19 cze 2017

Fotomix ➵ makro



Witajcie! :)
Wraz z początkiem czerwca obiecywałam częstsze blogi, nawet w ilości jakiej jeszcze nie było - a tym czasem ponownie się usprawiedliwiam. Natłok obowiązków oraz zwiększone godziny pracy nie pozwalają mi na to by tu być - jednak z końcem czerwca a początkiem lipca wszystko powinno wrócić do normy. Dlatego dzisiaj przychodzę z wpisem, który miał być już jakiś czas temu. W końcu kto nie lubi zdjęć, prawda? A mnie naszło akurat na te w stylu "makro" :)

Zdjęcia robione telefonem - tradycyjnie ochota na zdjęcia naszła, ale sprzętu nie było. Nie są to profesjonalne fotografie, ale uwielbiam zdjęcia makro w każdym wydaniu. Być może jak znajdę odrobinę więcej czasu, to wybiorę się na porządną sesję.
Generalnie co u mnie? Praca, praca, praca. Tak jak wspomniałam na początku zwiększyły nam się obowiązki, godziny oraz większa ilość dni, w których jestem w pracy.. więc czasu na cokolwiek innego naprawdę mam mało. Do tego obowiązki domowe czy inne zajęcia. Choć mam nadzieję, że będę tutaj przynajmniej codziennie zaglądać. Mam przygotowanych kilka wpisów oraz stale będę tworzyć nowe co uprości mi funkcjonalność w blogosferze.

Co myślicie o takiej serii wpisów na blogu?
I co u Was słychać? ☺


Wiem, że większość osób, które mają swoje blogi są o tematyce kosmetycznej, modowej i pielęgnacyjnej. I tutaj mam wielką prośbę do tych osób. Potrzebuje dobrego specyfiku (kremu, maści, balsamu, sprey'u) który nawilży porządnie stopy. Oczywiście takie, który będzie dostępny poza granicami Polski. Mimo wszystko wdzięczna byłabym o wszystkie nazwy - w ostateczności będę sprawdzała czy takie produkt kupię tu u siebie. Z góry dziękuję!


INSTAGRAM    |    ASK.FM





"It is not lenght of life, but depth of life."

83 komentarze:

  1. Uwielbiam makrofotografię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No myślę, że do piękna im jeszcze daleko ale są to raczej zdjęcia z luźnego dnia i ochoty na fotografie w takim a nie innym stylu :)

      Usuń
  3. uwielbiam takie makro zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również uwielbiam makrofotografię! Jak żadna inna oddaje piękno przedmiotów czy roślin jak w Twoim przypadku bez żadnej obróbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedmiotów, zwierząt, roślin, naturze ♥

      Usuń
  5. Dla mnie wszystkie zdjęcia są po prostu urocze :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia - bardzo mi się podobają :)
    PS Co to za batonik? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Caramel&Biscuit - dobry, polecam :)

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia , to z lawendą podoba mi się najbardziej. Niestety nie znam żadnego super nawilżacza który mogłabym Ci polecić... Odnośnie mojej pracy jest podobnie, koleżanka się rozchorowała i pracuję przez to więcej :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się już ustabilizowały godziny pracy, a jak z Tobą? :) Mam nadzieję, że również więcej masz oddechu od pracy :)

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia :) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zdjęcia, makro to zdecydowanie coś co lubię najbardziej. Mimo iż zdjęcia robione telefonem mają genialną jakość! Można wiedzieć jaki to telefon? Niestety nie polecę Tobie żadnego kremu, bo przyznam że sama takiego szukam :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Spróbuj zwykłej oliwki dla dzieci. Umyj stopy, złuszcz je peelingiem, nałóż oliwkę i zawiń w filię spożywczą
    np. na noc lub choć na czas oglądania filmu wieczorem.. Powinno podziałać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie do końca rozpracowałam tryb makro.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię takie mixy zdjęć :) ładne fotografie ;)
    a jeśli chodzi o preparat do stóp- ja polecam krem Foot Works z Avon ;) jeśli masz możliwość zamówienia, spróbuj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon mam pod 'nosem' także z tym problemu nie będzie :)
      Wypróbuję, dzięki ♥

      Usuń
  13. U mnie też jest natłok pracy i mam coraz mniej czasu wolnego :( ciężko mi wszystko dobrze pogodzić​.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio również dużo fotografuję w makro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia gdzieś są? Chętnie rzucę okiem bo uwielbiam ten tryb :)

      Usuń
  15. Talet, duzy i jeszcze raz wieli talent <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia są są bardzo fajne. Fotografowania makro rzeczywiście ma swój klimat.
    W odpowiedzi na Twoje pytanie.
    Ostatnio odkryłam kosmetyki z serii „Bania Agafii”. Zauważyłam, że mają również coś do stóp. Może warto wypróbować...
    ps. Ja stosuję m.in. muszkatałowe masło do skóry suchej i zmęczonej. Używam je również do dłoni. Po nim ręce są mega gładkie.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem CI, że kuszące i muszę się koniecznie za tym rozejrzeć :) Im więcej takich specyfików - tym lepiej. Zawsze się coś przyda, dzięki ♥

