28 gru 2016

Czas Świąt.


Witajcie Kochani!
Dzisiaj luźny post, ze względu na obowiązki, którymi chciałabym się zająć.
Oczywiście obiecałam być duuużo wcześniej, jednak ze względu na obowiązki nie mogłam tu być, za co przepraszam! "Wolny" czas już za nami. Można by pomyśleć, że niedawno czekaliśmy na Święta, Pierwszą Gwiazdkę a dzisiaj już jest po wszystkim i trzeba wrócić do codziennej rutyny. Czasami się po prostu nie chce, a człowiek się rozleniwia. Jednak.. gdyby się nad tym zastanowić to i na to lenistwo nie bardzo był czas. 

Jeżeli mowa o Świętach to mogę powiedzieć, że moje spędziłam w gronie rodziny. Nie był może to czas refleksji, a przynajmniej nie do końca. Jednak potrzebowałam tego. Jedyny minus to chyba bolący, pełny brzuch. Ale jak tu nie jeść jak na stole tyle pyszności? 

Szybkim krokiem zbliżamy się do Sylwestra. Właściwie to już niebawem będziemy się świetnie bawić i spędzać go na różne sposoby. Ja co prawda planów wielkich nie mam, ale na pewno gdzieś wyskoczymy. Pomyślałam, że fajnie byłoby zrobić podsumowanie tego roku wraz z celami na przyszły. Dopracuje ten pomysł do końca i być może w Nowy Rok pojawi się taki post. 
Tymczasem ja zabieram się za zaległości i poodwiedzam Wasze zakątki :)

Dajcie znać jak spędziliście Święta i jakie macie plany na Sylwestra!! :)
Ach! I koniecznie dajcie znać co dostaliście pod choinkę! 


"Czasem najlepszym prezentem na Święta jest obecność drugiej osoby.

54 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jakie wyznaczysz sobie cele na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, to niesamowite,że święta już za nami.. Udanej zabawy sylwestrowej,domówka też się do nich zalicza :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie spędziłam moich świąt w rodzinnym gronie bo byłam chora :( No nic życzę udanego sylwestra ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wyzdrowiałaś już :*

      Usuń
  4. Chyba wyrosłam z prezentów. Cytat bardzo mi się podoba. Czy to ważne, co dostaniemy? :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne zdanie. Nie jest ważne co dostaniemy, możemy nie dostać też nic - ale jeśli ktoś coś dostał to chyba napisać o tym może, czyż nie? :)

      Usuń
  5. Ja w Święta ani nie pojadłam za dużo, ani jakoś specjalnie nie odpoczęłam :P
    Nie umiem usiedzieć w miejscu, ciągle coś robię i jak tu odpocząć? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie! :* Sama nie wypoczęłam bo niestety miałam wiele innych rzeczy do zrobienia także czasu na nudę nie było, a szkoda.. raczej stawiałam na odpoczynek, zwłaszcza że cały miesiąc nie miałam na niego czasu.
      Wykryte adhd? :D :*

      Usuń
  6. Święta upłynęły w miarę dobrze - nie narzekam ale zabrakło mi poczucia tej świątecznej atmosfery, którą czułam kiedy byłam dzieckiem.. Świąteczne piosenki, melodie, lampki, choinka wprowadzały klimat, ale to jednak nie to. Czyżby z biegiem lat "wyrastało się" z tego? Przed samymi Świętami było też dużo pracy związanej z przygotowaniami, wiec z mamą nie miałyśmy kiedy pomyślec o tej magii. Mam nadzieję, że kiedyś ponownie ją poczuje :)

    PS Świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Świąt nie czułam przed nimi jak i w trakcie tej całej magicznej chwili. Zdaje sobie sprawę, że wszystko zależy od nas jednak niektóre czynniki bywają różne.
      Mam nadzieje, że za rok uda Ci się poczuć tę magię świąt a w przyszłości nadasz tradycji swoim dzieciom! ;*

      Usuń
  7. Cudowny czas słodkiego lenistwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta jak co roku spędziłam rodzinnie a na sylwestra planujemy babski wyjazd do Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Więc już życzę udanej podróży i niezapomnianych przygód! :*

      Usuń
  9. U mnie podobnie, też spędziłam święta z rodzinką i chciałoby się jeszcze kilka dni takiego lenistwa i spokoju;) Miłego Sylwestra;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie umiem zrezygnować z tych pyszności w święta. Miłego sylwestra :)
    Zapraszam do mnie i do poklikania w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się nie da rezygnować, nie ma takiej opcji! :D
      Zajrzę na pewno ♥

      Usuń
  11. Swieta spedzilam glownie za stolem, ale bylo calkiem przyjemnie :P Na Sylwestra niestety nie mam zadnych planow

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie wierzę, że jest już po świętach i za chwile znowu wracamy do szkoły... Strasznie szybko czas płynie...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sylwestra spędzam w domku z narzeczonym <3 Udanej zabawy kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, takie wieczory też uważam za mega udane! Dużo Miłości Słoneczko ♥

      Usuń
  14. ja na święta dostałam sporo mazideł:D jaram się nimi;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w tym roku mam najfajniejszego sylwestra :D robie sylwester na bora bora i zamówiłam palmy, hawajskie girandy, czerwone kubki i masę innych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pozazdrościć! Mam nadzieje, że cały Sylwester był udany! :*

      Usuń
  16. "Czasem najlepszym prezentem na Święta jest obecność drugiej osoby" ... bardzo piękny cytat. W tym roku szczególnie to doceniłam bo spędzałam święta tylko z mężem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze są odpowiednie osoby przy boku! ♥

      Usuń
  17. Ja na nowy rok nie mam wielu celów, mam nadzieję że przyszły rok będzie udany :) dla wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi też po głowie chodzi post podsumowujący mijające 12 miesięcy... może w końcu się za niego zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się, że miałaś wspaniałe Święta oraz bardzo podoba mi się Twój cytat z końca posta:)
    Życzę Ci udanego Sylwestra oraz szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Święta w domu :) skromnie i spokojnie :) w sylwestra też mam zamiar odpocząć jakoś przeszedł mi szał na imprezy :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj jak te święta szybko minęły ;/ Aż w to nie wierze.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  22. zazdroszczę świąt w gronie rodzinnym, ja w tym roku tylko we dwójkę z mężem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zawsze między świętami i Sylwestrem jestem chora z tego przejedzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pełny brzuch w święta to normalka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Podsumowania roku przywołują mnóstwo wspomnień ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne zdjęcia, sukcesów na 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja w Święta w pracy, w Sylwestra w pracy, także dobrze wiem o czym piszesz, że nawet na leniuchowanie nie ma za dużo czasu... Dokąd ten świat zmierza? :P hahahah Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie siedziałyśmy w pracy, masakra!
      Mam nadzieje, że przyjdzie taki czas że sobie to odbijemy! ;*

      Usuń
  28. Ja święta spędziłam w z rodzinną i były naprawdę udane :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. I po Świętach i po Sylwestrze ;) Szczęśliwego Nowego Roku :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko ten czas mija :cc
      Dziękuję ;* Tobie również Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

      Usuń
  30. Ja swoje święta spędziłam również w rodzinnym gronie. Uwielbiam ten klimat i tą atmosferę nie mogę doczekać się kolejnych :) A sylwestra spędziłam z przyjaciółką i chłopakiem :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, grunt to odpowiednie osoby przy boku! ♥ ;*

      Usuń
  31. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Love it! Happy new year to you and your loved ones.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń

Ciesze się, że mogę Cie gościć,
a Twoja obecność jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Zawsze staram się odwiedzam swoich czytelników.
Jeżeli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym.

Czasami mam zaległości ale wszystkie nadrabiam.