1 cze 2016

Muzycznie.


Dzisiaj mogę śmiało powiedzieć, że wszystkie 'obowiązki' dopinam na ostatni guzik - przecież nie na darmo wzięłam się 'z motyką na słonce'. Za sobą mam nieprzespaną noc, ale mimo to czuje się fantastycznie. Akumulatorki naładowane więc do dzieła! Pora zabrać się za muzyczną playlistę. Kawałków jest naprawdę ogrom, więc wszystkie się nie ukażą, ale wybrałam te najlepsze, przy okazji odniosę się do jednego z artystów, o którym w moim środowisku jest głośno.


Moja PLAYLISTA muzyczna została uzupełniona o kawałki takie jak:

1. Yiruma - kiss the rain |klik|
2.Within Tempation - the last dance |klik|
3.Sobota - przepraszam |klik|
4. Paluch/Chris - mam skrzydła |klik|
5. Alan Basski i Liber - tak miało być |klik|
6.O.S.T.R. - Podróż zwana życiem |klik|
7. Rozbójnik Alibaba ft. Chada, Kroolik Underwood - Zosia |klik|
8. Lady Pank Stacja Warszawa |klik|
9. Tove Lo - Talking Body |klik|
10. Młody M x Pawbeats - Wiecznie Młodzi |klik|
11. Kali - Żegnaj  |klik|
12. Buka - Obiecuje Ci |klik|
13. The XX Intro |klik|


Do tego kilka kawałków jest pod znakiem zapytania [?]. Najpierw wezmę się za pobranie wyżej wymienionych, potem najwyżej pomyślę nad innymi. Nut jest dużo więcej, niektórych nie wymieniałam bo po prostu już jakiś czas widnieją na mojej liście 'muzyki do pobrania'.

Znacie jakieś kawałki z wymienionych? 
A może któreś szczególnie przypadły Wam do gustu?




Odnosząc się do artysty, bo chyba to będzie moja "wisienka" na torcie. Oprócz nowej płyty Polskiej Wersji - jeszcze nawet nie otwierana! Pewnie się możecie domyślić o kogo chodzi, przecież to taki typowy 'fejm' w środowisku prawie że każdym. Nawet jeżeli nie chcesz - to i tak wiesz kim on jest. A mianowicie chciałam napisać jakie mam zdanie na temat "Popka". Nie rozumiem ludzi, którzy hejtują go za bycie 'innym' grzecznie ujmując, a niestety w moim środowisku tak jest. Rozumiem, ze każdy ma swoje zdania a o gustach i guścikach się nie dyskutuje.. jednak ja jestem tą obojętną -  nie jestem psychofanką Popka, ale również nie mam do niego żadnych problemów, ba! Nawet mam kilka jego kawałków, które potrafie słuchać danego dnia non stop i nie robi mi to różnicy jak się zachowuje w różnych środowiskach - wisi mi to. Jego sprawa, jego życie.. on też jest człowiekiem i tak jak Ty czy ja ma prawo do własnego kreowania życia - może robi to w dosyć 'agresywny' sposób, ale jak widać skuteczny. Nie będę tutaj też narzucać nikomu swojego zdania, broń Boże. Jednak postarajmy się liczyć z tym, że każdy z nas jest inny!
A ile głów tyle charakterów!

A wy, jakie macie zdanie na temat tego artysty?
A może tak jak ja jesteście obojętni?


"Na czynienie dobra zawsze mało czasu, na naprawianie zła - jeszcze mniej."

44 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Hehehe, dziękujemy za tę cenną informację... :v

      Usuń
  2. Muszę na spokojnie przesłuchać jak będę w domu :) pewnie znam większość kawałków tylko mam słabą pamięć do wykonawców i nazw utworu. Często jest tak że słucham namiętnie jakiegoś kawałka a czyje to jest nigdy nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to potrafię rozpoznać wykonawcę, gorzej już z utworem. Ale pracuje nad tym!:)

      Usuń
  3. Bardzo fajna playlista! Najbardziej przypadła mi do gustu piosenka zespołu Lady Pank ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia są cudowne :)
    co powiesz na wspólną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz super zróżnicowany gust muzyczny! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. This a really great post!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że kilka kawałków na pewno przesłucham. :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Popek to dla mnie ciężki temat, uważam że on nie jest artystą czy muzykiem. Zwyczajnie popisówka dla hajsu. i niech sobie robi z ciałem co chce ale muzykę rap tworzy to np. Łona ;-) I Popek zaniża poziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam, żeby kiedykolwiek Popek wypowiadał się, że muzykę jaką tworzy to rap, ale z drugiej strony mało się zagłębiam w te tematy, bo tak jak napisałam - jest mi on obojętny. Szanuje Twoje zdanie choć jednak zostanę przy swoim:)

      Usuń
  9. Ja wiem, że on istnieje i tyle mi wystarczy. Zdecydowanie nie moje klimaty zatem jestem obojętna :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o utwory - to nie są jedyne tematy, wręcz przeciwnie.. jak już można zauważyć znajduje się tu rap, rock a nawet disco polo:) Czyżbyś żadnego gatunku nie lubiła? :)

      Usuń
  10. Świetna, bardzo urozmaicona playlista, moja droga :) Osobiście też lubię utwór The XX - Intro, jest naprawdę rewelacyjny :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Buke, niektóre piosenki Kaliego, Młody M też spoko ;) Ostr i Paluch najlepsi ;)
    Moge Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Zrobione!
      Miłej, spokojnej nocki ♥

      Usuń
  12. Piwonie uwielbiam:) Within Tempation - Angel - świetny kawałek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie biorę się za jego przesłuchanie! :)

      Usuń
  13. nie kojarzę powyższych songów;p jedynei lady pank:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie samo podejście do popka co ty :) Świetne kawałki <3 Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. O rany, a ja nie mam pojęcia co to za artysta :(. Mówisz, że naładowałaś akumulatory nie przesypiając nocy? No to podziwiam Cię szczerze. Ja ładuję śpiąc ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jaka byłam pełna energii, w porównaniu do obecnego momentu gdzie calutką noc przespałam:x

      Usuń
  16. Lovely post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny pomysł na tego typu post. Kilka piosenek z wymienionych bardzo przypadły mi do gustu, choć z reguły słucham głównie 'mocniejszych' piosenek. Co do Popka - podzielam Twoje zdanie, jest mi obojętny.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciesz kilka kawałków rapowych na zaprezentowanej uzupełnieniu playlisty! Dodaj do tego coś od KęKiego, Quebonafide, WENY plus MGK i G-Easy, a dla mnie będzie git! ;))

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja playlista muzyczna składa się z około albo i ponad 100 piosenek, tutaj zaprezentowałam te kawałki, które podsyłali mi ludzie:)
      Swoją muzyczną playlistę aby zrobić w podobny sposób to musiałabym spędzić nad tym naprawdę ogrom czasu:P

      Usuń
  19. Mamy całkiem podobny gust :) "Podróż zwana życiem" to mega moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnej z tych piosenek :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Można lubić muzykę, można artystę i można oba ;).
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super piosenki, Kali- żegnaj uwielbiam!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super playlista :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Większości z piosenek nie znam, ale teraz naczęściej słucham Gorgon_City_ft_Katy_Menditta_-_Imagination_(Original_Mix)_mp3.shmidt.net

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę nie w moim stylu te piosenki. Popek jest mi obojętny, nie interesuję się nim i tym, co robi :)

    fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy blog, pełen ciekawostek i inspiracji! Będę zaglądać częściej! Buziaki

    http://nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 'Tak miało być' - uwielbiam! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcia mega mi się podobają. Chyba dlatego, że dodałaś do nich tych kwiatów haha! Co do piosenek to znam jedną, a mianowicie Talking Body ;) Lubię takie notki i czyta się je przyjemnie :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tego zestawienia to ja znam Buke i ToveLo (kochana!). No i Lady Pank - klasyka. A ja jeszcze w Wawie, wiec już w ogóle fajnie :D "Wiecznie młodzi" kiedyś obiło mi się o uszy, ale wpadło i wyleciało. Poza tym to kompletnie nie moja bajka. Ale czytałaś moją rozmowę z Kamilem i wiesz, że raczej nie bardzo z rapem się lubię.

    OdpowiedzUsuń
  30. szczerze mówiac nie znam piosenek w tej listy, zaraz sobie je posprawdzam :)

    piękne zdjecia w notce - tak artystycznie xd obserwuje :*


    pozdrawiam
    http://marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń