29 sie 2017

I znowu nie tak, jak miało być..


Dzień dobry a może dobre popołudnie? Mimo wszystko witajcie :)
Dzisiaj wpis czysto organizacyjny, trochę tłumaczeń i .. luzu! A więc o co chodzi z tematem? Jak już wam wspominałam nie raz ciężko u mnie z systematycznością. I choć staram się z tym walczyć to zawsze wyskoczy coś, czego nikt z nas się nie spodziewa. Często jestem, potem znikam i znowu powracam.. dlatego dzisiaj chciałabym zorganizować sobie czas i poświęcić go na blogosferę. Jednak na tym nie kończę mojej reorganizacji, ponieważ co raz częściej myślę o ustaleniu sobie dni na pojawianie się blogów. Będzie to o wiele lepsze i dla mnie i myślę, że dla Was.

 A więc nowe wpisy będą pojawiać się regularnie w każdy poniedziałek oraz czwartek. Oczywiście zawsze może się coś zmienić czy przesunąć, jednak będę starała się aby ten czas nie był zbyt długi. Jeżeli wpis się w ogóle nie pojawi - to zawsze znajdziecie taką informację po lewej stronie bloga. Oprócz tych dni mogą pojawić się wpisy dosłownie nieplanowane.

 Drugą kwestią odnoszącą się do samego bloga są porządki na nim. A więc może jeszcze dzisiaj zrobię porządek w swojej liście czytelniczej - ponieważ z tego co zaobserwowałam niektóre blogi są już nieaktywne od kilku miesięcy.. A więc jeżeli w waszych obserwowanych pojawię się na stronie pierwszej to nie oznacza, że Was wcześniej nie obserwowałam tylko po prostu usunęłam bloga i zaobserwowałam raz jeszcze. Kolejną kwestią są wpisy bieżące - i będę zaglądała na nie (już pewnie niedługo), dlatego wpisy, które pojawiły się x czasu temu zostaną przeze mnie po minione chociażby na jakiś czas. Jednak nie obiecuję, że będę pamiętać aby je nadrobić.

 Jeżeli chodzi o same porządki w liście osób obserwujących pojawi się to również na Instagramie. Co prawda nie mam tam jakiejś wielkiej aktywności z powodów mojej nieobecności, ale postaram się wszystko nadrobić i rozruszać ten profil społecznościowy. Do tego obiecuje i sobie i Wam regularną aktywność na Instagramie (czyli codziennie tam będę). Co do samego IG będziecie mogli śledzić zdjęcia odnoszące się do bloga jak i do mojego prywatnego życia.. mało tego! Na Instastory będzie troche prywaty - czyli ja i moje życie codzienne oraz informację odnośnie przesunięcia się wpisów, nowych wpisów czy planów na boga.

 Ostatnią kwestią organizacyjną są tematy wpisów. Przed nami wpisy z serii o Wielkiej Brytanii, luźne wpisy z mojego dnia,recenzje książek i filmów, wpisy z tematami które chce poruszyć, ale również wyzwania fotograficzne. Jak już wiecie po tym wpisie - klik. Uwielbiam fotografię, a z racji że mam do tego odpowiedni sprzęt myślę, że fajnie będzie od czasu do czasu rzucić jakieś wyzwanie. I o tym prawdopodobnie będzie kolejny wpis, który pojawi się już w niedzielę. Wszystkie zasady, objaśnienia i .. samo wyzwanie pojawi się już w kolejnym wpisie.


 Tymczasem ja zabieram się do pracy, a nie ukrywam - trochę jej mam.
Nie zapomnijcie, że stały kontakt ze mną możecie utrzymywać na takich profilach jak:

INSTAGRAM | ASK.FM | GOOGLE+


Jak spędzacie ostatnie dni wakacji/sierpnia?

** Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. 



"Każdy wie dokąd zmierza, nie wie tylko którędy."

123 komentarze:

  1. Super, że organizujesz sobie bloga, polecam bardzo narzędzie do publikacji wpisów, zawsze można napisać parę więcej postów i mieć spokój, jak będą same się publikować w dany dzień i konkretnej godzinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu przyszła na to pora :)
      Myśle, że z tych narzędzi na pewno skorzystam jak już wszystko uporządkuję ☺

      Usuń
    2. Kiedyś miałam przygotowane wpisy na zapas, ostatnio praktycznie ciągle publikuję na bieżąco :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, jesteś naprawdę zdolna!!! Życzę Ci wytrwałości w tych decyzjach-w końcu blogowanie to nie obowiązek ale hobby ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz takie powakacyjne - przed jesienne porządki :) Fajnie, że zamierzasz pisac tutaj regularnie i będę trzymać kciuki aby Ci się to udało ;) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć (choć ja wakacji nie mam, a nawet zapomniałam jak to jest je mieć) :) Dzięki ☺

      Usuń
    2. Wakacje można mieć i jesienią :)

      Usuń
  4. Formularz wypełniony; bardzo lubię posty podróżnicze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno takie będą - podróże po Wielkiej Brytanii :)
      W planach już 3 takie posty ♥

      Usuń
  5. czasem zmiany są potrzebne ;) dobrze, że sobie to wszystko jakoś zaplanowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ankieta wypełniona.
    Strasznie podobają mi się zdjęcia z takiej perspektywy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ankieta wypełniona :) Dobrze, że robisz porządki w liście czytelniczej - ja tez będę musiała się za to zabrać, ale jakoś na razie nie mam kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę wytrwałości bo ja u siebie jeszcze się za to nie zabrałam :P

      Usuń
  8. ja też czasem potrzebuję planu :) śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, aby Twoje plany co do regularności się sprawdziły! Ja spędzam dzisiejszy dzień na czytaniu artykułów naukowych, ale teraz zrobię sobie przerwę na blogi :) Ankieta wypełniona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ankietę wypełniłam :D
    Świetnie to sobie wszystko poukładałaś.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uzupełnię w wolnym czasie :)
    Fajnie tu u Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. trzymam za ciebie kciuki! oczywiście wypełniłam ankietę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ankieta wypełniona, wpis przeczytany. Teraz czas na zmiany. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najważniejsza jest dobra organizacja! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaraz się biorę za wypełnienie ankiety:)
    Ja to nie umiem być systematyczna w pisaniu i dodawaniu notek. Piszę gdy mam do tego wene, dlatego podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, zmiany są dobre. Ja chyba te muszę sobie ustalić plan działania na blogu. Ustalić tematy i więcej pisać, bo ostatnio to była lipa i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka organizacja to dobra sprawa :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie. Chociaż chyba ważniejsze jest samozaparcie.

      Usuń
  17. Zmiany, zmiany:)
    Trzymam kciuki za systematyczność.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, że chcesz być systematyczna w dodawaniu postów! :) Mam nadzieję, że ja również kiedyś się do tego zbiorę. Tymczasem trzymam kciuki za Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny taki plan na wyznaczone dni postów, ankieta wypełniona :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie przeorganizowanie jest potrzebne raz na jakiś czas. Z systematycznością też mam ostatnio spore problemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie to sobie wymyśliłaś. Na pewno ułatwi Ci to bycie systematyczną :) Posty dwa razy w tygodniu są dobrym pomysłem, może go od Ciebie ściągnę... ;p
    Ja ostatnie dni wakacji spędzam w pracy :D
    Góry cudowne, ale i męczące ;p
    Zmianę miejsca docelowego spowodowała pogoda, w Zakopanym padało i było zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dzięki temu będę i systematyczna i posty będę w miarę regularne :)
      O to witam w klubie, od jutra zaczynam zmianę i .. nie chce mi się :(

      Usuń
  22. Ja zaczęłam regularnie pisać na blogu jak konkretnie określiłam, w jakie dni będę pisała ;) Ostatnio troszkę mnie nie było, ale nie miałam czasu na nic innego jak załatwienia i pomoc w organizacji wesela ;) Jak tak czytam o tych porządkach blogowo-instagramowych to zastanawiam się czy i ja nie powinnam takich zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, myślę że te dni wiele mi ułatwią a przynajmniej będę wiedziała że muszę się spiąć i być tutaj, a nie odpuszczać bo 'mam czas' :P

      Usuń
  23. Czekam na wpisy z serii o wielkiej brytanii

    OdpowiedzUsuń
  24. Też lubię mieć wyznaczone dni na publikację, jakoś łatwiej się wtedy zabrać do postów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam z niecierpliwością! Oby wszystko wypaliło!!

    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie, że postanowiłaś wyznaczyć konkretne dni na publikację wpisów. Teraz wiem, kiedy mogę się ich spodziewać! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I życie staje się o wiele lepsze, nie? :D

      Usuń
  27. czasami tak jest zwłaszcza gdy człowiek wiele planuje :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/poprawa-pamieci-podczas-czytania-twoja.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Wytrwałości zatem życzę! Z własnego doświadczenia wiem, że czasem ciężko z regularnością wpisów. Nie zawsze jest tak jak sobie zaplanujemy... ale nic to. Trzeba się starać.
    Super, że tworzysz bloga w takiej właśnie formie. Zawsze chętnie do Ciebie zaglądam, więc już się cieszę na więcej i więcej :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem nie zawsze, dlatego wiadomo że w życiu bywa różnie i może się coś nie pojawić. Ale drugą kwestią jest fakt, że jak sobie coś założymy to raczej staramy się tego trzymać (przynajmniej tak mam).. a jak będę się trzymać x czasu, to może potem wejdzie mi to w nawyk :D
      Dziękuję, miłego wieczoru! :)

      Usuń
  29. Dobrze jest wyznaczyć sobie dzień na publikacje postów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Organizacja to podstawa ale nie zawsze ma sie czas by zrobić wszystko zgodnie z planem :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Systematyczność to dobra sprawa, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia ze zmianami :) U mnie też gorzej ze systematycznością, jakoś czuje się obłożona wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie jesienne porządki i plany :) Ja dzisiaj zajęłam się moim blogiem i wprowadziłam jesienny klimat.
    Powodzenia z organizacją, planowane posty w konkretne dni to bardzo dobre rozwiązanie, kiedyś tak dodawałam i byłam z tego systemu bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie też było ciężko z systematycznością, dopóki nie zaczęłam ustalać dni, w które mają pojawiać się wpisy oraz przygotowywać tematy, które chciałabym poruszyć z jakimś wyprzedzeniem :D Dzięki temu posty pojawiają się w miarę regularnie, chociaż przez wyjazd mam zaległości w komentarzach. Powodzenia, wierzę, że będzie coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Sama uwielbiam sobie wcześniej przygotować posty, jednak muszę pomyśleć które posty kiedy chciałabym wstawić - także nad tym muszę jeszcze popracować. Ale .. zawsze lepiej od czegoś na początku zacząć, czyż nie?
      Dzięki! Miłego dnia ☺

      Usuń
  35. też planuje zrobić sobie jakieś dni w których będę publikować posty, bo to chyba daje kopa i pomaga w systematyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja staram się pisać regularnie, na samym początku bloga pisałam codziennie, później co drugi dzień, a teraz stwierdziłam, że dwa razy w tygodniu wystarczy :D Powodzenia w systematyczności :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też kiedyś sobie założyłam, że nowe recenzje będą w poniedziałki i czwartki, ale... lepiej chyba mi jak nie mam tak ustalonego rygoru, bo wtedy nie czuję nad sobą kontroli :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę wytrwałości, bo to jest chyba najważniejsze w blogowaniu :) Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super że sobie to wszystko zaplanowałaś ☺
    U mnie często jest tak że mam posty przygotowane na zapas ☺
    Powodzenia👍
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z przygotowaniem postów też nie mam problemów i często widnieje ich kilka w kopiach roboczych, ale muszę poustalać kiedy jaki post dodać :)

