4 mar 2017

Czas ucieka, a dobre samopoczucie czeka!



Witajcie Kochani!
Czujecie tę wiosnę, która zbliża się do Nas i to nie małymi krokami? Słoneczko co raz częściej się do nas uśmiecha dzięki czemu i my mamy uśmiech na twarzy. Znacie to uczucie, prawda? Bo ja już tak! Natura potrafi nas zauroczyć, zaskoczyć i ucieszyć oko! A z racji, że ostatnio mieliśmy udany wypad na Roztocze to pochwalę się również małymi przemyśleniami oraz zdjęciami. 



Ale po kolei - skoro wiosna tuż tuż to wiąże się to z porzuceniem jakichkolwiek, ciężkich i grubych ubrań. Zaczynamy się czuć lekko, ale czy na pewno? Powinniśmy się poważnie zastanowić czy jesteśmy dobrze przygotowani fizycznie do przyjścia tej pięknej pory roku. Zima to najgorszy okres lenistwa, człowiekowi po prostu nic się nie chce, a w związku z tym swój wolny czas spędza na zajęciach, które nie potrzebują ruchu.. co mam na myśli? Komputer, telewizja i wiele podobnych czynności. Przede wszystkim to zachęcę wszystkich do aktywności fizycznej, nawet w tą okrutną i zimną porę roku! Usiąść na rowerek stacjonarny przed telewizorem, spełniamy swoje cele - "dwa w jednym"☺ Ale wróćmy do tego, co się zbliża.



Czy jesteś przygotowana fizycznie do nadejścia wiosny? Czy Twoja kondycja jest w dobrej formie a Ty czujesz się dobrze i lekko? Jeżeli tak, to świetnie! Jeżeli masz z tym problem to dam Ci kilka rad jak poprawić swoje samopoczucie!

• Zapał - znasz to uczucie, kiedy czegoś chcesz jednak po kilku dniach/miesiącach Ci się odechciewa? Dążenie do celu bywa trudne, człowiek się zniechęca a czasami po prostu r-o-z-l-e-n-i-w-i-a jednak nie daj się porzucić tego, czego pragniesz! Jeżeli brakuje Ci zapału to patrz radę kolejną.
• Motywacja - dzięki niej możemy zyskać wiele, mało tego.. mamy silną wolę i determinację do walki. Jeżeli Ci jej brakuje to wystarczy pooglądać znanych trenerów/trenerek, możesz przypatrzeć co robią i jak robić aby było łatwo. Na różnych portalach jest mnóstwo zdjęć wysportowanych sylwetek. Myślę, że od samego patrzenia ta motywacja wzrośnie - u mnie tak było!
• Regularne posiłki - kiedyś nie przywiązywałam wagi do tego kiedy jem i ile jem. Od kilku miesięcy się to zmieniło, a ja nie dość, że czuje się lepiej to i efekty widać.  Nie chodzi o samą dietę, którą otrzymamy od osoby znającej się na tym, ale sam czas jedzenie posiłków w stałych porach daje naprawdę dużo. Oczywiście tak jak w motywacji: jeżeli nie wiemy co jeść, po co sięgać - zawsze możemy obejrzeć znane osoby, a one wystawiają swoje jadłospisy, albo jadłospisy dla osób, które tego potrzebują.
• Treningi - najważniejsza rzecz, a właściwie czynność do poprawienia swojego samopoczucia! Ruch, ruch i jeszcze raz ruch. Nie wiem czy znasz to uczucie, kiedy po dobrze zrobionym treningu Twoja siła wcale nie opada, wręcz przeciwnie.. jesteś w stanie zrobić jeszcze więcej, niż przedtem. Bo ja to znam! Dobry trening = uśmiech na twarzy, satysfakcja i duma. Zwiększamy kondycje, zmieniamy swoje sylwetki a przede wszystkim zaczynamy się cieszyć i po prostu jesteśmy szczęśliwi.
• Wymówki - przestań tłumaczyć się tym, ze to nic nie da, że wiele się nie zmienia, że masz prace, szkołę czy inne zajęcia. Wszystko jest do zaplanowania, a organizacja czasu jest naprawdę bardzo kluczowa! Nie zakrywaj się zajęciami które nie są ważne, a przynajmniej nie zajmą Ci one całego dnia. Ćwiczenia (niektóre) to zaledwie 10 minut, znajdziesz tyle czasu, prawda? Ja wierze, że tak!



Jeżeli chodzi o sposób spędzania wolnego czasu polecam siłownie, zajęcia fitness, tańce czy nawet wspólna przejażdżka rowerem ze znajomymi :) Zimą też nie ma z tym problemów! Oprócz spędzania czasu w budynkach przeznaczonych dla ruchu są też lodowiska, kryte baseny a nawet spacery. Jeżeli chcesz zmienić coś w swoim życiu, to nie czekaj - zacznij już teraz! Pamiętaj tylko, żeby nie robić nic wbrew sobie. Rozplanuj treningi i zajęcia tak, abyś czuła się z tym dobrze. Robienie czegoś na siłę np. gimnastyki, jazda rowerem zniechęci Cie do dalszego działania i ćwiczenia, dlatego polecam treningi, które przypadną Tobie i Twojemu ciału! Filmików z ćwiczeniami jest naprawdę ogrom.

My na przykład stawiamy na spacer! Wspólne i aktywne chwile cieszą najbardziej. Raczej należymy do typu ludzi, którzy nie potrafią usiedzieć w miejscu zbyt długo, a tym bardziej jeżeli pogoda się tak pięknie uśmiecha. Wszystkie zdjęcia w tym wpisie są wykonane przez nas - mieliśmy wędrówkę przez las, która prowadzi na stawy. Widzicie tą zmianę pogody? Gdy dotarliśmy na miejsce w ogóle byłam w szoku, że na Roztoczu można znaleźć jeszcze śnieg, choć nie ukrywam - widok jest przepiękny i ciesze się, że mogłam to uwiecznić. Potem nagłe słoneczko, plaża jak z obrazka.. widok marzenie! Spacer to też aktywność, którą można wykonywać zawsze i wszędzie. Samemu lub z kimś - drugą opcję polecam bardziej, choć obie są dobre!
Oczywiście platforma Rabble.pl pomyślała o wszystkich ćwiczących, jak i tych, którzy zaczynają swoją przygodę z aktywnością i przygotowała kody rabatowe do sklepów takich jak: Nike, Gomez oraz Zalando. Asortyment sklepów jest spory i mam nadzieję, że kody sie przydadzą ☺


WIOSNA - PORZĄDKI - AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
~ RUCH TO ZDROWIE ~

123 komentarze:

  1. Ja bardzo bym chciała pójść na siłownie... teraz takie piękne słoneczko. Aż chce się ćwiczyć!!! Ale muszę poczekać jeszcze kilka miesięcy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla przyszłej mamy są też ćwiczenia z maluszkiem :* mam nadzieję, że uda Ci się poświęcić choć chwilę swojego czasu ( a o niego będzie trudno) na małe i krótkie ćwiczenia, tak dla lepszego samopoczucia! ☺

      Usuń
  2. Często ćwiczę właśnie przed telewizorkiem na orbitreku <3 Do regularnych posiłków właśnie się przyzwyczajam najgorsze jest to, że późno jem śniadania, muszę to zmienić bo wieczorem mam wilczy głód <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy jesz śniadania? Ja też miałam z tym problem, a największy to wstawanie w wolne dni, żeby o 08:00 zjeść śniadanie. Teraz to żaden problem :)) Dobrze rozplanowany jadłospis w odpowiednich godzinach, to też podstawa ♥

      Usuń
    2. Oj kochana czasami to nawet ok. 13 ;/ średnio to tak 10 -11 i to i tak muszę się zmuszać :(

      Usuń
    3. Kobieto! Pół dnia przesypiasz! Za to pewnie w nocy buszujesz, co? ☺

      Usuń
  3. Świetny post:-) Każdy jest inny i sposoby na motywacje są różne. Ja siłowni nie lubię, ale codziennie przemierzam setki schodów na szczyt gdzie znajduje się cytadela w moim mieście. Dla mnie taki cel jest największą motywacją ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja latem uwielbiam jazde rowerem, zawsze z narzeczonym wyznaczaliśmy sobie cel iluś kilometrów i tyle musieliśmy przejechać :) a że latem wieczory są naprawdę przyjemne, tak i jazda rowerem była miła ☺

      Usuń
  4. Nie lubię ćwiczeń fizycznych i szczerze to nigdy nie zwracam uwagi na to, czy przygotowana jestem na lato czy wiosnę. Dopóki nie przekrocze 50kg to się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, ja często mam zapał, który stopniowo u mnie gaśnie. Muszę nad tym popracować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także czuję już wiosnę, szczególnie dzisiaj gdy jest 15 stopni i słoneczko. Lubię tak samo jak Ty uprawiać jakąś aktywność fizyczną, często jeżdżę na rowerze i konno, a wczoraj poszłam pierwszy raz na siłownię :D Także jak najbardziej zgadzam się z twoimi radami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konno, zazdroszczę! ☺
      I jak pierwszy dzień na siłowni? Masz konkretne zajęcia\ćwiczenia przystosowane do siebie czy póki co zapoznajesz się z tym miejscem? :)

      Usuń
  7. Zapomniałam dodać, że piękne zdjęcia i nigdy tam nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne widoki :D Mi zawsze wiosenne słońce dodaje większego powera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to nie jesteś sama Kochana ☺

      Usuń
  9. Ja już się nie mogę doczekać wiosny i żeby było w końcu ciepło :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też muszę się za siebie zabrać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oho! Mam nadzieję, że na planach się nie skończy ☺

      Usuń
  11. Ja to już czekam aż prawdziwa wiosna do nas przyjdzie ;) Samo słoneczka dodaje dużo motywacji i lepszego samopoczucia ;) Mnie zawsze podnoszą też dobre piosenki i kontakt z pozytywnymi ludźmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też jestem za aktywnością fizyczną :D Ja już dzisiaj przeszłam 10 km :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis i ciekawe zdjęcia. Ja strasznie nie lubię zimy więc i na zdjęcia wtedy jakoś nie mam ochoty ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale efekty zdjęć w tej porze są naprawdę cudowne ☺

      Usuń
  14. Wonderfull pics 😊
    deriasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że już wiosna idzie. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie muszę się wziąć za swój zapał. Jest on bardzo słomiany, a przez to psuje mi wiele planów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby wzięcie się za to przyniosły pozytywne i dobre skutki! ☺

      Usuń
  17. Ale pozytywny i motywujący post! Właśnie jestem na etapie wciskania ćwiczeń w mój zawalony grafik - za mniej niż 2 miesiące majówka w Portugalii i czas się zabrać za formę! :D

    www.jakchcetomoge.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że forma będzie a Ty będziesz mogła się z niej w stu procentach cieszyć, życzę Ci tego! ☺

      Usuń
  18. zdecydowanie muszę się ruszyć w końcu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosna jest cudowna, drzewa wracają do życia, ptaki przylatują, ciepło się robi - coś cudownego. Niestety leniuszek ze mnie, ale pora to zmienić - rolki i rower :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ćwiczyć ćwiczę, ale na spacery rzadko chodzę. Muszę to zmienić. Ładne zdjęcia! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Same mądre rady! A widoki piękne, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle słońca i motywacji w tym poście! Ja już nie mogę się doczekać, kiedy temperatury pozwolą na długie przejażdżki rowerowe, bieganie po świeżym powietrzu... Oh! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę aktywny tryb życia :) Tak trzymaj!

      Usuń
  23. Ja już czekam na wiosnę od początku zimy :) więc jestem przygotowana w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie wybieram się na zajęcia pilates, mam problemy z kręgosłupem więc na siłowni wiele czynności dla mnie odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem już pełna zapału :)
    Świeci słonko i jest ciepło - zamierzam przerzucić się na treningi na dworze ( w końcu!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz jakieś ustalone treningi? ☺

      Usuń
  26. Cały czas mówiłam, że lubię zimę i tak właśnie jest, ale gdy te promienie słonka wpadają do mojego pokoju, czuję jakąś nową energię. :) Czekam już na piękne zielone krajobrazy, a co za tym idzie - na masę pozytywnej energii! :) Obiecuję wpadać tutaj częściej, ostatnio mam małe zaległości z czytaniem blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Siłownia to raczej nie dla mnie, ale już pierwsze, ciepłe promyki słońca dodają optymizmu i chęci do działania.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam jezdzic rowerem, dlatego wlasnie juz sie nie moge doczekac wiosny! :) Takie przejazdzki to moj ulubiony sposob na aktywnosc fizyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Mega dawka motywacji. Przy okazji piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uwielbiam spacerować :). Co tu dużo mówić - mądry post i super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Prześliczne ujęcia! Mega! Też uwielbiam spacery, a zimą starałam się być ciągle aktywna aby się nie zasiedzieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja już czuję wiosnę;) nogi na spacery mnie same niosą:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zdjęcia :) Ja jak chyba każdy też wyczekuję wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kocham spacery :) właśnie byłam teraz i było cudownie. Pogoda nas rozpieszcza, czysta przyjemność, tak naprawdę mogłabym dalej iść na dłuższy spacer ale mój już marudził o obiad :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na głodnego kiepsko się spaceruje, także zrozum! ☺ Nadrobicie!

      Usuń
  35. Spacery uwielbiam! Szczególnie te po lesie, kiedy można cieszyć się ciszą, bliskością przyrody, świeżym powietrzem... A wiosną już tak pięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ta, dokładnie! Mnie trochę las przeraża ze względu na owady, których nie cierpię, ale jestem w stanie je znieść (jakoś) :)

      Usuń
  36. Dla mnie najlepszym lekarstwem na złe samopoczucie jest siłownia i ulubiona muzyka. Nic mnie tak nie relaksuje :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne zdjęcia, prawie tęsknię za zimą w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny wpis, bardzo motywujący :) Mnie w tym roku wiosna omija, z zimy od razu wyskoczyłam w lato :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, nie wiem czy ta opcja nie jest lepsza! Na lato równie niecierpliwie czekam, jak na wiosnę ☺ Aczkolwiek chyba wolę popatrzeć, jak drzewa pięknie rozkwitają :)

      Usuń
  39. Trafiłaś w 10 z tą siłą! Ja zawsze gdy poćwiczę, chcę więcej! świetny post! Na pewno go wykorzystam.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam fakt, jaki doświadczam ☺
      teraz już wiem, ze jest nas więcej!

      Usuń
  40. Lepiej nigdy nie mieć wymówek :) :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiosna wiosną, ale gdzie ta zima? nawet nie wiem kiedy to minęło ;)

    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. właśnie spotykam się z drugim postem o tym samym tytule :D to chyba znak że czas najwyższy wziąć się za tą siłownię :D

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny motywacyjny post! Ja jestem fanką siłowni w zimie, a biegania i roweru wiosną i latem, już nie mogę doczekać się słoneczka ;)

    Pozdrawiam,
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne zdjęcia!;) Jak świeci słoneczko i robi się ciepło, to aż się chce wyjść z domu;) Ja póki co zadowalam się spacerami, ale planuję rower i bieganie, aby trochę poprawić kondycję;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spacery to świetna forma relaksu, który mimo wszystko daje aktywność ♥

      Usuń
  45. Ja uwielbiam rower.. rower to mój ideał, jeśli chodzi o wysiłek fizyczny!

    OdpowiedzUsuń
  46. Mój kręgosłup przez zimę bardzo się zastał ;( Jak w sobotę poszłam robić porządki w ogrodzie to wróciłam z wielkim bólem kręgosłupa.
    Zaczęłam od dwóch tygodni regularnie ćwiczyć i narazie jestem dumna bo mi to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia na pewno pomogą rozruszać stawy, ale pamiętaj żeby nie przeciążać ich bardzo żeby nie skutkowało to kontuzją. Życzę powodzenia i determinacji - oby ta druga opcja nigdy nie zniknęła ♥

      Usuń
  47. całą zimę pracowałam nad tym, aby być gotowym na nadejście wiosny. Mam nadzieję, że gdy już wskoczę w sportowe buty i ruszę biegiem przed siebie, nie będę rozczarowana swoją formą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak jest, ja to wiem!
      jak samopoczucie w czasie pracy nad formą? Czujesz się w jakimś stopniu lepiej, lżej? ☺

      Usuń
  48. Czuję relaks w tych zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze większy relaks jest bycie w tym miejscu ♥

      Usuń
  49. Nareszcie wiosna:D właśnie wczoraj przywiozłam rower z domu i zamierzam zacząć jeździć :) przed telewizorem też czasami ćwiczę:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś nie zniechęciła się do ćwiczeń :*

      Usuń
  50. wiosno chodź już! Pata i ćwiczenia to bardzo złe połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  51. U nas też długie rodzinne spacery, niemalże codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, teraz pogoda jeszcze sprzyja więc trzeba z niej korzystać :)

      Usuń
  52. bardzo dobre pytania, bo bez przygotowania przychodzi przesilenie wiosenne...oj tak :) zawsze jest dobry moment, by zadbać o siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, każdy czas jest dobry aby poprawić swoje samopoczucie ☺

      Usuń
  53. Na wiosnę fajnie byłoby się postarać i coś ze sobą zrobić. Twoje rady są przydatne :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Gorgeous photos!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Mi zapału nie brakuje, mi brakuje czasu ;) Doba jest za krótka, by zrobić to wszystko co bym chciała, dlatego czasem robię kilka rzeczy na raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwieczny problem ludzi dzisiejszego wieku.. znam ten ból, ale jednak staram się z nim walczyć :)

      Usuń
  56. Oj tak ja to już wakacje zaczynam czuć :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Marzę o wiośnie, wtedy jestem dużo bardziej aktywna :)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  58. Ooo tak, wiosna juz zawitala na naszych podwórkach: ) kazdy podpunkt jest trafiony w samo sedno: ) tylko jezeli chodzi o forme spedzebia czasu proponuje jednak wszystko na swiezym powietrzu :p odrzucajac silownie, szczególnie w sloneczne dni :p skakanka, jogging, szybki spacer. .. Pozdrawiam i ponownie zapraszam do mnie :*

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktywność i połączenie natury to jest najlepsze co można zrobić :) Dołączam się do Twoich propozycji, jak najbardziej :*

      Usuń
  59. Piękne ujęcia :D
    P.S. Kochana, z przyjemnością obserwuję Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Gdyby doba miała 48 godzin.. Chyba moim postanowieniem marcowym będzie nauczenie się jak odpowiednio rozplanować swój dzień żeby na wszystko starczyło mi czasu. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś wytrwała w postanowieniu! :*

      Usuń
  61. Oj tak trzeba pomyśleć o kondycji 😃

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja także nie mogę doczekać się wiosny i już tylko czekam na to aż zamienię botki na baletki lub sandałki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. ja co miesiąc idę na tą silownie.. ;/ nie moge w ogole sie zmobilizowac ;(

    Zapraszam do mnie: www.roxyolsen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc pora stanowczo ruszyć tyłek! :D

      Usuń
  64. Piękne zdjęcia, niestety brakuje mi zapału... ale tylko odrobinę ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajny post, ekstra zdjęcia. ;)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale świetne zdjęcia! Wiosna wiosna! :) Już nie mogę się doczekać cieplejszych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo ładne zdjęcia! :)
    Post bardzo motywujący, niestety ja nie umiem przemóc się do ćwiczeń. Preferuję jazdę na rowerze, spacerki i granie w piłkę siatkową na wfie :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że wraz z ciepłej i Ty swój rower otrzepiesz z kurzu:*

      Usuń
  68. Ciekawe rady, na pewno się przydadzą :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Która rada według Ciebie najbardziej jest przydatna? ☺

      Usuń
  69. Nie znoszę zimy i za to, że więcej się jest w domu. Ja jednak i zimą lubię spacery i wyjazdy gdzieś tam. Zdjęcia z Twojego spaceru są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Ciesze się, że mogę Cie gościć,
a Twoja obecność jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Zawsze staram się odwiedzam swoich czytelników.
Jeżeli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym.

Czasami mam zaległości ale wszystkie nadrabiam.