23 maj 2016

Zoolandia..


Uświadomiłam sobie, że chyba nigdy dotąd nie byłam tak systematyczna. Nie mówię, że to źle, ale poniekąd nawet jestem z tego dumna! Owszem, nie twierdzę że jestem tu codziennie przez każdą chwilę swojego dnia, ale staram się być kiedy tylko mogę. Póki co dobrze mi to idzie☺ Piszę nieco później, gdyż z rana miałam trochę zaległości, które chciałam sobie ogarnąć. Lubie być na bieżąco. Obecnie mam czas dla siebie, a zatem mam też czas dla Was!

Dzisiaj nieco luźniejszy wpis, z racji, że nadal czuję klimat ostatniego wyjścia do Zoo. Taki typowy, rodzinny relaks. Macie takie dni? Często wychodzicie gdzieś z rodziną? Jeżeli nie - to postarajcie się znaleźć ten czas tylko dla swoich bliskich. Chyba nic tak nie zbliża, jak wspólne chwile. Więc w niedziele wybraliśmy się do Zoo - w naszym mieście co prawda, ale nie byłam tam bardzo długo. Nawet aż za bardzo. Dużo słyszałam, że się zmieniło, że budynki są odbudowane, że jest więcej zwierząt i ogólnie, że jest tam dużo lepiej i przyjemniej. Opinie zgadzają się z tym co zobaczyłam. Byłam wręcz zafascynowana tym miejscem - właściwie to nadal jestem! Zwiedziliśmy każdy zakątek, poszliśmy na każdą możliwą atrakcję. Poczułam w sobie dziecko! Dobrze jest tak odbiec od rzeczywistości, gdzie ciągle biegnie się za sprawami ludzi dorosłych. Co prawda ze względu na swój wiek nie mogłam pójść do Parku Linowego, który był przepięknym miejscem, a widok cieszących się dzieci powodował uśmiech na mojej twarzy. Mimo wszystko gdzieś w głębi cieszyłam się razem z nimi. Ludzi było naprawdę sporo. Momentami wchodząc do poszczególnych budynków ze zwierzakami musiałam z nich szybko uciekać. Robiło mi się dobrze, a sam nieprzyjemny zapach wywodzący się z ciał zapoconych ludzi powodował odruchy wymiotne. Nie będę wspominać o braku higieny, bo nie chodziło tu o to - choć może co do niektórych się to tyczy. Ale słoneczko robiło swoje, było gorąco, duszno a wiadomo .. ludzki organizm reaguje różnie. Mimo wszystko wyjście do Zoo było udane, a ja się zupełni zrelaksowałam. Wstawiam kilka zdjęć robionych przeze mnie. Jest ich ogrom, więc postanowiłam je trochę scalić, mam nadzieję, że w żaden sposób Wam to nie przeszkadza ☺

A jak jest z Wami? Gdzie najchętniej chodzicie? Lubicie spędzać czas z bliskimi, wychodząc wtedy w różne miejsca?

Spokojnego dnia Kochani! ♥





"Niezależnie od tego dokąd uciekniesz i jakie znajdziesz sposoby by zapomnieć
 - rzeczywistość i tak Cie w końcu dogoni"

37 komentarzy:

  1. Ooo też dawno nie byłam w zoo i chętnie bym się wybrała :D W parku linowym nigdy nie byłam, więc może tracę dużo a może nie :D Zdjęcia prześliczne !

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! Sama wybrałabym się w takie miejsce, choć nigdy nie myślałam o tym. W zoo byłam bardzo dawno ;d
    Tak, mam wrażenie że ludzie czasami po prostu się .. nie myją :x
    Miłego dnia;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Systematyczność jest dobra :) Choć czasami ciężko ją w sobie odnaleźć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiamy oraz zapraszamy do nas http://idealnienieidealnektkl.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety zdjęcia nie chcą mi się odczytać :/ Wycieczka do ZOO do bardzo fajny pomysł na spędzenie niedzieli ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że teraz zdjęcia widać bardzo dobrze? :)
      Pozdrawiam cieplutko ♥

      Usuń
  6. Przepiękne zwierzęta! Cudowne zdjęcia i cudowny blog :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis! :)

    http://thefashionconvert.blogspot.com/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany post! I tylko mały minusik, nie wiem czy jest tak tylko u mnie ale nie widze żadnych, ale to zadnych zdj na Twoim blogu :(
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam, więc mam nadzieję, że zdjęcia już są dostępne:)
      Zajrzę na bloga. Z chęcią zaobserwuje:)
      Pozdrawiam Ciepło ♥

      Usuń
  9. Pewnie większość ludzi pracuje, dlatego w niedziele takie tłumy :D a to, że społeczeństwo jest zapocone to niestety .. chyba świadczy o higienie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam takie podejście. Wolna niedziele więc trzeba korzystać i dlatego w ten dzień jest tak dużo ludzi..
      W większości przypadków świadczy to o higienie, jednakże pogoda się też do tego solidnie przyczyniła, w niedziele była przecudowna pogoda:)

      Usuń
  10. Pamiętam, że jak byłam 2 lata temu, to nie ludzie, tylko ,,małpki'' tak pachniały XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne zwierzaki. Nie pamiętam kiedy byłam ostatnio w zoo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo nie lubię spoconych ludzi, konkretnie to tego "zapachu" ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu piszesz!! Uwielbiam Twoje posty, są takie pełne pozytywnych emocji:)
    Buziam Cie ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. z niecierpliwoscia czekam na kolejny wpis, moze jakies kawałki dobrego rapu? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zwierzaki są takie pozytywne ☺ Najchętniej bym wszystkie wytuliła 😀

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja dawno nie byłam w zoo... Fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia super:) Lubię wypady do zoo:)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wieki w ZOO nie byłam! Chyba czas zabrać chrześnicę i w drogę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od 9 lat nie byłam w zoo, czas to nadrobić! Chociaż wole zwierzęta w środowisku naturalnym to do zoo się wybiore w najbliższym czasie..a co do brzydkiego zapachu spoconych ludzi, niestety takie zapachy towarzyszą również w komunikacji miejskiej niestety :/
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe szczęście nie muszę jeździć komunikacją miejską, ale był czas, że jeździłam. Były sytuacje, że poważnie zastanawiałam się czy nie lepiej zrobić sobie spacer - długi choć na świeżym powietrzu!
      Współczuje wszystkim tym, którzy te 'zapachy' muszę znosić :/

      Usuń
  20. Świeetne fotki <3

    Zapraszam na wpis w sobotę rano :) CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, że tak fajnie spędziłaś czas:) Chętnie wybrałabym się do takiego miejsca:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za komentarz pozostawionym na moim blogu :)
    Pogoda jest śliczna i niestety nie wszyscy ludzie odpowiednio dbają o higienę w tym czasie..
    A do zoo chętnie bym sama się wybrała :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wyprawy do zoo. Kocham towarzystwo zwierząt :))
    Ja najbliżej mam zoo w Opolu,ale do Wrocławia również mam niedaleko.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. No ładnie. Teraz będę zastanawiała się, czy przypadkiem nie przejść się do ZOO, w końcu pogoda zachęca do wycieczek. Może i się skuszę, ale to chyba dopiero po sesji.
    Koalę bym chciała zobaczyć. No marzy mi się to strasznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię odwiedzać zoo, uważam, że to miejsce jest idealne na długi spacer podczas pięknej pogody :) Zrobiłaś świetne zdjęcia! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jakoś nie przepadam za zoo, uważam że zwierzęta powinny żyć na wolności, szczególnie niektóre gatunki.
    Nie mniej jednak bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Koniecznie muszę zabrać moje dzieci do ZOO!!!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Absolutely lovely. I had fun reading your new post!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę wybrać się też do zoo! Jak ja dawno tam byłam ;c
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawno byłam w zoo, a szkoda...świetne zdjęcia :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    zapraszam do mnie w wolnej chwili, jeśli Ci sie spodoba zachęcam do obserwacji będzie mi bardzo miło :*
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdzie to zoo? Bardzo lubię chodzić do zwierząt, choć czasem boli mnie serce, jak widzę, że urodziły się na wolności :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woj. Lubelskie :) dokładnie w Zamościu - zapraszam!
      Podejrzewam, ze mają tu dobrze. Może nie czują się wolne, ale mają odpowiednią opiekę, wyżywienie a niektóre się właśnie w tym miejscu urodziły :)

      Usuń