22 lis 2016

DIY - lampiony i świeczki.


Sama nie wierze w to, co widzę! Nie wiem czy same przeprosiny wystarczą.. jest mi głupio, że tak bardzo zaniedbałam mój wirtualny kącik. Powracam na salony!
Zdaje sobie sprawę, że miałam zajrzeć do Was z samoróbką, coś co wykonałam sama. Jednak ze względu na totalny brak czasu podsyłam kilka inspiracji, które sama wykonam przy najbliższej, wolnej chwili. Oczywiście efektem końcowym jak najbardziej się pochwalę, jeżeli faktycznie będzie czym :P


LAMPIONY i ŚWIECZKI



 Wiadomo czego mamy użyć. Wystarczą nożyczki,  kartki papieru (kolor kartek jest zależna od Was) i oczywiście klej. Najpierw wycinamy wzorek, który wcześniej można narysować ołówkiem. Potem wycinamy i przyklejamy. Nie jest to nic trudnego, jednak efekt - zwłaszcza ten wieczorem - jest już mega!


 

 Potrzebujemy nożyczek, materiałów (jakichkolwiek - mogą to być wstążki, koronka itd.) oraz klej. Wycinamy dowolny fragment danego materiału w dowolnym kształcie. Przyklejamy do słoika - miejsce według uznania. Możemy doczepić różne ozdobne lementy typu: kokardki, guziczki, perełki itd. Efekt również jest bardzo ładny, do tego świetnie prezentuje się jako dekoracja.



Najważniejsza rzecz, którą potrzebujemy jest puszka. Może być po konserwach, przecierach - dowolna wielkość i kształt. Kolejnymi rzeczami, które musimy mieć to nożyczki. W zależności od koloru - farby. Puszkę malujemy i czekamy aż zaschnie. Następnie dziurkujemy puszkę w różnych miejscach, różnej wielkości dziurki. Dobrze jest wcześniej rozgrzać nożyczki/igłę żeby lepiej szło przekuwanie. Efekt końcowy widać na zdjęciu (wieczorem).


Niedługo też czas Świąt, więc mam nadzieję, że takie lampiony świetnie nadadzą się na świąteczne ozdoby i umilenie przytulnych czterech ścian. Do tego czasu postaram się dodać Świąteczne samoróbki. Tymczasem powoli będę zbierała się za nadrobienie zaległości :)
Powiedzcie mi, lubicie tworzyć coś sami? Tworzyliście już coś? Co to było? 

Przegrywają Ci, którzy nawet nie próbowali walczyć.

66 komentarzy:

  1. great post as usual :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Papierowe lampiony są naprawdę piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne te lampiony i świeczki:)
    Rzeczywiście idealnie się wkomponują w świąteczny wystrój:)
    Nie pamiętam kiedy robiłam coś DIY. Możliwe, że parę lat temu na technice w podstawówce i gimnazjum :D

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie DIY zrobione przez nas cieszą bardziej i świetnie prezentują się jako dekoracja :)

      Usuń
  4. papierowe lampiony są super może i ja taki zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie te lampiony wyglądają świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam lampiony! <3 Tworzą tak magiczną atmosferę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie to wszystko wygląda! Jednak moje serce skradły lampiony zrobione z materiału! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetnie to wygląda. Muszę sobie taką zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie diy, wygląda to naprawdę super :) może w wolnej chwili wykonam
    taki lampion, najchętniej ten z puszki :) najbardziej mi się podoba :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie DIY *.* Wszystkie te pomysły są rewelacyjne :)
    Mam dużo słoiczków po jogurtach i właśnie mam zamiar zrobić z nich lampiony :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Te papierowe lampiony wyglądają super sama muszę takie mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie rzeczy :D zwłaszcza jesienią i zimą

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie rzeczy :) bardzo fajnie wyglądają i dają ładny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie zapalałam świeczek, ze względów bezpieczeństwa. Za małe dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite pomysły, szczególnie lampiony z puszki wyglądają świetnie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio pokochałam świeczki:D Ale własnych jeszcze nie robię.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  17. nie wiedziałam, że można tak łatwo zrobić lampiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love it! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju cudownie wyglądają <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wygląda! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam wszystko co się świeci, a w szczególności świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dosyć proste, a jakże pomysłowe! :) Jak nie będę miała co robić (chociaż na nudę ostatnie nie mogę narzekać, bo chciałabym się choć przez chwilę ponudzić), to może sama zrobię taki lampion.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fenomenalne lampiony, bardzo mi się poodbają :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podobają mi się ten lampion z puszki! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się te białe, szklane lampiony :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Może zrobiłabym sobie te pierwsze ;).

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyglądają i każdy ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice post! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Super pomysł na ozdobienie swojego pokoju, a także jako prezent, bo tak jak napisalaś w komentarzu wyżej, własnoręczne prezenty cieszą najbardziej.

    http://mvrcelia.blogspot.com/ Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem to podnoszące, kiedy ludzie mają coraz więcej pomysłów, jak wykorzystać rzeczy, które straciły swoje życie :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak! Wykorzystanie w tak świetny sposób rzeczy które nadają się do wyrzucenia motywuje i cieszy najbardziej :)

      Usuń
  31. Fajne DIY :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Love this! Thank you so so much for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. W Biedronce są takie malutkie jogurciki w szklanych opakowankach. Planujemy z Dziewuchą zrobić sobie z nich małe lampioniki/ogrzewacze, także dzięki za wstępną inspirację! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, to prawda! Ja mam coś takiego po nutelli :D także daj znać jak wyszło ! :D

      Usuń
  34. Też zdarza mi się zaniedbywać bloga, także w pełni cię rozumiem. Niestety tak czasem jest, że natłok spraw każe nam wybierać i nie na wszystko starcza czasu. Ale fajnie że wróciłaś. Super pomysł na świeczniki!
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jest tak jak mówisz! Czasami nie ma się czasu samej dla siebie, a organizacja go nie zawsze wystarczy. Doba jest zdecydowanie za krótka :P

      Usuń
  35. Papierowe lampiony, takie proste a jakie cudne! Na pewno je wykonam, dzięki za inspiracje! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Papierowe lampiony są śliczne ! Robiłam takie na haloween, wyszły świetnie ! :)
    Obserwuję :)
    http://wazkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. EEEEJ, gdzieś tu powinien być też MÓJ komentarz! ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest! Tylko dopiero go dodałam, także spokojnie :D

      Usuń
  38. Swietne pomysły, ja mam w pokoju swieczniki ze sloikow i fajnie to wygląda :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie ukrywam: ciekawe pomysły! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysły ;)

    http://paradoksalnaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń