10 cze 2016

Rysowanie.


Dzisiaj mam trochę więcej czasu, więc zabiorę się za wszystkie zaległości. Zaglądam tu codziennie, przynajmniej się staram, ale nie mam czasu czytać blogów - więc dzisiaj się tym zajmę. Wizyta u lekarza 'odhaczona', jeszcze tylko przegląd auta i mam święty spokój. Lista czynności na ten tydzień wykonana! A dzisiaj zaczyna się Euro - jak na mnie przystało zasiadam w gronie znajomych i oglądam mecz i pewnie tak spędzę większość dni z tej okazji.

Mam nadzieję, że pośród kibicowania znajdę czas na rysowanie czy szkicowanie. Powróciłam do tego po dwóch latach przerwy.. właściwie sama bym się chyba za to nie zabrała, gdyby nie kolega, który poprosił mnie o rysunek czołgu. Nie sądziłam, że poważnie może mnie to uspokoić. Siedziałam nad tym jak dziecko nad zabawkami - totalnie wyciszona, w swoim świecie. Nawet nie słyszałam jak ktoś mnie woła czy cokolwiek do mnie mówi. 
Przyznam szczerze, że tęskniłam za tym. 
Kolorowanka dla dorosłych - jest! Szkicowanie - jest! 
Więc pora zakasać rękawy i wziąć się za rysowanie! 







KOT WOJOWNIK

Też dla tego samego kolegi. Połączenie tego co lubi czyli koty i broń. Czapka pilotka to czysto dla humoru, który odzwierciedla ta magiczna 'postać'. Dodałam tutaj swój nick, dla bezpieczeństwa by zdjęcia nie powędrowały dalej - mam nadzieję, że nie będą Wam one przeszkadzać!
Jak powstał kot - kolejne etapy.

Dajcie znać jak wrażenia! 
Podoba Wam się efekt końcowy?






"Czasami brakuje nam słów - chociaż tak wiele
chcielibyśmy powiedzieć."

53 komentarze:

  1. Ciekawe prace, lubię rysunki zdecydowanie bardziej niż prace malowane na płótnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne szkice :) Ja żałuje, że nie mam systematyczności w szkicach, jednak gitara jest na miejscu 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nie miałam systematyczności, zwłaszcza, że przez dwa lata kompletnie nie miałam z tym styczności - tak jakbym o tym zapomniała, no ale jednak z tego sie nie wyrasta:)

      Usuń
    2. Miałam podobnie, po czym wróciłam, ale nadal robie sobie przerwy np. 2-4 tygodnie, bo nie jestem w stanie wszystkiego pogodzić :D

      Usuń
  3. wow, masz talent! :) http://lets-be-flawless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent :) bardzo fajnie ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne rysunki, masz wielki talent!
    Pozdrawiam i obserwuję
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Masz talent! Ja teraz powróciłam do malowania długopisem i chcę przynajmniej jeden obrazek na trzy dni robic :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też super! :) a masz jakieś prace? :)

      Usuń
    2. Kilka mam ale nic specjalnego :)

      Usuń
    3. Pochwal się, z chęcią zobaczę! :)

      Usuń
  7. Wow! Przyznam szczerze, że naprawdę pięknie rysujesz *.* Wszystkie prace bardzo mi się spodobały :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne szkice a Kot Wojownik najlepszy;) Zazdroszczę talentu;)
    A ja się ostatnio zastanawiałam o co chodzi, że w sklepach tyle patriotycznych gadżetów, a to Euro;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadżety, przedmioty i reklamy w telewizji - poszaleli ;d

      Usuń
  9. haha kot wojownik rozwalił system:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie rysujesz, dobrze że do tego wróciłaś :d
    Obserwujemy?
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też od jakiegoś czasu przestałam rysować, czasem mi brakuje tego :(
    Poza tym świetny ten kot wojownik! :D
    Zapraszam do siebie:
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rysunki ;) Też uwielbiam rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę talentu! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne! to pierwsze zdjęcie mnie powaliło :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładne! :D

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, masz talent moja droga, bardzo podoba mi się ten kot, jest świetny! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie rysujesz, zazdroszczę talentu :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/przygotowanie-do-lata-z-shein-i-kilka.html
    Bardzo mi zależy ;* Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. haha kot wojownik - boski, szczególnie jego spodenki w myszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot jest odwzorowaniem żołnierza z pewnej gry gdzie są dwie drużyny. Jedna ma bokserki niebieskie, druga czerwone. No a myszki są dodane dla humoru:)

      Usuń
  19. No ładnie, ładnie, ale nie osiadaj na laurach, przed Tobą jeszcze dużo pracy, co widać chociażby po samolocie czy AK-47 (chyba) w rękach Kociego Wojownika! :D

    PS: Tyż oglądałem meczyk w grupie. Potencjalny szwagier skakał na dywanie, żeby pomóc Pazdanowi wybić piłkę z rzutu rożnego wykonywanego przez Irlandczyków... Kabaret! x)

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie źle zrozumiałeś. Samolot był robiony w 3 minuty dosłownie tylko czysto do zabawy, bo miałam 'misję' z bratem że narysujemy w jednym czasie samolocik tak więc on powstał ot tak, bez przykładania się w niego noi bez poświęcenia na niego czasu. Co do broni kota to 'thompson' :)

      Musiało to wyglądać komicznie! :D

      Usuń
    2. Aaa, no to zmienia postać rzeczy! ;)

      Thompson, fakt! Teraz to widzę - charakterystyczny, okrągły magazynek! Teraz to tylko uchwyt mi tam nie pasuje, a reszta do zaakceptowania! :D

      Usuń
    3. No niestety musiałam dodać czerni z tego względu, że kompletnie nie było jej widać :)

      Usuń
  20. Masz niesamowity talent!
    Rozwijaj się dalej :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne rysunki :) Ja ostatnio nałogowo koloruję kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super rysunki! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolejny mecz się właśnie skończył ;) super kościotrup.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne rysunki :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Naprawdę masz talent :)

    przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. hahahhaa kot mnie mega rozbawil - najlepszy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja rysuję ludzi z kresek (do tego krzywych! I nie ważne, że z linijką... <3).
    Ej, Euro to fajna sprawa. Czekam na kolejne mecze naszych a w międzyczasie może uda mi się obejrzeć coś jeszcze. Czekam mocno, bo noga to jedyny sport, który lubię i który mogę oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, e Euro jest w porządku, sama osobiście opuściłam tylko jeden mecz (całe szczęście nie Naszych) :)

      Usuń