5 wrz 2017

Wyzwanie fotograficzne - o co chodzi?




Witajcie!
Każdy uwielbia fotografię, prawda? Przecież zdjęcia są piękne, a i wiele wspomnień w sobie zawierają. I o to właśnie chodzi w .. wyzwaniu fotograficznym. Dobra zabawa - czyli połączenie przyjemnego z pożytecznym. Tak jak wspominałam ostatnio, chciałabym wprowadzić taką serię wpisów u siebie na blogu. A i że Wy lubicie zdjęcia to czemu nie :)

➽ Na czym polega wyzwanie fotograficzne? 
Oczywiście na robieniu zdjęć, jednak.. nie chodzi o perfekcyjne zdjęcia wykreowane na wzór "perfekt IG" Chodzi o pasję, a jednocześnie zachowywanie wspomnień z codziennego życia i łapanie chwili. U mnie wyzwanie będzie przebiegało co dwa tygodnie - a efekt końcowy wyzwania pojawiać się będzie w poniedziałek. Czyli w jednym miesiącu będą dwa wyzwania - nie za dużo, nie za mało.

➽ Co daje nam takie wyzwanie?
Wspomnienia, dobrą zabawę, naukę kreatywności a także postrzegania świata z innych perspektyw. Mało tego! U mnie zdjęcia często wywołują chwilę refleksji. Czasami rozmyślam nad tym co jest na zdjęciu. Wyzwanie da nam również uśmiech i radość, no bo kto nie cieszy się robiąc zdjęcia? No właśnie! 

➽ Kto może brać udział w wyzwaniu?
KAŻDY! Dosłownie. Nie mam limitów, określeń i zakazów.. jeśli kogoś zainteresuje tematyka wyzwania i punkty - bierze aparat do ręki i działa! Fajnie byłoby gdyby takie osoby zrobiły oddzielnego bloga z takiego wyzwania (a postaram się umieszczać linki do takich blogów u siebie w podsumowaniu). 

➽ Po co to wszystko?
Lubie zdjęcia.. nie! Ja je kocham. A dlaczego mam nie robić tego, co sprawia mi tak wielką radość? I odpowiedź jest prosta. Wy również lubicie je na blogach, więc jak widać wszyscy będą szczęśliwi. Dzień bez aparatu to dzień stracony. 

Wiem, że takich wyzwań w internecie jest MNÓSTWO i dlatego chętnie będę brała udział w wyzwaniach stworzonych przez innych blogerów - bo wspólna zabawa jest jeszcze lepsza!
Od .. właściwie wczoraj startuje z tym wyzwaniem, także efekty końcowe już w poniedziałek za 2 tygodnie! Tematykę zdjęć zobaczycie od razu we wpisie zakończonego wyzwania. Natomiast w kolejnym wpisie - kończącym wyzwanie drugie - pojawią się linki do waszych wpisów z wyzwania numer 1. Trochę tak bez ładu i składu ale mam nadzieję, że zrozumiecie o co chodzi.

Lubicie wyzwania? Chętnie bierzecie w nich udział?  

"Nie chodzi o to, żeby ładnie wyjść na zdjęciu. Chodzi o to, żeby po latach patrząc na zdjęcie i wspominając historie, pojawił się uśmiech na twarzy."

67 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł :)
    W prawdzie ja zdjęć jakiś ładnych nie potrafię zrobić, ale coś tam cykam telefonem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne czym! Każde zdjecia to wspomnienia ☺

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się Twoje spojrzenie na fotografię. Wykonywanie zdjęć, które odzwierciedlają emocje, chwile. Takie, które niekoniecznie musza podążać za trendem IG. Super! :)
    Życzę powodzenia w wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa Twoich zdjęć. Ja nie jestem dobrym fotografem, wolę inne wyzwania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego typu wyzwania to prawdziwa frajda i zabawa dla miłośników fotografii i nie tylko - dzięki nim można polubić fotografowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za wyzwaniami, ale jeśli ktoś lubi to dlaczego nie ;) Trzymam kciuki za Twoje wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy wpis, pozdrawiam:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrozumiałam ale gdzie mam przesłać zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia dodajesz na swoim blogu a taki blog podlinkuje w odpowiednim blogu u siebie ☺ Wszystkie szczegóły i opis już za 2 tygodnie :)

      Usuń
  8. Ciekawe wyzwanie dla miłośników fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że chcesz stworzyć taką serię na blogu. Wyzwania mają to do siebie, że mega motywują do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjecia szkoda ze u mnie juz szaroburo

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny cytat <3 I takie wyzwania sa bardzo fajne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja brałam udzial w wyzwaniu canona - projekt 365. Jedno zdjęcie każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia kochana! robisz piękne zdjęcia <3

    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kreatywny pomysł! Niestety ja nie interesuje się fotografią, ale chętnie będę obserwować osoby, które wyzwania się podejmą. Piękny cytat.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie wyzwania to bardziej dla mojej siostry ;) Zdjęcia lubię robić, ale nie pasjonuje mnie to tak jak prawdziwych fotograficznych zapaleńców ;) Ale za to lubię oglądać ;) Głównie czyjeś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zaczynam przygodę z fotografowaniem jeszcze wiele muszę sie nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten cytat na końcu ma bezsenne przesłanie!
    A wyzwanie bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda :) Tak naprawdę chodzi o zdjęcia o wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kto wie może i ja wezme udział w tym wyzwaniu ☺
    Mój aparat to Maginon ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie jestem dobrą fotografką, ale się staram.

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie wyzwania to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy pomysł na wyzwanie, też zastanowię się czy wziąć udział! Tylko ja to czasem faktycznie robię sporo zdjęć i jest fajny zbiór, ale czasem mam małe przestoje w fotografowaniu i nie wiele by się z tego uzbierało;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można wybrać coś z tego 'zbioru'! :) A poza tym dzięki takim wyzwaniom uczymy się też kreatywności i systematyczności :)

      Usuń
  23. Zapowiada się bardzo ciekawie, już nie moge się doczekać efektów wyzwania :)
    Kiedys brałam udział w wyzwaniu fotograficznym i bardzo miło to wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się Twój pomysł :) Chociaż może ja poczekam na jakieś inne wyzwanie - robienie zdjęć jakoś mnie nie kręci.

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię wyzwania fotograficzne :) Kiedyś nawet się jednego podjęłam, ale niestety nie skończyłam, bo z pewnych przyczyn zawiesiłam bloga, a później już do tego nie wracałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł, fotografowanie to super pasja, zawsze zazdrościłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj ! Powiedziałaś dokładnie to, co ja zawsze mówię : Dzień bez aparatu to dzień stracony !
    Wyzwanie super, choć nie rozumiem , że są dwa, że za dwa tygodnie, itd. Przepraszam. Nie staram się nawet za bardzo zrozumieć, bo raczej nie biorę udziału w wyzwaniach - czasu brak. Pozdrawiam bardzo serdecznie !
    Ciekawią mnie te zdjęcia... będę zaglądać !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi będzie, jeśli zechcesz zaglądać do mnie częściej ♥
      Jeśli chodzi o wyzwanie to mam nadzieję, że przy kolejnym wpisie zrozumiesz o co chodzi :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  28. To prawda zdjęcia mają w sobie magię, wspomnienia i chyba każdy lubi je przeglądać.
    I wydaje mi się, że te przechowywane w albumie mają taki niepowtarzalny charakter.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe wyzwanie, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię wszelkiego rodzaju wyzwania ale rzadko podejmuje z braku czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne wyzwanie:) czekam na Twoje zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyzwanie + rozwój? Super sprawa... :) cytat na końcu - nic dodać, nic ująć. Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie lubię nazwy "wyzwanie fotograficzne" w sumie... Ale moje fotografowanie analogiem najważniejszych chwil to chyba jest takie małe wyzwanie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja na Insta co prawda staram się trzymać swojego stylu, by pasował do reszty contentu, ale gro zdjęć, które robię sobie, rodzinie, znajomym, kotu - zostawiam tylko dla siebie :) Może powinnam za to zrobić sobie rundkę po Warszawie i pofocić trochę architektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Skusiłabym się na takie wyzwanie.
    Lubię robić zdjęcia.
    Super! Zawsze jesienią tym bardziej lubiłam "iść w plener" ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy pomysł na zabawę ;) ja bardziej wolę pozować do zdjęć niż je robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne wyzwanie, tym bardziej że fotografie to świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. pomysł ciekawy ;) w dobie idealnych zdjęć to wręcz ewenement ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. szczerze mówiąc nie widziałam na innych blogach czegoś takiego, super pomysł, nie mogę się już doczekać efektów :0

    OdpowiedzUsuń
  40. lubię takie wyzwania, ale tylko je śledzić :D zawsze się boję braku pomysłu ze swojej strony

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię tego typu wyzwania :)
    Mogłabyś kliknąć w linki u mnie w najnowszym poście ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam robić zdjęcia i chętnie bym się w to wkrecila jeszcze bardziej ale z lepszym sprzętem niż aparat telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telefonem też można napstrykać niezłe zdjecia :)

      Usuń
  43. Wyzwanie brzmi całkiem fajnie, ale... skoro to wyzwanie, to o jakiej tematyce mają być zdjęcia? Rozumiem, że mają być wspomnieniami, czymś wartym zapamiętania, ale skoro to wyzwanie, to powinno mieć także jakiś cel i kierunek :)


    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda tematyka będzie podana już w kolejnych wpisach, pierwszy wpis z tego wyzwania już w poniedziałek :-)

      Usuń
  44. Fajna inicjatywa. :) Bardzo spodobał mi się cytat na końcu, tyle przecież "stroimy się" do zdjęć, bo chcemy wypaść jak najlepiej (sama tak robię) i rzadko kiedy jesteśmy zadowoleni z efektu, a przecież chodzi o to, by wspomnieć dane wydarzenie z uśmiechem na twarzy. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna sprawa, czekam na efekty.

    OdpowiedzUsuń
  46. lubię czasem sama sobie zrobić takiego wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń