7 sty 2017

Analiza roku 2016 i plany na 2017!


Całkiem niedawno świętowaliśmy zakończenie / rozpoczęcie roku, a dzisiaj piszę do Was tydzień później. Mam wrażenie, że dni uciekają mi przez palce, też macie takie odczucia? Mimo wszystko dzisiaj przychodzę do Was z analizą roku 2016 i planami na przyszły. Przyznaje się, że nie bardzo miałam czas by dopracować ten pomysł w stu procentach! Jednak nie chodzi o to, ważne by przekaz był taki sam jaki mam tego zamiar. Nie będę dłużej przeciągać, przejdę zatem do rzeczy. Choć wspomnę, że wiele ludzi i wiele postanowień, które sobie zarzucają się nie spełniły. Czasami jest tak że z początkiem nowego roku wszyscy tryskają motywacją, jednak gdzieś po drodze ją gubią. Czy ze mną tak było? Zobaczcie!


ROK 2016
Myślę, że ten rok był rokiem naprawdę udanym. Przede wszystkim ponownie powróciłam do pisania na blogu, może zaszło kilka zmian, ale jednak jak się coś lubi to się do tego powraca. Z tym idą też plany na Rok, który już rozpoczęliśmy - czyli tworzenie bloga i utożsamianie się z nim na tyle, na ile mogę! Jest to jeden z ważniejszych czynników, dla których uważam rok za udany. Miałam też postanowienie by nie przeklinać. Myślę, że jednak coś mi się udało. Na pewno ograniczyłam, a kolejny rok będzie rokiem z brakiem brzydkich słów w moim "słownictwie" - tak myślę i mam taką nadzieję! Udało mi się odwiedzić wiele miejsc, przeczytać wiele ciekawych książek oraz obejrzeć dobre filmy. Wraz z narzeczonym wyprowadziliśmy się na własne mieszkanko. Podszkoliłam swój angielski, z którym wiąże resztę życia. Planowałam też odpocząć choć tutaj nie bardzo mi to wyszło, ale życie nie polega na wiecznym odpoczynku, więc to akurat pominę. Zakończyłam wiele znajomości i uważam, że dobrze zrobiłam, a przynajmniej na dobre mi to wyszło. Jednak z zakończeniem wiążą się też początki innych znajomości, które też stanowią dla mnie lekcje życia. Zaczęłam tworzyć planner, który naprawdę bardzo wiele mi ułatwił. Powróciłam do rysowania, do pisania wierszy. Piszę tutaj ogólnikowo, ale jednak uważam, że rok, który zakończyłam był rokiem szczęśliwym. Były upadki, były też dobre chwile. Miałam odpowiednie osoby przy swoim boku, więc byłam też silniejsza dzięki temu.

ROK 2017
Wielkich planów na ten rok nie mam. Chociaż.. powiem inaczej. Nie mam zbyt wielkich postanowień. Chciałabym przestań przeklinać, chciałabym pozwiedzać różne zakątki Polski i świata oraz spróbować nowych dyscyplin sportowych. Śmiało mogę też powiedzieć, że poniekąd mi się to udaje. Ostatnio bardzo rodzinnie spędziliśmy dzień na nartach w okolicach naszej miejscowości. Nigdy nie jeździłam na nartach, w końcu trzeba było spróbować. Było dużo śmiechu i zabawy, a zwłaszcza atmosfera bardzo rodzinna. Brakowało mi tego, choć wiadomo każdy ma swoje obowiązki. A z racji, że i ja i najstarszy brat mieszkamy już na "swoim" to ciężko jest się do końca zgadać tak, aby wszystkim odpowiadał termin. Moje plany na ten rok to wyjechać za granicę - co czeka mnie już w Marcu / Kwietniu. Wyjeżdżam z narzeczonym na stałe. Jest mi trochę smutno z tego powodu, z drugiej jednak strony bardzo na to czekam. Czeka nas tam praca, własny dom i lepsze życie, także są to trzy ważne czynniki, przez które się tam wybieramy. Nie wiem też dokładnie co przyniesie mi ten rok, ale myślę, że będzie on tak samo udany jak ten poprzedni. A ja będę robiła co w mojej mocy by tak było!

Jest krótko i na temat, jednak mam nadzieję, że przybliżę Wam mniej/więcej co się działo u mnie i co się będzie dziać. Pamiętajmy, że każdy z nas jest władcą własnego losu, a o marzenia warto walczyć i  spełniać je. Jeszcze wiele przed nami!


Czy Wasz 2016 Rok był udany? Co takiego ważnego się w nim działo?
Macie postanowienia na Rok 2017?

"Tajemnica sukcesu to wytrwałość w postanowieniu."

90 komentarzy:

  1. Decyzja z wyjazdem zawsze napawa optymizmem ale trzeba wiedzieć, że to ma również swoje ciemne strony..Życze wytrwałości i powodzenia w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje sobie z tego sprawę. Jednak jeżeli czegoś nie spróbujemy to nie dowiemy się, jak jest :)

      Usuń
  2. Rok 2016 był dla mnie rokiem ciężkim. Jednak mam świadomość tego, że do połowy 2017 będzie on równie, jak i nie bardziej, cięższy :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim postanowieniem noworocznym jest bardziej dbać o swoją pielęgnację ciała oraz zrobić dużo świetnych rzeczy, tak aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakich "świetnych rzeczach" mówisz? :)

      Usuń
  4. Udany rok 2016 :) Oby 2017 też takim był :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku także chciałabym trochę zwiedzić, marzy mi się Toskania, byłabym w 7 niebie gdyby wyjazd się udał! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ogólnie fajnie piszesz, ale nieśmiało zaproponuję, abyś pomyślała na zmianą czcionki. nie wiem czy to wina moja komputera, ale tekst jest dla mnie trochę mało czytelny, szybko zmęczyły mi się oczy i łatwo się w tekście gubiłam. wydaje mi się, że ten cały zamęt wprowadziło pogrubienie polskich znaków typu ą,ę,ł. też kiedyś miałam problem z czcionką na swoim blogu, dlatego bardzo przydała mi się sugestia od bardziej doświadczonej blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do końca rozumiem co masz na myśli "cały ten zamęt wprowadziło pogrubienie polskich znaków" - przedstawię Ci to tak, jak wygląda u mnie wpis: KLIK . Sprawdziłam to na 4 innych komputerach, gdzie każdy ustawienia ma inne. Więc nie wygląda to źle, bardzo czytelnie, także jakbyś mogła przedstaw mi to, jak u Ciebie prezentuje się mój wpis - dzięki temu będę wiedziała co poprawić :)

      Usuń
    2. w tym linki co podałaś wszystko wygląda w porządku, u mnie wygląda to tak: https://zapodaj.net/0599c55d8c336.png.html

      Usuń
    3. Kurcze, nie wiem czy to wina u Ciebie czy u mnie :/
      No nic, na razie nic nie zrobię gdyż tego nie wiem. W następnym wpisie po prostu zapytam o to ogólnie i zobaczę czy taki błąd jest też u kogoś innego. Z góry dzięki za informacje! :)

      Usuń
    4. jak sprawdzałaś na czterech innych komputerach i wszystko było ok, to całkiem możliwe, że to coś u mnie. nie ma za co, mam nadzieję, że się nie gniewasz;)

      Usuń
    5. U mnie niestety tez nie wyglada to za dobrze ;/ litery sie porozjezdzaly, a polskie znaki sa pogrubione..

      Usuń
    6. No to jest Was dwie, ale oprócz Was nikt nie składał mi zażaleń. Chyba muszę pomyśleć nad zmianą czcionki!

      Usuń
  7. A do jakiego kraju wyjeżdżacie? Ja z mężem i synkiem obecnie w Niemczech mieszkamy :) Powodzenia w realizacji planów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się cieszę, że rok 2016 się już skończył..... mam nadzieję, że 2017 będzie dla mnie dużo lepszy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda trochę, że wyjeżdżacie, ale trzymam kciuki ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie Twój post wyświetla się ok :) A gdzie kochana wyjeżdżasz? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie wiem czym spowodowany jest ten problem i czy tylko u jednej osoby czy u większości :/ Mam nadzieje, że tylko u jednej bo musiałabym wszystko zmieniać, a nie bardzo mam czas się teraz tym bawić.
      Wyjeżdżamy do Anglii :) Buziaki ♥

      Usuń
  11. Dla mnie poprzedni rok był dla mnie spokojny i mam nadzieje, że ten nowy przyniesie mi trochę nowych wyzwań, w pozytywnym sensie;) Powodzenia jeśli chodzi o wyjazd za granicę i oby wszystko się dobrze ułożyło;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem mam nadzieję, że ten rok będzie bardzo bogaty w nowe, pozytywne wyzwania! :)

      Usuń
  12. Wszystkiego najlepszego w Nowym roku :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się, jeśli nie zawalczymy o marzenia to nigdy się nie spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w nowym roku,realizacji marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ważne, że ostateczne rok zakończony pozytywnie i na plus ;) wyprowadzacie się do Anglii? :)

    tak światełka z biedry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właśnie tam! :)

      Haha, miałam kupić podobne, ale tak się za to zbierałam, ze wykupili :c

      Usuń
  16. Życzę Ci, żeby ten rok był jeszcze lepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego w nowym roku :) Moje postanowienia na 2017 już są od kilku miesięcy w realizacji tak naprawdę ;) Ty śmigasz do Anglii a ja po 3 latach mieszkania w Korei wracam do Polski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Zawsze dobrze wrócić!:) Kiedy wracasz?

      Usuń
    2. Na początku Października ;) Dopiero jest Styczeń a ja już jak na szpilkach odliczam :D Tak bardzo tęsknie za domem....

      Usuń
    3. Zleci szybciutko, zobaczysz :*

      Usuń
  18. Też mi czas bardzo szybko płynie. Też powinnam sobie postanowić, że nie będę przeklinać, ale niestety jest to silniejsze ode mnie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powodzenia w realizacji wszystkich planów!

    OdpowiedzUsuń
  20. sama myślę o wyjeżdżie gdzieś... bo tu u mnie w mieście zaraz tracę pracę...

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę zatem spełnienia planów w nowym roku! Oby wszystkie się udały.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby wszystkie Twoje plany i marzenia na ten rok ziściły się ;)
    Moim postanowieniem na 2017 jest ogromna porcja uśmiechu i optymizmu !

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia na ten rok, mam nadzieje, że dasz radę z wyjazdem - nie jest łatwo, ale jeśli tam ma Wam być łatwiej żyć to czasem lepiej podjąć taką decyzję o wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę ci aby twoje plany i cały wyjazd przebiegł pomyślnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapowiada się, że to będzie bardzo ważny rok dla Ciebie, moja droga, mam nadzieję, że wszystko Ci się uda wraz z narzeczonym podczas wyprowadzki zagranicę, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. No to powodzenia w realizacji postawionych celów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jestem zadowolona z 2016 roku, ale w 2017 chciałabym się bardziej zorganizować :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem pora działać! Samo się nie zrobi ;d

      Usuń
  29. miło się czyta, że miniony rok był dla Ciebie dobry :) życzę Ci, aby kolejny był jeszcze lepszy :) ja również coraz częściej myślę o wyjeździe za granicę, ale nie potrafiłabym chyba zostać tam na stałe... życzę Wam, aby wszystko poszło po Waszej myśli :*
    pozdrawiam
    (dodaję do obserwowanych, tak mi się u Ciebie spodobało :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość osób tak mów, po czym tak czy siak tam zostaje jak posiedzi kilka lat. Ja jade na stałe aczkolwiek nie powiedziałam, że nie będzie takich dni, kiedy nie pomyślę o powrocie :*

      Usuń
  30. Fajne podsumowanie. :) Też planuje wyjechać z moim narzeczonym za granicę, ale to dopiero jak obranie mgr. :)
    Pozdrawiam ciepło. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w 2017, zwłaszcza z wyjazdem:) Ja przez 2016 na pewno się zmieniłam, czy był udany? A ja wiem, mogło być lepiej. Ale nie narzekam ;) W 2017 chcę skończyć studia i znaleźć pracę. Potem jakoś się ułoży, na razie to są moje priorytety :)

    OdpowiedzUsuń
  32. tak uważam, że w ogólnym znaczeniu 2016 był dla mnie rokiem udanym- spełnione marzenia te o nocy na pustyni i skoku spadochronowym stały się rzeczywistością. Ponadto udało mi zrealizować kilka ciekawych projektów zarówno tych modowych jak i filmowych :-)
    Chciałabym , aby ten rok dał mi szansę na dalszą realizację zarówno siebie jak i moich marzeń :-)Choć już na początku zapowiada się ciekawie ze względu na dwa projekty :-)

    Wszystkiego dobrego w 2017 roku :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia i oby rok 2017 przyniósł masę projektów! ;*

      Usuń
  33. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. 2017 trwa już tydzień i na razie jest... średnio :) a miałam co do niego wielkie oczekiwania!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego dobrego. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przede wszystkim życzę, aby wyjazd za granicę był dobrą decyzją i abyście ułożyli sobie życie tak, jak zaplanowaliście. Ja z kolei angielski mam przed sobą, jeśli chodzi o szlifowanie, dlatego jest on jednym z moich postanowień na 2017 rok :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pozostaje więc jedynie życzyć aby ten rok był udany, a i plany wyjazdu w 100% się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Powiem Ci, ze dlugo nie namieszkaliscie tutaj :p ja takze ze swoim mam plan wyjazdu za granicę na stałe. Tylko uwzgledniamy naszych sąsiadów- Niemiec.

    Milo sie Ciebie czyta :)
    Zapraszam di mnie :)

    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzema mieszkać tutaj 50 lat, by dążyć do wybranych celów :)

      Usuń
  39. Życzę Ci powodzenia w nowym miejscu! Na pewno sobie poradzisz! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj tak, człowiek ma wzloty i upadki jak to w życiu. Mam nadzieję, że wyjazd będzie dobra decyzja i przyniesie Ci wiele zadowolenia i radości 😀

    OdpowiedzUsuń
  41. Życzę powodzenia na nowej drodze :)
    Urzekł mnie cytat :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dołączam się do poprzednich życzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rok 2016 wspominam bardzo dobrze jednak mam nadzieję,że 2017 będzie jeszcze lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja w sumie chyba żadnych postanowień nie mam ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajna analiza. Obserwuję z przyjemnością :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Wytrwałości w nie-przeklinaniu, na pewno się uda! :) Mam również nadzieję, że na obczyźnie będzie Wam dobrze i że 2017 rok będzie dla Ciebie równie udany co to, który już za nami! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  47. W takim razie Szczęśliwego, kolejnego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Moje postanowienie to przede wszystkim systematyczność...;) Powodzenia i dużo szczęścia w 2017 roku!

    w-fotelu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawa analiza :)
    Powodzenia w 2017 :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Ograniczenie przeklinania i mi by się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja mam nadzieję,że ten rok będzie lepszy od poprzedniego:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Cóż, powodzenia w takim razie przy wyjeździe z narzeczonym. No i bardzo kibicuję co do postanoienia o nie przeklinaniu :D

    http://supermoto24.pl/

    OdpowiedzUsuń
  53. Też mam takie odczucie. Już mamy 20 stycznia a wydaje mi się, że niedawno był sylwester. Mi 2016 rok niezbyt się podobał. Mam nadzieję, że 2017 będzie lepszy :) Postanowień nie robię, bo nawet nie wiem co chce zrobić w tym 2017. Jedyne co zrobiłam to listę rzeczy, które chce kupić. Tobie natomiast życzę powodzenia w nowym roku i wytrwałości w postanowieniach ^^

    OdpowiedzUsuń
  54. The post is wonderful! Thank you for sharing!

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Dla mnie rok 2016 też był udanym rokiem :) teraz też mam wiele planów, zobaczymy co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  56. O widzisz a ja na 2017 roku to mam najbardziej ambitne plany w dotychczasowym życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Zazdroszczę wyjazdu - też z chęcią zmieniłabym klimat, poznając przy tym nowych ludzi i odkrywając kroczek po kroczku nowe otoczenie. Życzę spełnienia wszystkich postanowień, a co najważniejsze - samorealizacji. :)

    Pozdrawiam cieplutko. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  58. Powodzenia w wytrwaniu w swoich postanowieniach! W tym roku moim celem odnalezieniem spokoju w nowym miejscu i przeczytaniu większej ilości książek niż w zeszłym roku.

    Pomysł na wspólną obserwację bardzo dobry, bardzo chętnie będę tu wpadać regularnie. ;)

    Pozdrawiam,
    ~ Ivmi.

    OdpowiedzUsuń