      Usuń
  40. ja też mam duży problem z systematycznością ;p

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz dobry aparat chyba, bo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę Ci powodzenia w realizacji planów. Jak spędzam ostatnie dni sierpnia? Ostatnio wcieliłam się w rolę przewodnika i oprowadzałam koleżanki ze studiów po moim mieście. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcia :) Trzymam kciuki, aby Twoje plany co do regularności się sprawdziły! U mnie zawsze słabo jest w okresie wakacyjnym, ale zbliża się jesień, zima więc myślę, że będzie coraz lepiej ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie robi różnicy jaki to czas i jaka pora roku :)

      Usuń
  44. Ja ostatnie dni wakacji spędzam z moim chłopakiem ;) ale u mnie także duże zmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dobrze, że sobie to wszystko organizujesz. Życzę powodzenia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Też muszę jutro nadrobić instagrama. :D
    Co do problemów z regularnością wpisów - jeśli masz czas robić nieplanowany wpis, nie wrzucaj go od razu tylko zostaw na zapas na dzień, na który zaplanowałaś publikację. :) Ja tak robię i to bardzo pomaga w systematyczności. :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowanych wpisów mam naprawdę bardzo dużo, tutaj chodziło mi głownie o takie, że jak się coś wydarzy nagle i muszę wpis dodać tu i teraz :) A tak to będę starała się, aby wpisy pojawiały się w ustalonych dniach :)

      Usuń
  47. Widzę, że ostatnimi czasy wiele osób ma problem z regularnością na blogach ;D taki okres chyba. Miejmy nadzieję, że się wszyscy ogarniemy i blogosfera w końcu ruszy z miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kilka razy próbowałam ustalić dni kiedy mają pojawiać się wpisy. W końcu przestałam się tym przejmować. Przecież blog to moje hobby nie praca i piszę wtedy kiedy mam na to ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Podziwiam, ja bym nie potrafiła pisać w wytyczone dni. Zbyt duży mam rozgardiasz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o pisanie w wyznaczone dni, a o wstawienie takiego posta w ten a nie inny dzień. Ja przygotowanych postów mam kilkadziesiąt więc taka regularność pozwoli mi w końcu na dodanie ich na bloga, a nie od x czasu widnieją w wersjach roboczych :D

      Usuń
  50. Ale śliczne fotki <3 klimacik

    OdpowiedzUsuń
  51. Super zdjęcia :) Fajnie,że uaktywnisz się na instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawe zmiany i plany :)
    Też chciałam wprowadzić u siebie coś podobnego, ale wiem, że nie byłabym w stanie dotrzymać słowa. Więc wolę nie obiecywać.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wytrwałości życzę :) Ja mam tak zaplanowane dni i jest całkiem fajnie, tyko czasami gonię za postami i zdjęciami hahah ^ ^

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  54. Tak to jest czasami że człowiek nie ogarnia wszystkiego i musi czasami odpuścic,najwazniejsze że nadal tutaj wracasz🤗

    OdpowiedzUsuń
  55. widzę, że nie tylko ja mam problem z systematycznością, Bogu dzięki ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne zdjęcia, bardzo dobry pomysł z organizacją bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  57. To prawie jesienne porządki! ;D

    Też powinnam zrobić sobie małe sprzątanko w liście czytelniczej, bo niektóre blogi nie publikują nic od dłuższego czasu, tak czekam na reaktywację, ale przeważnie na darmo i przyda się to pousuwać.

    Odnosząc się do planera blogowego to nie jestem zwolenniczką wytyczania sobie konkretnych dni na robienie wpisów, ja wole spontanicznie;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo mam z tą listą czytelniczą, ale nadal nie udalo mi się zrobić na niej porządków.. jutro się za to wezmę albo już za tydzień.
      Tu nie chodzi o pisanie w wyznaczone dni, a o dodanie bloga w ten a nie inny dzień. Dlaczego? Dlatego, że do tej pory ciężko było mi wybrać dzień w którym blog ma się pojawić. A z racji, że w mojej liście kopi roboczych tych blogów jest naprawdę sporo, to nie mam problemów z tym co dodać i żeby napisać coś na szybko :) Głównie chodzi o to, aby wszystkie przygotowane wpisy się pojawiły.. kiedyś :D

      Usuń
  58. To prawie jesienne porządki! ;D

    Też powinnam zrobić sobie małe sprzątanko w liście czytelniczej, bo niektóre blogi nie publikują nic od dłuższego czasu, tak czekam na reaktywację, ale przeważnie na darmo i przyda się to pousuwać.

    Odnosząc się do planera blogowego to nie jestem zwolenniczką wytyczania sobie konkretnych dni na robienie wpisów, ja wole spontanicznie;>

    OdpowiedzUsuń
  59. Organizacja pracy na blogu to jedno, a drugie to pasja i chęć tworzenia bloga :) to dla mnie ważniejsze niż organizacja, bo jeśli ma się tę pasję i pisze się z miłością to wręcz nie można doczekać się kiedy znowu się coś doda dla swoich czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Z dobrym planem i ze spokojem wszystko pójdzie po Twojej myśli! :) Ciekawa jestem tego wyzwania w kolejnym wpisie. Trzymam kciuki za realizację postanowień! ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zazdroszczę bardzo, ja mam ostatnio (3 lata!) straszny problem ze zorganizowaniem się, ale myślę, że to problemy osobiste tak bardzo negatywnie wpłynęły na to wszystko, co się teraz dzieje i że nie potrafię pisać już tak, jak kiedyś. Musiałabym sama sobie też wyznaczyć jakieś dni na dodanie wpisu i tego się trzymać. Może to byłoby jakieś rozwiązanie? Powodzenia i trzymaj kciuki za mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz spróbować, może faktycznie to pomoże i wrócisz do regularnego pisania? :)

      Usuń
  62. Świetna organizacja! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Też muszę się wziąć za organizację- recenzje leżą odłogiem. Przy maluchu w domu ciężko coś zorganizować- wiele czasu przeznaczam na odsypianie, ale zainspirowałaś mnie do 'wzięcia się w garść". Może razem będziemy się dopingować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma najmniejszego problemu! W 'kupie' siła, nie? :)

      Usuń
  64. Trzymam kciuki za realizację planów! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja nie lubię ustalać sobie dni,w których mam pisać, wtedy czuję przymus. Ale na każdego działa co innego. Jeżeli Tobie to pomoże w regularnym blogowaniu, to czemu nie. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja mam przygotowane kilkanaście postów na przód to jest dobra sprawa. Ja lubię swojego bloga więc jestem codziennie:) Powodzenia w organizacji bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowanych postów to ja mam bardzo wiele :) I również jestem codziennie na blogu, jednak nie potrafiłabym codziennie dodawać wpisów :)

      Usuń
  67. Też kiedyś miałam problem z systematycznością na blogu - byłam i nie byłam. Aż w końcu podjęłam decyzję o stałych dniach oraz godzinach pojawiania się wpisów na blogu. W ten sposób łatwo się planuje niektóre posty na zapas, na przyszłość, a i mam spokojną głowę, że ze wszystkim zdążę oraz uda mi się wpaść do innych na blogi.
    U mnie przydałoby się także zrobić porządek na Instagramie (@little_lady.24). Raz jestem, raz mnie nie ma - nie czuję jeszcze do tego takiego przywiązania, jak do bloga. Niestety :(

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z instagramem mam tak samo! Dodaje zdjecia, usuwam i zaczynam na nowo.. chyba brakuje mi systematyczności tutaj żeby była też na IG :/

      Usuń
  68. Twoje zdjęcia zawsze mi się niesamowicie podobały, widać, że lubisz to robić :)
    Co do całej organizacji to mam nadzieję, że się uda! Ja przez pół roku w końcu stałam się systematyczna, ale wakacje, a właściwie sierpień trochę mi to popsuły..
    Też czasem sortuje sobie blogi z listy czytelniczej. Przykro się patrzy jak znika ona o połowę, bo ktoś już nie jest aktywny parę miesięcy :(
    Powodzenia także z Instagramem!
    Czekam na posty o Wielkiej Brytanii no i oczywiście wszelkiego rodzaju recenzje itd. :)

    Powodzenia!!

    Pozdrawiam cieplutko ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥

      Przykro się patrzy na blogi, które faktycznie były inspiracją albo miejscem do którego chętnie się zagląda a teraz ich nie ma. Jednak tak jest w świecie blogowym. Jest sporo nowych ludzi, którzy po jakimś czasie znikają. Dziwie się, że ja nadal tu jestem, ale nie zamierzam znikać :)

      Och, póki co idzie mi kiepsko .. :c

      Usuń
  69. zamierzasz często publikować wpisy, trzymam kciuki ; )

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Też cierpię na brak czasu, i muszę chyba zacząć planować posty i wyznaczyć dni w których będą się one pojawiać na moim blogu :D powinnam wziąć z Ciebie przykład! Czekam na dalsze wpisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. porządki są ważne! ja też właśnie się za nie zabieram :) planuję pisać w miarę regularnie, a teraz będę miała na to może trochę więcej czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Powodzenia we wprowadzaniu zmian :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Zainspirowałaś mnie do tego, by i sobie wprowadzić taki rygor systematyczności. Wątpię, by udało mi się pisać dwa razy w tygodniu, ale myślę, że raz w tygodniu to już byłoby ok. No i porwróciła mi w głowie myśl o założeniu blogowego instagrama. Wtedy nawet jeśli akurat nie mogę nic napisać to zawsze łatwiej wrzucić zdjęcie by dać znać, że wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że zmobilizowałam Cie do ustalenia sobie tego i owego :) Ja zaczynam od dwóch dni, stałych dniach ale póki co rezygnuje z godzin bo nad tym bym musiała pracować chyba całe życie :D Poza tym mam nadzieję, że dzięki takim założeniem będę tutaj regularnie, bo będę sama w sobie wiedziała, że nie mogę zaniedbywać czytelników bo akurat mi sie 'nie chce' :)

      Usuń
  74. U mnie do dziś zdarza się nieregularność w postach ;) Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne zdjęcia,u mnie ciężko z czasem ostatnio na bloga:(((

    OdpowiedzUsuń
  76. Też będę musiała zrobić taki plan i porządku na blogu. Planowanie postów konkretne dni to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  77. U mnie jakakolwiek próba podjęcia systematyczności na blogu umarła by śmiercią tragiczną już pierwszego dnia. :D Ostatnio tyle się dzieje, że nawet jak sobie coś blogowego zaplanuję, to i tak mi się to wszystko przesuwa. Ale za Ciebie trzymam kciuki! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, to też niedobrze .. ale mam nadzieję, że unormujesz to!
      Dziękuję ♥

      Usuń
  78. O ja też mam wiele planów i ustalam sobie różne rzeczy. A czasem wychodzi inaczej.

    OdpowiedzUsuń

Ciesze się, że mogę Cie gościć,
a Twoja obecność jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Zawsze staram się odwiedzam swoich czytelników.
Jeżeli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym.

Czasami mam zaległości ale wszystkie nadrabiam.