12 wrz 2016

Liebster Blog Award 1.

Dzisiaj przychodzę do Was z czymś zupełnie innym - z czymś czego sama się nie spodziewałam. Z racji, że zostałam nominowana aż dwa razy muszę rozłożyć to na dwie "tury". Oczywiście jest to dla mnie zaskoczenie, miłe zaskoczenie. 

W dzisiejszym wpisie napisze o nominacji mojej imienniczki z blogu Panna K.
Myślę, że wszyscy się dobrze pobawimy przy tym, a jednocześnie poznacie moje przemyślenie czy nawet mnie samą dzięki tym pytaniom. Nie ma co przedłużać, zatem .. zaczynamy!


PYTANIA Z NOMINACJI

1. Żel czy hybryda?
W sumie to chyba nic z tych rzeczy. Nigdy nie byłam miłośniczką ani zeli ani hybrydy i jednocześnie nigdy ich nie miałam. Dbam o swoje pazurki na tyle dobrze, że nie muszę stosować ani odżywek ani zabiegów jak wyżej.

2. Jesteś otwarta na nowe znajomości?
Jak pudełko bez wieczka! Jestem otwarta na nowe znajomości, mało tego! Lubie je zawierać. Bez problemów potrafię się dogadać z nowo poznaną osobą, ale nawet z tymi, które już gdzieś kiedyś poznałam. 

3. Jak reagujesz na negatywne opinie o sobie ?
Nie zdarza mi się reagować, bo nie słyszę negatywnych opinii o sobie choć zdaje sobie sprawę, że na pewno takowe są. Jednak dopóki ich nie słyszę to nie reaguję. A cenie sobie przede wszystkim szczerość i bezpośredniość - dlatego, że sama taka jestem - więc wole jak ktoś mi powie prosto z mostu co jest grane, niż owija w bawełnę i mówi za plecami.

4. Kawa czy herbata?
Kiedyś śmiało odpowiedziałabym - herbata, jednak nie dzisiaj. Oba te napoje lubię. Kiedyś byłam uzależniona od herbaty - wyleczyłam się. Kiedyś też nie piłam kawy - zaczęła. Więc w sumie jednego jak i drugiego napoju są plusy i minusy, każdy z nich też ma coś co sprawia że lubię. 

5. Butik czy sieciówka?
Przede wszystkim wygoda i jeszcze raz wygoda! Jak dla mnie można byłoby zlikwidować wszystkie "sieciówki" chociażby dlatego, że na pierwszym miejscu stawiam wygodę i dobre samopoczucie w danej rzeczy. Jeżeli coś mi się nie podoba, jest strasznie niewygodne i źle się w tym czuje, a jest oryginalne - odpada. Ja mam się czuć komfortowo i pięknie. Przede wszystkim mam swój styl, jasna sprawa, że inspiruje się trendami czy zdjęciami innych osób, jednak nie oznacza to, że będę się ubierała tak jak oni kropla w krople.

6. Jakbyś opisała siebie jednym słowem?
TOWARZYSKA - dlaczego? Lubie rozmawiać, śmiać się, bywam szalona i szczera. Często słyszę, że moje towarzystwo jest naprawdę dobre a ludzie z chęcią spędzają ze mną czas. I nie zamierzam się tu przechwalać, chwalić czy szczycić. Piszę, jak jest.

7. Twój ulubiony kolor lata to..
Wszystkie pastelowe, zwłaszcza teraz gdzie takie kolory pasują niemalże do wszystkiego.

8. Gdybyś mogła zabrać ze sobą tylko jedną rzecz na bezludną wyspę, co by to było?
Komputer, który miałby ze sobą internet. Nie jestem uzależniona (sprawdzone!) po prostu dobrze byłoby mieć kontakt z ludźmi, a nawet chociażby do tego by pokazać gdzie jestem i jak to miejsce wygląda.

9. Dokończ zdanie. Najwięcej szczęścia daje mi..
Rodzina. W tej kwestii chyba nie muszę więcej pisać.

10. Twoja ulubiona książka to..
Z racji, że miałam okres gdzie zaprzestałam czytać - nie wiem jak mogłam do tego dopuścić - więc mało przeczytałam. Jest jedna książka, do której lubię wracać i którą polecam każdemu. Jest to książka Izabeli Frączyk "Kobiety z odzysku" - która opowiada o kobietach po przejściach. 

11. Moje wymarzone miejsca na wakacje to..
Tych miejsc jest za duży by rozdrabiać się tylko o jednym!

DZIĘKUJE ZA NOMINACJĘ !

MOJE PYTANIA W TEJ EDYCJI:

1. Jaka rzecz Cie uszczęśliwia?
2. Skąd się wziął pomysł na bloga?
3. Seans w kinie czy w domu ?
4. Jesteś od czegoś uzależniony/a?
6. Często wracasz do wspomnień z przeszłości? Masz jakieś, które szczególnie zapadły w pamięć?
5. Jaki film uważasz za najlepszy?
7. Jaki kolor uznasz za najbardziej uspokajający i dlaczego..?
8.  Łatwo przychodzi Ci zmiana nastawienie do środowiska?
9.. Internet - dobrodziejstwo czy zagrożenie dla człowieka. Jak myślisz?
10. Miewasz dni, w których nic nie jest w stanie popsuć Ci humoru?
11. Często ktoś Cie zaskakuje? Najlepsze zaskoczenie to.. ?


11 BLOGÓW KTÓRE NOMINUJE:
1. minawomansworld
2. agiistyle
3. makeupbymelane
4. rastilife
5. kulturaifetysze
6. missdarkness3
7. by-kayla-blog
8. monica280497
9. wiktoriafiutak
10. klaudiawmoimswiecie
11. photo-ejcz


To było bardzo ciężkie wyzwanie. Od razu informuję, jeżeli ktoś zechce zostać nominowany do kolejnej edycji: piszcie o tym w komentarzu. Mi będzie wygodniej bo wierzcie, że to nic łatwego. Z góry również przepraszam, jeżeli ktoś nie chciał tej nominacji - sprawa prosta - nie odpowiada na to. Mam nadzieję, że wy też zostaniecie zaskoczeni tak jak ja! 
"Kilometry nie są dobrą wymówką do zakończenia znajomości. Gdy zależy Ci na kimś, starasz się, niezależnie od tego ile Was dzieli."

65 komentarzy:

  1. Super post! uwielbiam lba, ciekawe pytania
    ale jeszcze lepsze odpowiedzi :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cię bliżej poznać kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice post and interesting.Maybe we could follow each other :)
    Overpowered

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do kawy i herbaty - dokładnie to samo bym napisała:p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pytania! jestem ciekawa odpowiedzi na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Jeżeli jesteś chętna również możesz na nie odpowiedzieć w komentarzu tutaj, z miłą chęcią je wszystkie przeczytam:)

      Usuń
  6. Mnie również czeka przygotowanie takiego posta jak znajdę chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Piękny cytat na zakończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje nominacji ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za nominację :* Na pewno odpowiem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominację kochana :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, z niecierpliwością czekam na odpowiedzi! :)

      Usuń
  12. ja herbatę częściej piję, ale kawę też coraz częściej

    OdpowiedzUsuń
  13. ta książka mnie zaciekawiła z chęcią ją przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Postaram się w wolnym czasie odpowiedzieć na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne odpowiedzi :) Miło się czytało i dowiadywało czegoś o Tobie. Nawet nie wiedziałam, że masz tak samo na imię Kochana :P fajnie, że rozwinęłaś odpowiedzi a nie odpisałaś jednym słowem i odhaczone :) dziękuje, że wzięłaś udział! :* pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jeszcze raz dziękuję za nominację! :*

      Usuń
  16. Świetny post, zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już mam tyle nominacji do LBA, że nie mam bladego pojęcia, kiedy na nie odpowiem, bo posty piszę z wyprzedzeniem, a ciągle pojawia się coś nowego, o czym muszę napisać :D
    Też nigdy nie miałam na paznokciach żeli i hybrydy. Mam tak kiepskie pazurki, że szkoda je jeszcze bardziej niszczyć.
    I jestem zdecydowanie zwolenniczką herbaty.
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kawy w ogóle nie pije więc odpowiedziałabym zdecydowanie herbata :) w zimowe wieczory jestem od niej praktycznie uzależniona :D

    Blog o książkach-nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jak to jest, sama kiedyś byłam uzalezniona od herbaty, jednak całe szczescie się z tego wyleczyłam :)

      Usuń
  19. Gratuluję nominacji i gratuluję nominowanym! Przyjemnie się czytało!

