparcia. Z drugiej strony czasem coś potrafi pokrzyżować plany (dlatego trzeba mieć plan B) a czyn na tak zwanym "spontanie", może okazać się trafny a nawet najlepszą lub jedną z najlepszych dezycji w naszym życiu :) Na to chyba nie ma reguły ;)
      6. Nie myślałam o tym ale... w życiu wszystko przemija, tak jak i życie - nie wiemy, kiedy możemy je stracić.
      7. Radości z małych, drobnych rzeczy, ze świata i jego piękna oraz uroków - nie każdy dorosły to potrafi.... brakuje tej dziecięcej radości
      8. Według mnie nie, bo łzy mogą być łzami szczęścia. Czasem człowiek smutek i żal wyraża złością, inni zamyka się w sobie i nic nie mówi, jeszcze inny chce to z siebie wykrzyczeć lub przelewa ból na papier albo tworzy muzykę. Wszystko zależy od człowieka.
      9. W tej chwili mam pustkę w głowie ;)
      10. To moja mała tajemnica :)
      11. Wzmacniają - jeśli je przetrwamy, mamy wewnętrzną świadomość, że przetrwamy i pokonamy wiele przeciwności. Tak na prawdę nic nie dzieje się bez przyczyny. Spotyka na coś, aby inna rzecz mogła się stać. Wszystkie cierpienia (a także i miłe chwile) kształtują nas, nasz charakter i to kim jesteśmy. Dzięki temu jestesmy tym kim jestesmy - jesteśmy w tym miejscu w ktorym jesteśmy.

      To chyba byłoby na tyle :)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. Za moich czasów strój maturalny też był tradycyjny :)
      Świetne odpowiedzi! Dziękuję, że poświeciłaś na to swój czas ♥
      To prawda, dzieci mają w sobie tyle radości, że jakby człowiek potrafił doceniać i cieszyć się z małych rzeczy, to na pewno o wiele mniej by narzekał. Bardzo mądre podejście do życia masz ☺

      Usuń
    4. E tam.... zaraz poświęciła - to była przyjemność, tylko potrzeba tak zwanej weny, aby wszystko napisać z sensem :) Takie zadnia pobudzają kreatywność i skłaniają do myślenia a jak wiadomo nasz mózg tego potrzebuje ;)
      Nie każdy człowiek potrafi cieszyć się z drobnostek - większość chce więcej i więcej, nie doceniając tego co ma. Na szczęście są tacy, którzy doceniają małe-wielkie rzeczy :) Wracając do dzieci - one potrafią patrzeć na niektóre sprawy całkiem inaczej, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Ponadto są szczere a ta cecha u ludzi również zanika.

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe odpowiedzi! :) Też cenię sobie szczerość. Co do najważniejszych wartości, również wymieniłabym oczywiście rodzinę, zdrowie i szczęście. Pozdrawiam!
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi, jesteś niezwykle wszechstronną i interesującą osóbką. Odnośnie odpowiedzi na Twoje pytania streszczać się będę.
    1. Wielu rzeczy ale największym u mnie jest jak być cierpliwym (zawsze miałam z tym problem).
    2. Faktem jest, że ja nie ufam ludziom z powodu bardzo złych doświadczeń.I jest mi z tym dobrze :-)
    3. Trzeba być upartym i dobrze zmotywowanym aby z tym wygrać.
    4. Nie oglądam telewizji, wystarcza mi internet.
    5.Bezpiecznie jest planować, choć nie zawsze planowanie wychodzi w realu z powodu przyczyn od nas niezależnych.
    6.Życie jest ciągiem chwil a mija zawrotnie szybko :-/
    7.Otwartości i braku obawy.
    8.Oj nie , czasem przeradza się w głęboką depresję.Każdy reaguje inaczej,artyści pod wpływem smutku zwykle tworzą niezapomniane dzieła.
    9.Chcę polecieć balonem :-)
    10.Ja nie uciekam, po prostu walczę .
    11.Zdecydowanie wzmacniają .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam problem z cierpliwością, ale pracuje nad tym i myślę, że chyba sobie radzę ☺ 9. Oby się to spełniło! Bo ja to bym się chyba bała :D
      Dziękuję, że zechciałaś przyjąć nominację, teraz wiem o Tobie jeszcze więcej ☺

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;) Ja postaram się odpowiedzieć na twoje pytania w najbliższym poście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jak najbardziej będę czekać ♥

      Usuń
  5. Bardzo fajne odpowiedzi na pytania, fajną masz pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wypowiedzi. Szczerze nie przepadam za tymi nominacjami, ale zrobię wyjątek i odpowiem na twoje pytania:
    1. Najbardziej przydatną rzeczą, którą się nauczyłam jest obsługa Photoshopa. Niesamowity program z niesamowitymi możliwościami.
    2. Z zaufaniem to ciężko stwierdzić czy da się tego nauczyć, zależy od człowieka, inni będą ufać każdej napotkanej osobie, a inni będą się przekonywać do kogoś dużo czasu. Według mnie nie ma na to sprawdzonej reguły.
    3. Przede wszystkim ćwicząc silną wolę, z tym da się każdy zły nawyk wyeliminować
    4. Nie oglądam telewizji więc wpływu na mnie nie ma żadnego.
    5. W niektórych przypadkach trzeba planować, jednak zawsze wolę aby wyszło wszystko spontanicznie.
    6. Życie jest chwilą, między innymi dlatego, że życie szybko przemija i trzeba korzystać z niego na 200%
    7. Dorośli powinni nauczyć się myśleć jak dzieci, bo wtedy wszystko wydaje się prostsze i optymistyczne.
    8. Nie zawsze, łzy to taki dodatek. Każdy może na swój sposób inaczej okazywać smutek, nie pokazując łez.
    9. Na obecną chwilę nie mam czegoś co chciałabym spróbować, staram się takie cele robić na bieżąco. Chociaż zawsze marzyło mi się pójście na casting ze śpiewaniem, ale to minie jeszcze parę lat zanim się w ogóle odważę:)
    10. Zamykam się w samotności, żeby odetchnąć, przemyśleć czy aby na pewno wszystko się wali, uciekam w swój świat wyobraźni.
    11. Wzmacniają, chociaż blizny i tak zostają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyjątek, naprawdę mi miło♥
      1. Owszem, sama Photoshopa mam obcykanego i cenie sobie ten program :) A próbowałaś swoich możliwości w Gimpie? 7. W sumie coś w tym jest :) Wszystko byłoby takie proste, ale czy nie za proste? 9. W takim razie życzę Ci dużo odwagi, żebyś w końcu poszła i zaśpiewała! Przy tym powaliła wszystkich na kolana :)

      Usuń
  7. Lubię czytać tego typu posty, ale sama napisałam jeden... i chyba wystarczy. 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzież wystarczy, ja jestem nienasycona, ot to! :D

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe pytania. Można się dużo o tobie dowiedzieć :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że przyjęłaś ode mnie nominację. Miło mi też poznać Cię trochę z innej strony i poznać Twoje zdanie na rożne tematy. Według zasad LBA nie mogę być przez Ciebie nominowana. Jednak jak sama piszesz - jesteś ciekawa odpowiedzi swoich czytelników. Postaram się więc sprostać Twoim oczekiwaniom i ustosunkować się do pytań.
    Pozdrawiam wakacyjnie i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi niezmiernie miło!
      Udanego tygodnia ♥

      Usuń
  10. Jeżeli chodzi o ulubione danie to u mnie wszystko co zawiera szpinak <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Ja za to nie cierpię szpinaku :D

      Usuń
    2. Oh, ja uwielbiam ;) Wszędzie gdzie tylko mogę staram się go przemycić :D Sałatki, naleśniki, pierogi, placki, kotleciki, makarony, sosy, kopytka :D Mam jeszcze kilka przepisów, które muszę wypróbować :D Ale wiem, że nie każdy lubi ;) Niektórych odrzuca kolor :D

      Usuń
    3. Eee kolor to ma akurat mega :D

      Usuń
  11. Fajne odpowiedzi. To prawda, pierwszy dzień w pracy jest najgorszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają Twoje odpowiedzi, są ciekawe i szczere. Pytania również zadałeś bardzo interesujące, dające do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także zachęcam do odpowiedzenia na te pytania :)

      Usuń
  13. Odpowiem na kilka pytań :)
    5. Lepiej działać spontanicznie czy planować?
    Ja lubię planować, ale jeśli plany nagle mi się zmieniają to nie wpadam w panikę. Robię nowy plan ;)
    8. Czy smutek zawsze jest wyrażany łzami?
    Nie nie zawsze. Czasami największy smutek kryje się za najszerszym uśmiechem.
    9. Czego w życiu na pewno chcesz spróbować?
    10. Gdzie uciekasz gdy wszystko się wali?
    W moim przypadku pytanie powinno brzmieć : do kogo :) Do mojego Męża :)
    11. Patrząc z perspektywy czasu - doznane cierpienia wzmacniają nas czy osłabiają?
    Wzmacniają w myśl stwierdzenia ,,co nas nie zabije to nas wzmocni " :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8. To prawda..
      11. Dobre podejście, jednak nie każdy się 'wzmacnia' :c
      Dzięki za odpowiedzi ♥

      Usuń
  14. Dla mnie blogowanie jest oderwaniem od rzeczewistości i swiatem w ltórym moge byc ta lepszą częscia siebie :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/red-dress.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepszą częścią siebie możesz być zawsze, wszystko zależy od Ciebie ☺

      Usuń
  15. Mamy wiele wspólnego, zwłaszcza z tym, że także cenię sobie szczerość, a jeżeli ktoś mnie okłamie bądź celowo oszuka, to... krąg moich bliskich znajomych się dla takiej osoby lekko zamyka.


    1. Przede wszystkim w końcu ogarniam te kody CSS i nie boję się już edycji HTML :D
    2. Myślę, że na start nie należy ufać nikomu. Zanim się w miarę dobrze poznamy, zaufanie powinno być ograniczone i nie powinniśmy się przywiązywać do takiej osoby.
    3. Skutecznie. Pilnować się i stopniowo eliminować złe nawyki, zastępować je dobrymi.
    4. W sumie żadną. Ja mało co oglądam TV, moja mama podobnie. Jedynie mój tato, władca pilotów, ogląda coś parę razy w tygodniu. Dla mnie tv mogłaby nie istnieć. W końcu mamy teraz Internet i serial mogę obejrzeć sobie online, albo film :)
    5. Myślę, że ważne rzeczy trzeba zaplanować, ale ogólnie to lepszy jest spontan.
    6. Tak. Nie ma co zastanawiać się co będzie jutro czy płakać nad wczoraj. Liczy się każdy dzień, bo taka chwila się już nie zdarzy.
    7. Szczerości.
    8. Nie. Czasami wyrażany jest ciszą. To chyba gorsze niż łzy.
    9. Chcę skoczyć na bungee oraz skoczyć z samolotu ze spadochronem :)
    10. Nigdzie. Nie uciekam przed problemami, tylko szybko staję z nimi oko w oko. Nie lubię mieć ciągnących się, niepozałatwianych spraw.
    11. Wzmacniają, chociaż wolałabym nie pamiętać tych wszystkich momentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Brawo! Ja próbowałam swoich sił - dzięki czemu mam szablon, swój a nie takie jak większość. Ale na ten moment nic nie pamiętam już z HTML :c A, że zmian póki co nie planuję to odpuszczam ten temat :D
      6. Dokładnie tak :)
      Oczywiście podoba mi się Twoje podejście i cenie je sobie!
      Dziękuję, że zechciałaś przyjąć nominacje ☺ Miłego dnia ♥

      Usuń
  16. na niektóre z Twoich pytań sama udzieliłabym takiej samej odpowiedzi ;) również cenię sobie szczerość i nie cierpię kłamstwa ;)
    a co do pytań, które zadałaś... postaram się stworzyć post z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że mamy sporo wspólnego :D Jeżeli chodzi o Twoje pytania, to ciężkie są, więc odpowiem tylko na kilka, mam nadzieję, że nie będziesz miała mi tego za złe :D

