4 paź 2016

Seans Filmowy - 8 filmów do obejrzenia!

Nie spodziewałam się tego, jednak mam lekki poślizg w tym "co u mnie". Za oknem pogoda nas już nie rozpieszcza i nadeszła pora roku, za którą nie przepadam. Wychodzi też na to, że wieczory będą nieco luźniejsze niż dotychczas, zatem przychodzę do Was z dawką filmów, które czekają w kolejce na obejrzenie. Muszę wziąć się za to bo niestety a może i stety lista tytułów wciąż rośnie - nie wspomnę o stercie książkę, ale o tym kiedy indziej. 


8 FILMÓW DO OBEJRZENIA
  

Oglądaliście któryś z wymienionych filmów? A może polecacie jakieś? 
Jeżeli tak wspomnijcie o tym w komentarzu. 


Pewnie większość stałych bywalców zauważą zmiany, które przeprowadziłam na blogu - nie ukrywam, jednak pochłonęły mi one sporo czasu, patrząc na obowiązki dnia codziennego. Wraz ze zmianą wyglądu bloga zmieni się jego treść. Czyli tak jak dzisiaj możecie zobaczyć, że będzie dużo filmów, książek i muzyki. Do tego domowe samoróbki jak i smaczne przepisy na różnego rodzaju dania. A przede wszystkim blogowe porady! Postaram się też bywać tu częściej niż do tej pory. Zabieram się za domowe obowiązki, potem za zaległości tutaj! 

Jak Wam się podoba zmiana?

"Dostajesz w życiu to, o co masz odwagę prosić."

75 komentarzy:

  1. Żadnego z tych filmów nie oglądałam :/.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego filmu nie oglądałam i jakoś do żadnego mnie nie ciągnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam jeszcze żadnego z tych filmów, ale przyznam, że bardzo ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecane przez innych. Ciekawe czy faktycznie tak dobre jak o nich piszą :)

      Usuń
  4. Niestety nie miałam okazji oglądać jakikolwiek z powyżej wymienionych film. Osobiście czekam na premierę filmu pt.: "Osobliwy dom Pani Peregrine", zapowiada się mega ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam, tytuł jak najbardziej będę miała na uwadze :)

      Usuń
  5. Nie słyszałam o tych tytułach, ale może obejrzę którąś z propozycji :)
    Zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dziewczyna z szafy" - ten film mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niczego nie oglądałam. Ale zaznaczone są już do obejrzenia. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresował mnie" film mając 17 lat" :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale jeśli nie oglądałaś "Planety Singli", to koniecznie to zrób. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co nie oglądałam żadnego z tych filmu, ale dobrze o nich wiedzieć, taka lista przyda się na długie, jesienne wieczory :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z filmów nic nie znam, ale kilka z Twojej listy bym obejrzała:) Póki co czekam na wznowienie serialu The Walking Dead:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak widać praca nie poszła na marne, bo blog wygląda świetnie ! ;)
    żadnego z tych filmów nie oglądałam ! ;o Ostatnio zatraciłam się w serialu Homeland haha ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Nie oglądałam serialu, zaraz czegoś o nim poszukam :)

      Usuń
  13. Oglądałam film Dziewczyna z szafy . Ale chyba dla przypomnienia oglądnę jeszcze raz .

    Zapraszam do siebie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie oglądałam jeszcze żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie żadnego z nich nie oglądałam :) wspaniały jest serial Stranger Things :)

    Dziękuję za odwiedziny i komentarz na moim blogu. Wpadaj częściej!:)
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam tego serialu, brzmi interesująco!

      Usuń
  16. Nie oglądałam żadnego z tych filmów i już wiem co będę oglądać przez następny miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwierzysz, że nie widziałam żadnego z tych filmów! Muszę nadrobić zaległości :)

    www.klaudiachrol.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  18. zadnego z tych filmow jeszcze nie ogladalam, ale brzmia zachecajaco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już same tytuły mnie zainteresowały. Nie ogladałam tych filmów ale z pewnoscią obejrze wybrane dwa. Dzisiaj jednak mam zamiar obejrzeć "Zanim się pojawiłeś"
    Świetny post :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam "zanim się pojawiłeś" - na pewno do niego wrócę jeszcze nie raz :) Daj znać, jak Ci się podobał film!

