27 maj 2016

Red-letter DAY.





Witajcie! ☺
Zaczynam dzień od zielonej herbaty!
Odprawiłam ukochanego mężczyznę do pracy.
Tak, trochę odetchnęłam. Mam czas dla siebie.. a więc mam też czas aby pobyć tutaj, co naprawdę ostatnio polubiłam na nowo. Myślę, że nawet z systematycznością nie mam takich problemów. Zapał do pracy jest, akumulatorki również naładowane, a więc pora zabrać się za odpowiednie czynności. Dobrze mi zrobił wolny dzień w środku tygodnia, choć czułam się jakby to była niedziela. Nigdy nie twierdziłam, że nie lubię niedzieli, poniedziałków czy innego dnia tygodnia - każdy ma w sobie coś dobrego, ale każdy ma też coś złego. Po każdym dniu jest kolejny, z którego można czerpać radość. I ja staram się tą radość mieć zawsze, nieważne jaki to dzień.

A jeśli mowa o dniach, to skupmy się na tych szczególnych. Wczoraj był Dzień Mamy - więc każdej mamie należy się odpowiedni relaks, wyciszenie i chwila oddechu. Ciężko jest odpoczywać gdzie tuż za rogiem czeka tyle obowiązków, ale to jest jeden dzień, jej dzień! Z tej okazji każdej Mamie życzę dużo zdrówka, cierpliwości i zapału!




Obchodziliście ten dzień jakoś szczególnie? Obdarowywaliście swoje mamy drobnym gestem? A może chwila czasu spędzona na rozmowie przy herbacie? Myślę, że nie liczy się to, co dostaniemy ale liczy się obecność. Ja osobiście spędziłam z mamą pół dnia, ale również miałam dla niej mały-wielki prezent. Kiedyś miała swój ulubiony kubek, ale wiadomo.. wypadki się zdarzają, zdarzył się i mu. Kubek został niefortunnie szturchnięty z czego nie wyszedł cało. Więc tutaj miałam pomysł podstawiony pod nos! Prezent z głowy, a przynajmniej wiem, że mama była całkowicie zadowolona. Ma swój, osobisty, nowy kubek - pojemność to 730 ml. Wypicie w niej herbaty to czysta i długa przyjemność ☺ Do tego jej ulubiona czekoladka Milka - oreo. Prezent trafiony, mama zadowolona!

Po takim dniu wracaliśmy do domu żeby się zrelaksować w domowym zaciszu.
Odpoczynek słuszny i potrzebny.
A jak juz dalej jesteśmy w dniach szczególnych, to po dniu mamy ja mam swój czas. Dzisiaj dzień należy do mnie! W końcu urodziny ma się raz w roku☺ Świętuje!


"Co przeżyć jeszcze raz, a czego nie powtarzać.
Ty sam wyznaczasz granice, której nie przekraczasz."

23 komentarze:

  1. świetny kubek :) Ja na dzień mamy zrobiłam własnoręczne kosmetyki :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe! Pochwal się swoim dziełem:)

      Usuń
  2. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :**
    STO LAT KOCHANA <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mężczyznę? Opowiedz nam coś więcej, kim jest ten wybranek, gdzie się poznaliście i jak długo jesteście ze sobą:* tyle nowości, a jesteś tak bardzo tajemnicza:) Zdjęcia rewelacyjne ;3 czyżbyś miała odpowiedni do tego sprzet? :) Czekam na kolejny post!
    Twoje świeto? URODZINY?! Wszystkiego najlepszego;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj, lekki wywiad - ale mam nadzieję, że na dniach zmobilizuje się i dodam o tym wpis:) Czekaj cierpliwie!
      Hm.. sprzęt jest, ochota również!
      Tak, urodziny. Zgadłaś/eś! Dziękuję♥

      Usuń
  4. naszła mnie ochota na milke :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mi smaka narobiłaś na czekoladę i kubek gorącej czekolady <3
    __
    Zapraszam do mnie na konkurs!
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. So lovely! Hope your weekend is filled with love and happiness!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kubeczek ♥
    PS. szkoda, że nie można cię zaobserwować ;//

    http://missdarkness3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdjęcia, a kubek jest świetny *.* Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj! Również cieszę się z dłuższego wolnego, ponieważ w końcu mogę odetchnąć. Szkoda tylko, że pogoda się trochę zepsuła :( Przynajmniej tu u mnie, na północy.
    Z okazji dnia matki kupiłam mojej mamie najnowszą książkę Paulliny Simons pt.: ,,Samotna gwiazda". Moja mama uwielbia tą autorkę i ma jej wszystkie publikacje, więc prezent jak najbardziej był trafiony :) Tak się fajnie złożyło, że akurat niedawno pani Simons gościła w lokalnym Empiku, to też udało mi się zdobyć jej autograf. Stałam w kolejce blisko dwie godziny, ale przynajmniej mam satysfakcję :D
    Jeśli masz czas i chęci to wpadnij do mnie http://lustrzanatafla.blogspot.com/ . Mam nadzieję, że Ci się spodoba i pozostawisz po sobie jakiś ślad. Do zobaczenia! ^^
    PS Wszystkiego najlepszego!!! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? ZAZDROSZCZĘ! Za to mama pewnie bardzo szczęśliwa i właściwie to się jej nie dziwię. Taka córka to skarb♥
      Odwiedzę Cie, ale daj mi trochę czasu. Obecnie zbieram się na zakupy, ale po powrocie obiecuje, że zajrzę:)
      Dziękuję:)

      Usuń
  10. Ja nie obchodzę jakoś specjalnie dnia mamy. Prezent bardzo fajny, a poza tym to uwielbiam czekoladę oreo :D Cytat na koniec podoba mi się!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. WoW prezent super :3 I świetnie ujęty na zdj!
    Może wzajemna obserwacja? Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś klikła w linki u mnie w poście :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot. Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w link :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kubek 730ml? Jeszcze się z takim nie spotkałam :) O mamie oczywiście pamiętałam i wraz z siostrą zakupiłyśmy jej to co chciała czyli piękne kwiaty do ogródka (sama wybierała) i dodatkowo raffaello x2 :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak czasami mam, że muszę odetchnąć i ogarnąć swoje sprawy w spokoju :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kubeczek! :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog i ciekawy prezent dla mamy, jeżeli ją uszczęśliwił to fajny pomysł :) Też uwielbiam czytać blogi.

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post kubeczek mega ;* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń