4 lip 2016

Spływ kajakowy.



Mimo, że jest godzina 16:00 a ja czuje się usatysfakcjonowana. Zrobiłam dzisiaj naprawdę dobrą robotę i właśnie takie dni jak ten to lubię! Ogólnie post raczej będzie się skupił na naszym wypadzie na kajaki, który miał miejsce w sobotę. W gruncie rzecz biorąc nawet powoli z niego zrezygnowaliśmy - spowodowała to pogoda, która poprzedniego dnia zaskoczyła nas burzą. Koniec końców jak wstaliśmy w sobotę to pogoda naprawdę się do nas uśmiechnęła, więc grzech było nie skorzystać z pięknego, słonecznego dnia. Powiem szczerze, że zapomniałam o wszystkich problemach, o zabieganym życiu, o braku czasu, o obowiązkach.. o czymkolwiek. T o t a l n i e  się wyciszyłam. Przepływaliśmy co prawda krótszą drogą (2-3h), ale całkowicie jestem zadowolona. Dobrze, że nie rezygnowaliśmy bo bym tego żałowała! Sprzyjały nam jeszcze widoki, które uwielbiam: woda i zieleń. Mam masę zdjęć ale oczywiście wstawię tutaj "kilka". 

Momentami musieliśmy się 'zatrzymywać' bo było tyle ludzie, że trzeba było wymijać kajaki, które gdzieś sobie na trasie nie poradziły i obracały się dookoła siebie. Trasa była na tyle fajna, że zmiany atmosferyczne spowodowały, że wzdłuż leżały drzewa, wystawały korzenie, były ostre zakręty i w jakimś stopniu trzeba było to omijać - czyli kolejna "misja" dla nas. No ale na tym polega cała ta zabawa. Śmiało mogę powiedzieć, że sezon kajakowy uważam za otwarty! Jeszcze tylko dorównać opaleniznę i będzie dobrze. 

Muszę wziąć się za nadrabianie zaległości w internetowym półświatku, zrobić porządek na komputerze i we wszystkich dokumentach, a kompletnie mi się nie chce za to zabierać. W następnym wpisie polecę Wam książkę, którą wczoraj zaczęłam, a jednocześnie po 3-4 godzinach skończyłam czytać. 























"Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć."

49 komentarzy:

  1. Ładne widoki :) A jaka to rzeka?

    OdpowiedzUsuń
  2. raz pływałam kajakiem po Solinie - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się kajaków troszkę boje;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? Fajna sprawa, polecam!

      Usuń
    2. Bo mam trudności z pływaniem i jakoś boje się, że się wywróci to cudo :D

      Usuń
  4. nigdy nie byłam na spływie kajakowym :< a zawsze chciałam ! ;D

    ja obecnie przebywam w Lublinie, to jest jakieś 120 km od mojego miasta rodzinnego, ale po prostu dawno mnie tu nie było ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty z Zamościa jesteś?
      No to w takim razie pora się wybrać na kajaki! :)

      Usuń
  5. Such beautiful pics, i wana go on a short trip

    OdpowiedzUsuń
  6. Kajaki to świetny pomysł na spędzenie dnia ^^ Widoki są naprawdę piękne ^^ Cytat, który zamieściłaś na końcu bardzo mi się podoba ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Odpowiedni też na spędzenie czasu ze znajomymi! :)

      Usuń
  7. Uwielbiam kajakowanie ;-) Kilka razy byłam już na tygodniowych spływach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sprawa taki spływ kajakowy!;) Do tego piękne widoki, relaks... Zawsze mi się marzył, mam nadzieję że kiedyś zrealizuję to marzenie;)
    Obserwuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale tam cudownie! przyroda, natura i woda... ach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. To wygląda naprawdę świetnie. Nie za bardzo lubię się z wodą, ale do takiego miejsca chętnie bym sobie pojechała i pośmigała w tych kajakach. Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam nadzieję, że kąpiel czy prysznic bierzesz? :) Taki żarcik, akurat przypomniałaś mi jak kiedyś mama wołała brata do kąpieli, a on że nie lubi się z wodą więc tego dnia myć się nie będzie. Mały i głupi.. :D

      Usuń
  11. chciałabym takim kajaczkiem sobie popływać :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok, na rowerek wodny się odważyłam ale na to już by mi zabrakło odwagi

    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię zieleń i wodę. Nad wodą, zwłaszcza nad morzem, ładuję akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie pływałam na kajakach, jeszcze na koloniach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się na kajaki już od miesiąca wybieram i wybrać się nie mogę :P

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się wybrać! :)

      Usuń
  16. sama planuje się wybrać na kajaki ale nad morskie oko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spływ kajakowy - coś czego zawsze chciałam spróbować! Mam nadzieję, że będę miała okazję kiedyś. W moich okolicach (np. niedaleko Zamościa) można popływać kajakiem. Znajomy, który był mówił ze to świetna zabawa! :) Ty widać że też się świetnie bawiłaś! :)
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd jesteś?
      No właśnie ja na kajakach byłam w Zwierzyńcu, czy o tym samym miejscu mówisz? :)

      Usuń
  18. Jak zobaczyłam zdjęcia to się za głowę złapałam! A jeszcze ten ,,Relaks" na wiośle... 21 i 22 czerwca sama tam byłam na kajakach. Świetna zabawa i muszę to powtórzyć. Najlepiej się płynie przez ten zalew ^^
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och to widzę, że ktoś tu z tych stron :)
      Ja na pewno to powtórzę jeszcze nie raz w tym sezonie! :)

      Usuń
  19. Uwielbiam kajki :) Dawno nie pływałam, ale to fajna opcja na weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko na weekend, ale przeważnie. Czuje niedosyt więc z czystą chęcią wybrałabym się ponownie, z małą zmianą - trasy - na dłuższą of kors :)

      Usuń
  20. Nigdy nie byłam na kajakach :) Fajna wyprawa! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. spływy kajakowe muszą być super, ale ja bym się bała =, że wypadnę :)
    zapraszam http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna fotorelacja, jeszcze nigdy nie płynęłam kajakiem, mam jednak nadzieję, że kiedyś to zrobię ;) Trochę boję się wody ! :):]
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Spodobało mi się u Ciebie, oczywiście obserwuję i życzę miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bój się, przede wszystkim kajak jest stabilny nawet jeżeli kiwasz się na boki :) nie mówię oczywiście o takim mocnym kiwianiu, bo wiadomo:)

      Usuń
  23. Muszę koniecznie się wybrać na kajaki w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spływy kajakowe to świetna sprawa! Niesamowite krajobrazy, powalone drzewa na trasie i kręte rzeki to coś co uwielbiam ;-)
    Ale polecam także pływanie kajakiem albo rowerkiem wodnym po jeziorze - organizacja takiego wypadu jest ograniczona do pójścia nad jezioro, gdzie jest wypożyczalnia ;-) Można w ten sposób urozmaicić sobie leżenie na plaży.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana powiększ koniecznie te ładne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam spływy kajakowe, co roku na takowy jedziemy, na końcu przy zachodzie słońca grill i jest cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Ciesze się, że mogę Cie gościć,
a Twoja obecność jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Zawsze staram się odwiedzam swoich czytelników.
Jeżeli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym.

Czasami mam zaległości ale wszystkie nadrabiam.