      Usuń
  20. ojej żadnego nie widziałam... mało oglądam, będę musiała nadrobić... ostatnio byłam na "sługach Bożych" w kinie, wybieramy sie na "Dziewczynę z Pociągu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "sługach Bożych" nie słyszałam, ale na dziewczynę też z chęcią bym poszła :)

      Usuń
  21. nie znam żadnego z tych filmów :) jeśli chodzi o zmiany to dam znać jak będę akurat na kompie bo na tel wszystko wygląda identycznie jak wcześniej :) przez wersje mobilną pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Żadnego filmu nie oglądałam, ale słyszałam, że "Plan Maggie" jest świetny :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam film Niewinne bardzo mi się podobał, naprawdę warty polecenia !!!! nie omieszkam obejrzeć pozostałych , które poleciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie oglądałam żadnego z tych filmów, ale myślę że któryś obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. So nice! Thanks for sharing.

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem osobą, która prawie wcale filmów nie ogląda. A jak już, to jakieś stare polskie komedie kryminalne z lat 90. Większość z nich znam już na pamięć. O przedstawionych w poście filmach nigdy wcześniej nie słyszałam.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie komedie są dobre, ale chyba nie do końca czuje klimat "starszych" filmów, takich typowo starszych. Biało czarny ekran itd :D

      Usuń
  27. pomyślę nad obejrzeniem czegoś w weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  28. niestety nie oglądałam żadnego z tych filmów i żadnego jako tako nie kojarzę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niczego nie widziałam :( Właśnie szukam jakiś filmów na jesienne wieczory, na pewno coś tu sobie podpatrzę u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Widziałam dziewczynę z szafy. dziwny ale miał coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tymbardziej chce go obejrzeć jak najszybciej! :)

      Usuń
  31. Nigdy o żadnym tytule nie słyszałam. Lubię tę porę roku, bo bez wyrzutów sumienia mogę siedzieć w domku w szlafroku, ciepłych skarpetach i kubkiem gorącej kawy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie widziałam ani jednego z tych filmów :< Ale pamiętam, że kiedyś zaczęłam "Dziewczynę z szafy". Ale kiedy to było?
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  33. Ogladałam wszystkie, ale naleze do grona zapalonych kinomanów i serialomaniaków:) Polecam Ci obejrzeć Ostatnią rodzinę - film o Beksińskich no i drugi z polskich Na granicy :) Mocne kino ale jakie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na granicy widziałam, "ostatnią rodzinę" nie ale to zapisuje do swojej listy filmów :)
      A jak wrażenia po tych obejrzanych z wymienionej listy? Zaciekawił któryś bardzo?

      Usuń
  34. Żadnego z tych filmów nie kojarzę :/ ale mogę Ci polecić np. ,,Obecność'' , ,,Duch'' albo jeśli nie lubisz horrorów to ,,The duff'' , ,,Carrie'' :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy film obejrzany. Na horrorach to ja się "wychowałam" :P

      Usuń
  35. Dziewczyna z szafy, super film :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Żadnego z tych filmów nie oglądałam :)
    Co do zmian to od razu je zauważyłam i muszę przyznać, że są na wielki plus! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  37. Musze je sobie zapisać! :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. nie oglądałam ale w wolnej chwili postaram się nadrobić ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie oglądałam żadnego, ale obejrzałabym wszystkie, dosłownie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Żadnego nie widziałam więc mam dużo do nadrobienia. :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyznam, że nie znam ani jednego tytułu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam jeszcze tych filmów, z chęcią obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Musze dopisać do swojej listy ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam "Dziewczynę z szafy" nawet niezły ;)
    Obserwuję!
    http://marta-kom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie widziałam żadnego z nich, ale z chęcią któryś obejrzę:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe filmy, ale nie oglądałam żadnego chociaż słyszałam o większości. Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam, dlatego moja lista filmów do obejrzenia jest pelna:)
      Również obserwuję :)

      Usuń
    2. Może skorzystam z propozycji :)

      Usuń
  47. Akurat żadnego z tych filmów nie znam. Mam ochotę na ,,Nic osobistego" ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak tylko zaliczę kolokwia to chętnie wszystkie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawa lista ;-) Niektóre z wybranych przez Ciebie filmie z chęcią obejrzę :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  50. Super, że nie znam żadnego filmu, będzie co oglądać z chłopakiem, bo czasem mamy wrażenie, że obejrzeliśmy już wszystkie interesujące filmy, a tu podałaś tytuły, o których nigdy nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie znam żadnego z tych filmów, trzeba będzie je sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziewczyna z szafy bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń

Ciesze się, że mogę Cie gościć,
a Twoja obecność jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Zawsze staram się odwiedzam swoich czytelników.
Jeżeli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym.

Czasami mam zaległości ale wszystkie nadrabiam.