14 paź 2016

Liebster Blog Award 2.

Dobra, nie będę dłużej przeciągać tego co miałam zrobić jakiś czas temu. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną serią LBA, do której zostałam nominowana już dawno. Z góry przepraszam, że musieliście tyle czekać, no ale niestety tak wyszło. Nie będę dłużej przeciągac, zaczynamy!

Ach, bym zapomniała. Nominację otrzymałam od dziewczyny z blogu: missdarkness.

PYTANIA Z NOMINACJI

1. Kto jest twoim idolem?
Nie mam swojego idola, przede wszystkim moją "iskierką" do działania, do motywacji, inspiracji i wiele dobrego jest moja babcia ze strony mamy. Jest kochającą kobietą, która przeżyła już swoje i teraz dzięki swoim doświadczeniom może powiedzieć nam i doradzać jak najlepiej. Jest tak kochaną osobą, że co by się nie działo ona zawsze przyjmie z otwartymi ramionami i wysłucha.

2. Co sądzisz o podrabianych rzeczach?
Powiem tak, jeżeli dana firma podrabia rzeczy, żeby były podobne np. do butów nike i wstawia swoją nazwę to nie jest koniecznie to podróbą. Na logikę można powiedzieć "o faktycznie, buty są podobne" jednak ich nazwa już nie. Natomiast jeżeli buty mają tą samą nazwę co oryginalne to tego już nie popieram. Ale to nie moje prawo autorskie, więc nic mi do tego. Więc równie dobrze, można powiedzieć, że dana firma ma takie buty, z drugiej strony w sieciówkach są bardzo podobne ubrania z tym, że logo sklepu na metce się różni. Mamy to uznawać za podróbę? Jeżeli mam coś kupować co mi sie podoba to logiczne że wybiorę oryginalne buty nike za 400 zł, niż podróbkę za 100zł. Różnią się nie tylko ceną, ale wyglądam jak i wytrzymałością.

3. Przyjaciele czy druga połówka?
Kiedyś powiedziałabym, że przyjaciele.. z wiekiem zrozumiałam, że druga połówka to też przyjaciel, mało tego.. przyjaciel, którego zawsze mamy obok, przyjaciel z którym łączy nas jeszcze więcej - miłość. A to uczucie jest najsilniejsze, więc zdecydowanie z biegiem czasu wybrałabym drugą połówkę.

4. Najlepszy film jaki oglądałaś/eś?
Tych filmów jest tyle, że ciężko jest mi się odnieść do konkretnego. Jednak chyba najbardziej polecę "Dziś jestem blondynką" - piękna choć smutna historia. Zawsze gdy go oglądam, a zdarza mi się do niego wracać - nachodzą mnie refleksje. W filmie świetnie jest pokazane życie, dosłownie. 

5. Jesteś tolerancyjny/a?
Wydaje mi się, że tak. Choć z biegiem czasu postawiłabym siebie gdzieś "pomiędzy" tolerancją a jej brakiem. 

6. Jakbyś opisał/a swój styl ubierania?
Wygodna i elegancka. Lubie chodzić ubrana na sportowo, czyli co przez to rozumiem? Jeansy, bluzka biała - może być elegancka bądź nie i adidaski. Czasami zamiast adidasków włożyć szpileczki, które pasują do całej stylizacji i jakies dodatki typu zegarek itd.

7. Czy uważasz, że jesteś uzależniona/y od internetu?
Zdecydowanie nie. Co raz częściej brakuje mi czasu na.. cokolwiek. W tym jest też internet. Mało siedzę przed komputerem, dlatego rzadko tu jestem. Staram się gospodarować czas tak by jednak móc od czasu do czasu zasiąść i do Was napisać, posprawdzać pocztę czy co innego.

8. Wiosna vs jesień?
Zdecydowanie wiosna. Jesień to pora roku, której najbardziej nie lubię. Na ogół jestem zmarzluchem, więc ciepło przede wszystkim jest moim przyjacielem. Do tego pogoda, która faktycznie potrafi zdołować czy też rozleniwić.

9. Motto życiowe?
"Nigdy się nie poddawaj, na wielkie rzeczy potrzeba czasu"

10. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?
Tego prowadzę od maja tego roku. Natomiast wcześniej prowadziłam innego i to dość sporo czasu.

11. Czy uważasz, że życie singla jest szare i nudne?
Nigdy tak nie uważałam. Każdy w życiu czerpie radość i szczęście z innych rzeczy czy też powodów. Życie singla nie jest - a przynajmniej nie musi - być nudne. Zawsze można też wyjść ze znajomymi - gdziekolwiek. Czy nawet rozerwać się w indywidualny sposób zależnie od tego, co kto lubi.

DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ


MOJE PYTANIA W TEJ EDYCJI:

1. Jak reagujesz na komplementy?
2. Jaka jest różnica pomiędzy pragnieniem a pożądaniem?
3. Czy Twoim zdaniem rzeczywistość może wpływać na nasze sny?
4. Odwaga może być głupotą w określonych przypadkach?
5. Jak powinniśmy wyznaczać granicę relacji, aby nie była ona szkodliwa dla żadnej ze stron?
6.Miłość jest szczęściem?
7. Kiedy warto, a kiedy nie ..?
8.  Warto mieć nadzieję? Dlaczego tak/nie..?
9.. Ciągłe przepraszanie daje zupełnie odmienny niepożądany efekt?
10. Masz jakiś drażliwy temat którego nie lubisz poruszać?
11. Jeżeli ma się dylemat pomiędzy wyborem jednego z możliwych rozwiązań, to znaczy, że żadne z nich nie jest całkowicie dobre ?


 BLOGI KTÓRE NOMINUJE
Dzisiaj nie nominuję nikogo. Jeżeli chcesz odpowiedzieć na pytania, które przygotowałam - możesz robić to w formie komentarza u mnie, bądź odpowiedzieć w blogu u siebie - każdy z Was może czuć się nominowany! :) Jeżeli już odpowiedz na pytania u siebie - daj znać, z chęcią zajrzę!


Tak jak wcześniej - jeżeli ktoś nie chce nominacji to po prostu na nią nie odpowiada. Mimo wszystko mam nadzieję, że miło spędzicie czas na odpowiadaniu na moje pytania do Was.
W kolejnym poście przygotuje dla Was typowe samoróbki.


"Możesz więcej niż Ci się wydaje."

83 komentarze:

  1. Też mam podobne zdanie jeśli chodzi o podróbki :) Super odpowiedzi kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobało twoje motto życiowe. Takie motywujące ^^. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mnie motywuje kiedy mam gorszy dzień :)

      Usuń
  3. Super odpowiedzi i fantastyczne pytania! Bardzo fajny pomysł z nominowanymi, każdy może poczuć się ważny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem pamiętaj, że z chęcią przeczytam odpowiedzi na te pytania w Twoim wykonaniu :)

      Usuń
  4. Ja bloga zaczęłam prowadzić od lutego czyli niedużo wcześniej od ciebie :) fajne pytania ułożyłaś :) też wolę wiosnę :) na kilka innych pytań odpowiedziałabym podobnie do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że z chęcią weźmiesz się za odpowiedzi na pytania, które zadałam "nominowanym" :) Jeżeli nie u siebie, z chęcią poczytam je tu - u siebie. Do dzieła ! ♥

      Usuń
  5. chyba jestem za swieza na blogosferze bo nie mam pojecia co to w ogole sa te liebster award :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi na zadanie pytania, LBA ogólnie ma na celu "promować" czy rozpowszechnić - kto jak woli blogi :)

      Usuń
  6. Na niektóre pytania odpowiedziałabym podobnie jak Ty :) takie pytania i odpowiedzi dużo mówią o człowieku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do odpowiedzenia na pytania, które zadałam :) Z chęcią przeczytam! ♥

      Usuń
  7. Fajnie, że masz autorytet wśród bliskich, podoba mi się też Twoje motto życiowe. I jestem ciekawa, kiedy zaczęłaś blogować :)
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele lat temu 'zaczęłam', a tak z blogowaniem to może od 2011 - 2012 r. :)

      Usuń
  8. I love your place to relax))
    I`m following ur blog with a great pleasure via Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne motto i ogólnie odpowiedzi ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kiedyś postawiłam na miłość i nie zawiodłam się. Dlatego ma ona dla mnie większą wartość niż przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe i wyczerpujące odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te łudząco podobne nazwy do marek z górnych półek... czasem mnie śmieszą.... nie uważam że coś co jest drogie musi być odrazu dobre a co tanie odrazu złe... pamiętam niektóre marki zaczynały jako tanie i dobre a potem jak już zdobyły uznanie to i cenić sie zaczęły.... zawsze można zbudować swoją markę - to ciężkie ale jednak własną markę bez zbytniego niektórych rażącego w oczy "inspirowania sie"

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pytania i odpowiedzi :)


    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia,notka naprawdę w tych czasach jest tyle blogów że rzadko spotyka się taki jak twój;)!
    Zapraszam do mnie:)!
    http://aliceeeblog.blogspot.com/2016/10/bomber-must-have-jesien-zima-1617.html
    Obserwacja za obs?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesień ma swój klimacik, ale też wolę wiosnę!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zadajesz bardzo ciekawe pytania, na znacznie wyższym poziomie niż dotychczas widziałam na blogach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do udzielenie odpowiedzi na nich :) Z chęcią poczytam!

      Usuń
  17. Oj trudno decydować kto wazniejszy przyjaciele czy połówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężkie decyzje przytrafiają się w życiu, każdy z nas ma kogoś ważnego i ważniejszego :)

      Usuń
  18. Ten tag chyba nigdy nie umrze :) Siedzę w blogosferze dobrych parę lat i ciągle się ta zabawa przewija. Plus jest taki, że nie przewijają się ciągle te same pytania i za każdym razem czyta się go na nowo. W Twoim wydaniu bardzo miło się go czytało, bo nie odpowiadasz pojedynczymi zdaniami i masz super tok rozumowania. Szczególnie podobała mi się odpowiedź o podróbki - jest w Twoich słowach sporo racji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów :)
      Zachęcam do odpowiedzenia na pytanie, które zadałam, z chęcią przeczytam! :)

      Usuń
    2. Nie ma za co :)
      Może jutro... na pewno nie teraz o tej porze, bo ledwo widzę na oczy ze zmęczenia :)

      Usuń
    3. Mnie ten tag powoli nudzi, ile można? Jeszcze, żeby to faktycznie miało większy sens, ale coraz częściej to po prostu takie zapchajdziurę tworzone przez kogoś, kto akurat nie ma czasu, nudzi mu się, ale jednak chce post. Fajnie jest poznać jednego z ulubionych blogerów na blogspocie, ale można to zrobić na wiele innych sposób. Nie koniecznie korzystając z tego.

      Usuń
    4. A mnie się wydaje, że jest to dobra forma poznania siebie. Zwłaszcza, jeżeli pytania są faktycznie dobre i na odpowiednim poziomie. Zapchać dziurę? Każdy pisze o tym, o czym chce, kiedy chce i jak chce - więc każdy ma prawo myśleć inaczej i np. taka forma jest dobra aby nie odpowiadać na setki tych samych pytań, tylko zrobić to raz a porządnie. Kto zechce śmiało może zajrzeć do wyzwań, poczytać odpowiedzi i poznać autora.
      I każdy sposób jest dobry, aby kogoś poznać.

      Usuń
  19. Też kiedyś bym powiedziała, że przyjaciele ale trzy lata temu to się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne odpowiedzi.:D

    Obserwuję i liczę na rewanż sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O, zainteresowałaś mnie tym starszym blogiem. Wisi jeszcze w sieci czy usunęłaś? Jeśli wisi to wrzuć na jakąś rocznicę link do starszego, jako drobny smaczek i ciekawostkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. najważniejsza jest rodzina :) Bardzo ładny blog ;*

    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post, co do tolerancji - myślę, że nie można być w 100% tolerancyjnym, bo 100% tolerancja zakłada że tolerujesz morderców, gwałcicieli i Donalda Trumpa *ba dum tss*, ale to mówię na serio akurat, chociaż Trump mi tutaj idealnie pasował do tych morderców i gwałcicieli.

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się wygląd tego wpisu :) a odpowiedzi bardzo ciekawe

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tak samo wybrałabym drugą połówkę, bo mam to samo myślenie co Ty, jeśli chodzi o to :)
    fajny post! :)

    zostaje i obserwuje! :*

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny tag i ciekawe pytania :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. Odwdzięczam się każdą obserwacją ;*
    ~~~~~~~~~~~~~

    http://zkoniempomarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie jesień zdecydowanie wygrywa ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lovely! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobnie jak i Ty wraz z wiekiem odkryłam, że druga połowa jest ważniejsza niż przyjaciele, świetny tag! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja chyba jestem od internetu uzależniona, ale cóż :D Nie będę się z tego leczyła :)

    OdpowiedzUsuń

  31. Oglądałam film , dziś jestem blondynką'' jest niesamowity :)

    Obserwuję :*
    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fabulous post! Thanks for sharing.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Również mam podobne zdanie co do podróbek.