    5. Myślę, że spontan jest najlepszy, chociaż czasami rzeczywiście warto coś zaplanować :)
    7. Radości, zadowolenia z życia... Niestety dorosłych pochłaniają problemy i zapominają o dobrych stronach życia :)
    8. Nie! Czasami ludzie ukrywają go, śmiejąc się, udając szczęśliwych...
    10. Gdy wszystko się wali "uciekam" w świat zwierząt lub fotografii. Albo zamykam się w pokoju z moim kotem, albo wychodzę z domu, idę w plener i robię zdjęcia :)
    11. Myślę, że zależy to też od doznanego cierpienia, moim zdaniem jednak, większość nas wzmacnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie :)
      Ciesze się, że poświęciłaś mi więcej swojego czasu i odpowiedziałaś chociaż na kilka :)
      5. a najlepiej jest tworzyć w BJ co i jak :D
      8. niestety tak jest :/
      10. Zdjęcia są dobre na wszystko, prawda? ♥

      Usuń
  18. Gratuluję nominacji!
    Jedzenia nigdy za wiele, tak jak miłości!
    Super, że realizujesz swoje plany i masz cele - to zawsze pomaga:)
    Może odpowiednim na te pytania na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że możesz odpowiedzieć na te pytania u siebie na blogu. Będzie mi miło, że poświecisz na to swój czas ♥

      Usuń
  19. Takie posty są super można się coś dowiedzieć o autorze <3! Na pewno odpowiem na pytania w najbliższym poście :)

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Chyba opanowania i cierpliwości w stosunku do rzeczy, ludzi na których nie mam wpływu.
    2. Dawać kolejną szansę.
    3. Powoli i małymi krokami razem ze wsparciem najbliższych :)
    4. U nas często jest włączona, lubię jak coś leci w tle.
    5. Zwykle wolę planować, ale czasami zdarzają się spontaniczne decyzje :D
    6. Życie to komplet chwil.
    7. Szczerości i bezpośredniości.
    8. Ja wyrażam złość łzami a nie smutek, jak jestem smutna to zazwyczaj nic nie mówię.
    9. Lot samolotem!
    10. Do własnego mieszkania.
    11. Każde cierpienie wzmacnia, oczywiście przychodzi to z czasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5. Spontaniczne wyjazdy rowerem, czyż nie? :D
      Dzięki, że zechciałaś poświęcić na to swój czas ♥

      Usuń
  21. Ważne żeby praca była przyjemnością :D
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Doceniania każdej najmniejszej chwili, momentu i rzeczy :)
    2. Nie ;)
    3. Pozwoli starać się je eliminować ;)
    4. Nie oglądam tv nie mam czasu na to.
    5. działać spontanicznie.
    6. Jest chwilą dlatego trzeba korzystać, skąd wiadomo że będzie kolejny dzień?
    7. Radości z małych rzeczy.
    8. Nie.
    9. Skok ze spadochronem ;)
    10. Nigdzie. Stawiam wszystkiemu czoło.
    11. Zdecydowanie wzmacniają. Wiem po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że poświęciłaś na to swój czas ♥
      Oby cel ze skoku ze spadochronem się spełnił, bo ja np. nie chciałabym lecieć balonem ani skakać ze spadochronu :D ale za to chciałabym skoczyć na bungee :D

      Usuń
  23. Na 11 pytanie odpowiedziałabym tak samo jak Ty :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I am so loving this post!


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja może odpowiem tutaj :).
    1. Ciężko powiedzieć. Umiejętności przydatnych jest wiele i dobrze jest mieć opanowane choćby te podstawowe, ale na razie nic nie przychodzi mi do głowy ;).
    2. Nie mam. Ufam ludziom, jeśli dobrze ich znam (pewnie jak większość osób :) ).
    3. Są różne sposoby, każdy musi wybrać najskuteczniejszy dla siebie. Na pewno trzeba mieć silną wolę i cierpliwość, bez tego nic się nie zdziała.
    4. Praktycznie żadną, rzadko włączamy telewizor.
    5. Zrobienie czegoś spontanicznie może być najlepszą przygodą :), ale bez planowania nierzadko zaskakuje nieprzewidziana okoliczność.
    6. W pewnym sensie tak. Powinniśmy skupiać się na tym, co tu i teraz, i czerpać szczęście właśnie z niepowtarzalnej chwili, która trwa.
    7. Szczerość, niewinność, radość życia, wyobraźnia :).
    8. Na pewno nie - może być wyrażany na różne sposoby.
    9. Podróży w jakieś dalekie strony.
    10. Do swojego pokoju, do książek, ptaków, przyrody - tego, co daje mi spokój.
    11. Myślę, że każde cierpienie jest po coś. I jeśli tak do tego podejdziemy - ono też nas czegoś nauczy.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2. Dokładnie tak :) Zaufanie przychodzi z czasem ☺
      3. Silna wola, cierpliwość i motywacja pomagają nam w walce z nawykami :)
      9. Jakąś 'strone' masz upatrzoną? Bo ja bym chciała zwiedzić wiele ciekawych Polskich jak i tych zagranicznych miast :)
      Dziękuję, że poświeciłaś swój czas☺ Miłego dnia! ♥

      Usuń
  26. Widzę, że mamy podobny styl ubierania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne odpowiedzi,moja mama jest z zawodu fryzjerką ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze fajnie poznać bliżej inne blogerki :) To ciekawe, że jesteś fryzjerką :) Ale najważniejsze, że znalazłaś pracę, którą lubisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) a kto nie lubie pracować przy ubraniach? :D

      Usuń
  29. Ja powiedziałabym jeszcze, że blogowanie rozwija moje umiejętności pisarskie. Gdyby wziąć i porównać posty sprzed roku i teraźniejsze widać duży postęp.
    Super, że masz plany i marzenia i życzę Ci, aby wszystko powoli się spełniało. Osiągaj sukcesy, nie bój się porażek i bądź sobą!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :D

    N.W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to też jest kluczowe :) Pisanie i czytania rozwija te umiejętności i zasób słów :)
      Dzięki ♥ Miłego dnia!

      Usuń
  30. Zazdroszczę Ci tylu zainteresowań :) Mnie przeważnie trudno odciągnąć od czytania książek :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiem tutaj ;)


    1. Jakiej najbardziej przydatnej rzeczy udało Ci się nauczyć?

    zdecydowanie język angielski :D
    2. W jaki sposób można nauczyć się ufać ludziom? Masz swój sprawdzony?

    Nie ufam nawet samej sobie więc sposobu brak :)

    3. Jak walczyć ze złymi nawykami?

    myślę, że najlepiej jest nauczyć się kontrolować swój umysł i ciało :)

    4. Jaką rolę pełni telewizja w życiu Twoim i Twojej rodziny?

    rzadko oglądam telewizyjne "hity", wolę obejrzeć ciekawy film w sieci :)

    5. Lepiej działać spontanicznie czy planować?

    to zależy, wyjazd na weekend, wypad na miasto - stawiam na spontan, zakładanie rodziny, budowa domu, dzieci - to już lepiej zaplanować ;)

    6. Czy życie jest chwilą? Jakie masz zdanie na ten temat?

    życie jest chwilą, kiedy czerpiesz z niego radość :)

    7. Jest coś czego Twoim zdaniem dorośli powinni się uczyć od dzieci?

    tak, radości, pogody ducha i mówienia prawdy! ;)

    8. Czy smutek zawsze jest wyrażany łzami?

    nie, czasami udajemy i uśmiechamy się dusząc w sobie cały ból :(

    9. Czego w życiu na pewno chcesz spróbować?

    w życiu chciałabym spróbować wiele ale niestety na niektóre rzeczy jestem już za stara :D

    10. Gdzie uciekasz gdy wszystko się wali?

    nigdzie bo nie mam dokąd uciec :) staram się budować to co się wali ;)

    11. Patrząc z perspektywy czasu - doznane cierpienia wzmacniają nas czy osłabiają?

    Osłabiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Jest bardzo przydatny i funkcjonalny :)
      3. dobry pomysł, ale czy jest taki łatwy?
      6. Piękne podejście ♥
      7. z tą prawdą to akurat racja. Chyba nie ma szczerszych osób od tych małych Skarbów ☺
      9. Ej, no gdzież! Niech wiek nie będzie argumentem do próbowania niektórych rzeczy. Grunt abyś miała tą satysfakcję i poczuła się szczęśliwa. Działaj!
      Dziękuję, że poświęciłaś mi swój czas na odpowiedzi ♥

      Usuń
  32. Przyjemnie czytało mi się Twoje odpowiedzi :) Myślę, że takie pytania to wspaniała okazja, by spojrzeć w głąb siebie i zastanowić się nad najważniejszymi rzeczami w życiu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do tego, aby odpowiedzieć na pytania, które zadałam :)

      Usuń
  33. Witam :)
    Przeczytałam wpisy o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo lubię takie wpisy, ale sama jakoś za wiele tego nie pisałam...może czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak ja czekam na wakacje :) W sumie dla mnie też najbardziej liczy się zdrowie i zadowolona rodzina u boku:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z takich wpisów można się dużo dowiedzieć na temat osoby, która prowadzi bloga-fajna sprawa :)
    Życzę powodzenia w dążeniu i realizacji marzeń!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobry wieczór,
    Prawdę mówiąc, ja udzieliłabym na większość pytań takich samych odpowiedzi jak Ty, to znaczy, iż mamy podobne gusta. Również cenię sobie szczerość wśród ludzi, a odnośnie ulubionego stylu - to luźne stroje. Szeroki wachlarz zainteresowań, jakbym o sobie czytała. :))
    Rodzina. Zdrowie. I szczęście. Masz absolutną rację. Te wartości są najważniejsze w życiu człowieka.
    Pozdrawiam Cię!
    I zapraszam do swojego konkursu: www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ludzi podobnych jest więcej, super ♥

      Usuń
  38. Lubie takie posty , fajnie czasem dowiedzieć się czegoś ciekawego o innych ;)

    OdpowiedzUsuń

  39. 2. W jaki sposób można nauczyć się ufać ludziom? Masz swój sprawdzony?

    kwestia wiedzy wyczucia wcześniejszych doświadczeń...

    3. Jak walczyć ze złymi nawykami?

    uświadomienie sobie to już pierwszy krok:)

    4. Jaką rolę pełni telewizja w życiu Twoim i Twojej rodziny?

    Ja nie oglądam Tv

    5. Lepiej działać spontanicznie czy planować?

    każda sytuacja jest inna

    6. Czy życie jest chwilą? Jakie masz zdanie na ten temat?

    Zależy do czego porównać

    7. Jest coś czego Twoim zdaniem dorośli powinni się uczyć od dzieci?
    Spontaniczności i szczerości:) Ale najważniejszy jest złoty środek by nie ranić innych

    8. Czy smutek zawsze jest wyrażany łzami?
    nie
    9. Czego w życiu na pewno chcesz spróbować?
    Różnych słodyczy, kosmetyków, miejsc, smaków...
    10. Gdzie uciekasz gdy wszystko się wali?
    hmmmm...
    11. Patrząc z perspektywy czasu - doznane cierpienia wzmacniają nas czy osłabiają?

    Zależy od osoby i sytuacji.


    ja uważam że bloger to charakter. Są osoby dla których jest to chwilowa próba, są tacy co wracają ale i tacy którzy blogują latami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie coś w tym jest, jednak czy bloger to charakter? Hm.. zależy co przez to rozumiesz :)
      Dzięki, że poświęciłaś mi swój czas ♥

      Usuń
  40. Ale fajnie, że masz taką pracę jaką lubisz ;) Artystka z Ciebie widać to hehe ^^ Lubię się podobnie ubierać jak Ty, tak na luzie + adidaski <3 udanego urlopu a na pytania odpowiem w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajne odpowiedzi i rozbudowane - w ten sposób można się czegoś o Tobie dowiedzieć :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  42. Stworzenie szczęśliwej rodziny to również dla mnie ogromnie ważna sprawa, z pomocą męża mam nadzieję, że tak właśnie będzie <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Urlop! Kto o nim nie marzy :D Świetne pytania.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ooooj mnie też już marzy się urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  45. To miło ,,spotkać" kogoś, dla kogo ważną wartością jest rodzina. Coraz mniej ludzi mówi otwarcie, że rodzina jest ważna, co jest trochę przykre.
    Pozdrawiam i odpowiadam na pytania na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz racje, niestety ..
      Jednak rodzina to wsparcie, miłość, bezpieczeństwo i samo dobro jakie może być dla człowieka :)
      Już zaglądam! ♥

      Usuń
  46. Wartości są takie same jak moje ♥ Też sobie cenię szczerość, a bycie sobą w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne - mnóstwo osób upodabniając się do kogoś stają się mało oryginalne, takie, na jedno kopyto... Żyć we własnym tempie, robić to, co się kocha, celebrować każdą chwilę i móc dzielić je z bliskimi i ukochanymi ludźmi - bezcenne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się Twoje podejście i zgadzam się z nim w stu procentach! ♥

      Usuń
  47. To bardzo dobrze, że masz pracę, która daje Ci satysfakcję :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny wpis taki szczery :) mam nadzieję, że uda Ci się do wszystkiego dojść i będziesz jeszcze szczęśliwsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Hmmm interesujące odpowiedzi, dużo można się z nich dowiedzieć.
    W ludziach również cenię takie same wartości + lojalność oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Też cenię sobie wygodny, sportowy stój :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Blogowanie uzależnia :)
    Mam podobny styl, chociaż te sportowe obuwie do koszuli jakoś do mnie nie przemawia haha :P
    Ciekawe pytania, zrobię po powrocie u siebie taki post :D

    Na pewno odwiedziny u rodziny też można zaliczyć do udanych dni urlopu ;D
    Widzę, że na wszystko masz plan, ale mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa odpowiedzi! ☺
      Mam plan i ja już czuję, że urlop będzie udany :D

      Usuń
  52. Również nie lubię jak mi się rozkazuje.. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  53. bycie fryzjerką to mega przydatna umiejętność, jak się ma grzywkę lub trzeba często włosy podcinać :D szczególnie jeśli chodzi o grzywkę, to żałuję, że sama jej nie umiem ścinać, bo rośnie jak szalona :D

    OdpowiedzUsuń
  54. LBA robiłam raz albo dwa razy. Na początku było to fajne, ale potem miałam wrażenie, że przecież nikogo nie interesuje początkująca blogerka. Dlatego z tego zrezygnowałam. Z czasem, gdy zrobiłam Q&A stwierdziłam, że ludziom naprawdę to się podoba i chcą wiedzieć więcej o autorce. Dlatego świetnie, że dalej ludzie bawią się w nominacje :)
    1. Zgadzam się z Tobą. Blogowanie również jest dla mnie pasją i nauką. Czasami brak weny również mi dolega, ale wiem, że nie warto się poddawać i trzeba się wciąż kształcić i kształcić, bo efekty będą bardzo zadowalające.
    2. Tak jak Ty marzę o kochającej się rodzinie, zdrowych i szczęśliwych dzieciach oraz możliwości podróżowania :)
    3. Kiedyś miałam odczucie, że nie interesuje się zbyt wieloma rzeczami. A teraz? Nie wiem za co się wziąć. Blog, rysowanie, czytanie, granie na komputerze czy też w siatkówkę.
    4. Bardzo masz ciekawą pracę. Ja póki, co uczę się. Technik obsługi turystycznej.
    5. W sumie mam tak samo jak Ty :)
    6. Ja większości dań lubię i czasem właśnie zależy od kucharza. Ale tak najbardziej to chyba schabowy z ogórkami kiszonymi i kebab :D
    7. U mnie szczerość jest na pierwszym planie. Nie umiem rozmawiać czy przyjaźnić się z ludźmi jeśli okłamują mnie na każdym kroku. Moim zdaniem kłamstwo jest najgorszą ludzką wadą.
    8. Podpisuje się pod tymi trzema wartościami.
    9. Tutaj również podobnie. Kłamstwa, krzyczenia, manipulacji, kopytek, barszczu i rodzynek.
    10. Mi się marzy lustrzanka. Nie mogę również się doczekać wyjazdu do Anglii, który czeka na mnie w sierpniu. Coś czuję, że to będą jedne z lepszych wakacji :)
    11. Czasem również lubię łączyć przeróżne style, bo przecież po co się ograniczać! Czasem może i ubiorę to, co większość osób, ale raczej staram się mieć swój indywidualny styl i nosić to, co mi się podoba :)

    A teraz odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania:
    1. Trudno odpowiedzieć na to pytanie. Ale wydaję mi się, że czytanie i pisanie to są najbardziej przydatne rzeczy w życiu. Chyba, że nie mówimy o takich typowych to cieszę się, że potrafię rysować :)
    2. Nie mam w sumie sprawdzonego sposobu. W dzisiejszych czasach strasznie trudno ufać ludziom.
    3. Myślę, że stopniowo je ograniczać.
    4. Mało, co oglądam teraz TV. Czasem zdarzy się, że pooglądam jakieś trudne sprawy, ale to bardziej dla zabawy. Mój tata natomiast lubi oglądać wiadomości by wiedzieć, co się dzieje na tym świecie.
    5. Różnie. Warto mieć coś zaplanowane - jakiś wyjazd itd. żeby potem nie zostać z niczym. Ale rzeczy spontaniczne również świetnie smakują:)
    6. W sumie to jest. Ale długą chwilą. My żyjemy chwilami. I te kilka chwilek zmienia się w ogromną piękną chwile.
    7. Optymistycznego podejścia do świata. Ale oczywiście nie do przesady.
    8. Nie zawsze. Ale u mnie często obie te czynności towarzyszą ze sobą.
    9. Przeróżnych egzotycznych dań oraz czegoś szalonego.
    10. Do pokoju, w poduszkę. Albo na spacer, na dwór z psami.
    11. Zależy jakie. Ale wydaję mi się, że wzmacniają. Ale to przede wszystkim zależy od psychiki człowieka, bo wiele ludzi jest słabych i wykończonych smutnymi wydarzeniami.

    To chyba mój najdłuższy komentarz w historii Internetu. Miłego czytania :D

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po Twoich odpowiedziach mogę śmiało powiedzieć, że mamy więcej wspólnego ze sobą ☻ Fajnie, że nie jestem sama, która ma takie a nie inne zdanie :) CO do lustrzanki - masz jakąś wymarzoną czy nie orientowałaś się w firmach i parametrach?

      Piękne odpowiedzi, dobre podejście do świata - szacunek! Bo mało kto potrafi patrzeć na wszystko i ze wszystkiego wyciągać wnioski. A odpowiedź na pytanie nr 6 powaliła mnie na nogi. Ciesze się, że poświęciłaś mi swój czas, a jeszcze bardziej, że ten komentarz to historia internetu! :D Miłego ♥

      Usuń
    2. No z tego, co zauważyłam to rzeczywiście ;) Na razie myślałam o Nikonie D3200, bo bardzo dużo osób poleca, ale dopiero, gdy zbiorę jakąś sumę pieniędzy będę myśleć jaki konkretnie :)

      Dziękuję bardzo :) Tak, to niestety prawda. Tak? Właśnie myślałam, że brzmi ona najbardziej głupio :D
      Nie ma problemu :3 Pozdrawiam! :)

      Usuń

Ciesze się, że mogę Cie gościć,
a Twoja obecność jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Zawsze staram się odwiedzam swoich czytelników.
Jeżeli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym.

Czasami mam zaległości ale wszystkie nadrabiam.