    OdpowiedzUsuń
  20. w poprzednim poście z LBA bo mam dwa takie odpowiadałam dokładnie ba te same pytania :) ale nie w tym 3X Lba tylko poprzednim :D niektóre odpowiedzi są nawet podobne do moich :)
    Całkiem fajne jest to LbA bo można kogoś lepiej poznać choć nie ukrywam że jest czasochłonne, ja najgorzej miałam z tym kogo nominować i jakie pytania zadać :) w ostatnim LbA nie robiłam już nominacji :)
    Kochana mam prośbę zagłosujesz na mnie? Walczę o główną nagrodę :) i brakuje mi trochę głosów aby wyjść na prowadzenie :) z góry dziękuję, podaję ci link bezpośredni do mojego wpisu i proszę o kliknięcie w różowy kwadracik z napisem głosuj :)
    http://thebodyshopclub.pl/konkurs-zostan-testerka?rhash=0e7fccc28777ae229326190bcb609d56

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez miałam problemy z tym kogo nominować, bo akurat z pytaniami poszło całkiem gładko :) Przede mną jeszcze kolejna seria pytań, ale za to wezmę się na dniach:)

      Usuń
  21. Gratuluję nominacji do tej nagrody! :) Poza tym dobrze wiedzieć o tej książce o kobietach po przejściach, brzmi ciekawie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Congratulations on your nominations! I enjoyed reading about you. I'm trying to stay away from my laptop now so i would probably not take that to an island lol. i prefer tea too.
    Nice post! :)
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie nooo, jak można pić kawę?:D Ja jeszcze w swoim życiu nie wypiłam nigdy czarnej. Kiedyś tam rozpuszczalna, ale żadna inna. Może powinnam zacząć? Nie spałabym może tak z samego rana...
    Butik, sieciówka i lumpy. No lumpy to ostatnio wygrywają wszystko.
    Komputer z internetem <3 Cała ja!

    OdpowiedzUsuń
  24. JA bym chciał wakacje nie ważne gdzie ale urlop by sie przydał :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny wpis! W odpowiedziach widzę wiele wspólnego.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  26. O no to teraz już wiemy o Tobie nieco więcej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam te zabawy ;)) a też bym chciała zobaczyć tyle miejsc, że nie ma miejsca żeby to spisać :D

    OdpowiedzUsuń
  28. I love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. oj ja towarzyska wcale nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje nominacji, ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Co do tych sieciówek, to ciekawa sprawa gdyby je zlikwidowali. To by była wielka zmiana. Przynajmniej co druga dziewczyna nie wyglądałaby tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję nominacji! :)
    Przypomniałam sobie, że musze odpowiedzieć jeszcze na 2 LBA :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja kocham herbatę :) Super odpowiedzi :) Też jestem otwarta na nowe znajomości :) Nigdy nie byłam nominowana, a kiedyś bym chciała :) Może kiedyś :) Alw ty zasługujesz zdecydowanie na tą nominacje :) Masz cudowny blog ;)

    Zapraszam :)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, przede mną jeszcze 1 nominacja i potrzebuje 11 osób, które są chętna na nominacje - mam Cie na oku! :)

      Usuń
  34. Fajne masz, ja jestem nieśmiała :P.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kawę zaczęłam pić w grudniu tamtego roku. Za mną ponad pół roku picia tego ciemnego napoju (choć w moim wydaniu jest to mleko z kawą) i ostatnio coraz częściej łapię się na tym, że mam okropną ochotę na kofeinę!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takie wpisy, bo można lepiej poznać blogera;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie sobie poradzilas, z tymi (niektorymi naprawde trudnymi) pytaniami :) Lubie takie posty, kiedy troszke bardziej moge poznac autorke bloga na ktorego z mila checia zagladam! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post, LBA ciągle modne jak widzę - pamiętam jeszcze z dawniejszych czasów jak prowadziłam bloga o wszystkim i niczym :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Też kiedyś non stop piłam herbatę, a teraz zdecydownie kawa. Mimo że masz swoje naturalne paznokcie w dobrym stanie, to jednak w maniciure hybrydowym czy żelowym nie chodzio poprawę kondycji czy zasłonięciu niedoskonałej płytki, a o trwałość. Ja nie wyobrażam sobie teraz nie robić paznokci. Zwykłe lakiery trzymają się o wiele krócej, a hybryde czy żel masz spokój na 3-4 tyg, no ale jak kto woli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, jednak mam kilka znajomych, które niestety po zelach czy hybrydach ich płytka paznokcia były w kiepskiej kondycji. Dlatego m.in. nie stosuje tych zabiegów. Lakier na ogół też mi się dosyć długo utrzymuje :)

      Usuń
  40. Świetne odpowiedzi, bardzo ciekawe :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  41. O kurde, toś mnie zaatakowała tym LBA, no ale cóż, może podejmę rękawicę. Pozdrawiam! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dałeś się namówic! :D

      Usuń
  42. I love it! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mimo, że mam dobry stan pazokci to lubię hybrydę bo nie muszę malować paznokci co 3 dni :p

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię Liebstery :)
    Co do paznokci wybrałabym żele, jestem paznokcioholiczką :D
    Super wpis :)
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny na moim blogu !
    Liikeeme

    OdpowiedzUsuń