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam czytac takie posty, można z nich bardzo dużo dowiedzieć się o koleżankach blogerkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja chętnie odpowiem na twoje pytania :) 1. Jak reagujesz na komplementy? Dziękuję za nie ;) 2. Jaka jest różnica pomiędzy pragnieniem a pożądaniem? Że to pierwsze kojarzy się ze sprajtem a to drugie z 50 twarzy greja. 3. Czy Twoim zdaniem rzeczywistość może wpływać na nasze sny? Tak, bo często śnię to co widziałam lub co widzę w realnym świecie. 4. Odwaga może być głupotą w określonych przypadkach? Tak, może. 5. Jak powinniśmy wyznaczać granicę relacji, aby nie była ona szkodliwa dla żadnej ze stron? Według mnie, otwarcie i prosto z mostu. Bez sensu tłumić w sobie uczucia. 6.Miłość jest szczęściem? Zależy jaka miłość. 7. Kiedy warto, a kiedy nie ..? Zależy od okoliczności. 8. Warto mieć nadzieję? Dlaczego tak/nie..? Tak, bo to czasem jedyne co nas trzyma przy życiu. 9.. Ciągłe przepraszanie daje zupełnie odmienny niepożądany efekt? Zależy za co przepraszamy, są rzeczy których nie da się wybaczyć i są tez błahostki jak nadepniecie komuś na buta. 10. Masz jakiś drażliwy temat którego nie lubisz poruszać? Moje wady wyglądu- wrodzone i nabyte. 11. Jeżeli ma się dylemat pomiędzy wyborem jednego z możliwych rozwiązań, to znaczy, że żadne z nich nie jest całkowicie dobre ? Dylemat ma się czasem przed zakupem chleba w piekarni. Niektóre chleby mogą być niesmaczne, niektóre drogie a niektóre idealne dla nas :)
    super pytania!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Ciesze się, że odpowiedziałaś na pytania i zrobiłaś to naprawdę rewelacyjnie!

      Usuń
  36. Fajne odpowiedzi :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję nominacji :) odpowiedzi fajne. To w takim razie odpowiem na Twoje pytania ;)
    1. Mówię ,,Dziękuje''. Czuję się dziwnie i jestem zaskoczona, ale nie pokazuję tego. Rzadko dostaję komplementy. 2. Tak szczerze to nie mam pojęcia, dla mnie to znaczy prawo to samo. Tylko pożądanie jest tak jakby mocniejsze, silniejsze. 3.Może i to bardzo. 4.Tak 5.hmmmm 6.Tak, każdy chce być kochany. Gdy już właśnie ktoś to czuje to naprawdę jest szczęśliwy. Kochać to też szczęście. Więc zdecydowanie tak. 7.Zawsze warto 8. ,,Nadzieja umiera ostatnia'' ale też ,,Nadzieja matką głupich'', nadzieja też najczęściej jest złudna, więc raczej nie. Chyba, że ktoś lubi się łudzić to czemu nie. 9.Tak. Mnie np. strasznie denerwuje gdy ktoś mnie przeprasza ciągle i za głupoty. Bardziej doceniam gdy ktoś przeprosi szczerze i za coś ważnego, a nie za jakąś drobnostkę. 10.Taki temat chyba każdy ma. Ja też mam. 11.Raczej tak. Bo gdyby jedno z nich byłoby idealne to nie zastanawialibyśmy się nad drugim. Muszę Ci przyznać, że pytania zadałaś głębokie. Chwilę faktycznie się nad nimi zastanawiałam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ciesze się, że na nie odpowiedziałaś :) Dziękuję Ci!
      I mimo wszystko jednak chciałabym przeczytać odpowiedź na pytanie nr. 5 :P

      Usuń
  38. Duzo sie mozna dowiedziec o Tobie! Widze mamy podobne zainteresowania i poglady :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie wiem, ile masz lat, ale moim zdaniem to dobrze, że nie masz idola. Człowiek nie powinien się wzorować na jednej osobie, ponieważ każdy jest inny, a nie kopią innych :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubie takie wpisy, w których można się dowiedzieć czegoś ciekawego o autorkach bloga ;)

    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam to samo zdanie o podróbkach, ale nie przeszkadza mi, gdy ktoś kupuje wręcz identyczną podróbkę.
    http://0lja.blogspot.com - Zapraszam i mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny pościk! Przyjemnie czytalo sie Twoje odpowiedzi! Madra z Ciebie babka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne odpowiedzi a pytania jeszcze lepsze :) bardzo podoba mi się Twoje motto :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli podobają Ci się pytania - śmiało możesz na nie odpowiedzieć u siebie jak i również tu pod wpisem :)

      Usuń
  44. Myślę, że nikt nie powinien stawać jednej osoby do wzorowania. Trzeba czerpać inspirację od wielu osób, być unikatowym, a nie słabą kopią :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne odpowiedzi, bardzo mi się podoba Twoje motto życiowe. :))
    Obserwujemy? ;))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Imponujące odpowiedzi! Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń

Ciesze się, że mogę Cie gościć,
a Twoja obecność jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Zawsze staram się odwiedzam swoich czytelników.
Jeżeli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym.

Czasami mam zaległości ale wszystkie nadrabiam.