      Usuń
  17. Śliczne zdjęcia. Stokrotka bardzo ładnie wyszła <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę ludziom, którzy potrafią robić takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia świetne ! Ja zdjęcia robię praktycznie zawsze, jednak czasami zdarza się, że nie mam przy sobie aparatu, dlatego postanowiłam zakupić nowy telefon, który będzie robił o wiele lepszej jakości zdjęcia. :D

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja do tej większości się nie zaliczam także Ci nie doradzę :P A zdjęcia bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja zaś nie często fotografuje w makro :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam zdjęcia makro przyrody :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia i pomysł jak najbardziej ciekawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia, też bardzo lubię fotografować kwiaty <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie fotomix :) śliczne kwiatki :)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio też wykorzystywałam makro podczas fotografowania przyrody :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia. Szczególnie drugie zdjęcie koniczyny podbiło moje serce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie makro jest wciąż trudne do osiągnięcia, zawsze wysilam się na dobrą ostrość, ale na pewno będę to doskonaliła. :)
    Jeśli chodzi o ten kosmetyk, to nie wiem jak za granicą z dostępnością, ale fajnie sprawdzają się kremy z avon'u. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon mam pod nosem także z tym problemu nie będzie :)
      A jakiś konkretny krem polecasz?

      Usuń
  29. Uwielbiam MAKRO! Ja do lustrzanki dokupiłam soczewki, ale gdzieś mi się zapodziały ;D
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
    www.MALINOWAbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja planuje zakup nowej lustrzanki, ale nie mogę się zdecydować :D

      Usuń
  30. Jak robię zdjęcia to zawsze wybieram makro, uwielbiam taki efekt:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie też natłok pracy, obowiązków nawet nie ma kiedy porządnie odpocząć... staram się jednak być regularną na blogach aby później zbytnio się nie rozleniwić :) w weekend nabawiłam się kontuzji ale już jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Cie podziwiam, ja niestety nie mam 5 minut dla siebie w dni kiedy pracuję, a co mówić na blogosferę.. ale staram się jakoś z tym walczyć :) Jak kontuzja? Mam nadzieję, że już po niej nie ma śladu :)

      Usuń
  32. Jeśli udałoby Ci się dostać masło do stóp z Alverde (dostępne w drogeriach DMw niemczech i w czechach, na pewno na Allegro, ale czy na eBay to nie wiem). używam od lat i absolutnie kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest sposób zamówić to do PL a z Polsku paczuchą do UK :) dzięki!

      Usuń
  33. Zdjęcia makro są super ;) Ja dodaję do aparatu nakładkę powiększającą obraz i wtedy można nawet malutka mrówkę "cyknąć"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat ma bardzo wiele możliwości. Szkiełka, obiektywy i jakoś zdjęć zdecydowanie lepsza :)

      Usuń
  34. Uwielbiam tego typu zdjęcia :)
    Co do stóp, to może się nie na tym nie znam, ale ktoś ostatnio polecał mi maść Dernilan (bardzo tłusta, dobry skład). W Polsce bardzo tania, ale nie mam pojęcia, czy można ją dostać za granicą, więc tak tylko rzucam nazwą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzę się za nią, dzięki ♥

      Usuń
  35. Cudowne zdjęcia! Strasznie mi się podobają :D
    Ja staję na prostą, wygrzebuję się z czytelniczych zaległości przez sesję egzaminacyjną :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne zdjęcia!
    Bardzo mi się podobają ;)

    Pozdrawiam ciepło!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    noduss-tollensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia :D
    Bardzo fajny mix :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdjęcie makro są przepiękne choć czasem ciężko uzyskać chociażby dobrą ostrość.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Też poszukuję czegoś dobrego do stóp, więc dołączam się do pytania :)
    A zdjęcia są urocze :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsyłam do komentarzy wyżej : )

      Usuń
  40. piękne zdjęcia ! :) Ja dopiero raczkuje w fotografii. Zamierzam za niedługo zmienić aparat na lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę nad lepszą lustrzanką bo powyżej zdjęcia robione były telefonem :D

      Usuń
  41. Cudowne zdjęcia ja również ostatnio dużo pracuję a co do kremu do stup to polecam oriflame ,,Nourishing Beeswax" Jest bardzo tani i skuteczny niestety nie wiem,czy dostępny jet za granicą. Pozdrawiam serdecznie<3

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak pięknie :) Tak zielono :) Uwielbiam zdjęcia makro! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Makro to najpiękniejsza forma zdjęć. :)
    www.anialwowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń