20 cze 2016

Natura.



W końcu mam chwilę dla siebie. Jeszcze dobrze nie wstałam, ale nic tak nie pobudza jak wejście tutaj. Generalnie to marzy mi się totalny urlop w jakimś zaciszu.. najlepiej zielone, świeże miejsce! Tam gdzie faktycznie odpocznę, zrelaksuje się, wyciszę i unormuję tempo. Teraz rozumiem jak ludzie nie wyrabiają ze względu na ogrom obowiązków, jednak w takich momentach najbardziej cieszą wspólne chwile z rodziną, nawet zwykły obiad. Przede mną jeszcze masę do zrobienia. a ja kompletnie nie wiem jak i czy w ogóle się za to zabierać. Mam tyle zaległości, ale obiecuje, że zabiorę się za nie już na dniach! 



Dosyć często robimy sobie przejażdżki rowerowe. A nasze roztocze jest tak piękne, że jedynie co to można tam jeździć. Czuć ten spokój - choć nie ukrywam, że las mnie przeraża ze względu na różnego rodzaju ohydne owady. Nie jestem miłośniczką takich 'zwierzątek', wręcz przeciwnie. Jednak co rower to rower :) Zaraz zabieram się za zrobienie kawy, a potem wracam do obowiązków.

Kilka dni temu miałam o tym pisać. Wyleciało mi to z głowy. Nie wiem jak jest z Wami, ale mnie, niestety albo stety irytują komentarze, które ewidentnie polegają na zareklamowaniu swojego bloga. Totalnie razi mnie to w oczy. Czasami mam chęć odpisać coś niemiłego, dosłownie jednak z kultury nie wypada. Jak można komuś odpisać przy obszernym blogu: 'pięknie tu', 'ślicznie tu', "super blog" dodać linka ze swoim blogiem i sobie pójść ? Ja tego nie pojmuję i chyba nawet nie będę próbowała zrozumieć takich ludzi. Bardzo często spotykam się z takimi rzeczami wchodząc na inne blogi.. czy autorów to nie denerwuje? 

Irytują Was takie zachowania?
Lubicie podróżować?
Zdjęcia naszego roztocza - nie robiłam ich ja.



"Nieważne ile dni jest w Twoim życiu.
ważne ile życia jest w Twoich dniach"

49 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    Ja również uwielbiam jeździć rowerem po mojej okolicy. Postanowiłam, że w wakacje będę to robić codziennie.
    Mnie również denerwują takie komentarze, pisane tylko po to aby zareklamować bloga. Najczęściej ich autor nie przeczyta nawet wpisu...
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne zdjęcia;*


    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też irytuje mnie takie zachowanie, zawsze zanim skomentuje post najpierw go przeczytam. Miejsce jest piękne, idealne na relaks. Sama na rower chodzę bardzo często :D
    Pozdrawiam
    just-do-one-step.blogspot.com/
    PS. również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie
    aż mnie naszła ochota na spacer, a niestety u mnie pochmurno i padać zaczyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chętnie jeździła na rowerze ale go nie mam :P za to mam rolki ale znów nie ma z kim jeździć :(
    Ty się tym nie przejmuj... mnie to też denerwuje.. jest kilka dziewczyn które patrzy po zdjęciach i napisze oooo jaka piękna paletka może się skuszęśliczne ma kolory, zaciekawiłaś mnie tym produktem...
    A ja np zjechałam produkt od góry do dołu :P tak że ten...
    Na tych blogach robię dokładnie tak samo (napisze byle co) lub już nie wchodzę na takie blogi.. skoro ktoś nie szanuje mojej pracy którą poświęcam na blog to ja jego pracy też nie muszę szanować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, z chęcią wybrałabym się i na rolki! :) Moje leżą tak długo, że warstwę kurzu spokojnie mogłabym nazwać futerkiem :/

      Usuń
  6. Sama z wielką chęcią zrelaksowałabym się w jakimś zielonym zaciszu ^^ Zdjęcia są naprawdę piękne. Również denerwują mnie takie komentarze, aczkolwiek jest to chyba normą w blogosferze. Świetny cytat umieściłaś na końcu posta :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Urlop w zaciszu również mi się marzy , takie całkowite oderwanie od wszystkiego. Co do tych komentarzy - mnie takie rażą w momencie, gdy blog prowadzony jest naprawdę fajnie i jest co skomentować, a tu "pięknie" :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne fotki;) Naprawdę bardzo ładnie tam u Ciebie i chętnie sama bym pojeździła rowerem po tak urokliwych terenach;) Dla mnie też największy relaks to otoczenie się zielenią;) Nie tylko Ciebie irytuję te komentarze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam podróżować, wtedy mogę się zrelaksować! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Podróże to też dobra sprawa :) Też pojechałabym typowo pozwiedzać różne zakątki Polski i nie tylko, a najbardziej to chyba marzy mi się morze :)

      Usuń
  10. Ja uwielbiam chodzić po lasach, łąkach i nad jeziorem. Na szczęście mieszkam w pięknej wiosce i mam do tego wszystkiego dostęp. Na spacery szczególnie lubię wybierać się z moim pieskiem. :-) Nieźle się razem bawimy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje rodzinne strony uwielbiam je :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie!
    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spodziewałam się nawet, że to Roztocze jest takie piękne, muszę się zastanowić czy nie zmodyfikować moich planów na wakacje. ;)
    Mnie to czasami śmieszy, zwłaszcza jak ktoś napisze bardzo fajny i mądry post, a tutaj taki komentarz. Ale niektórzy się nigdy nie nauczą. :)
    Ten cytat na końcu mega inspirujący. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś modyfikowała to naprawdę zapraszam! :) Nawet na kubek dobrej herbatki :P

      Usuń
  14. Najlepiej wypoczywa mi się w Tatrach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przecudowne zdjęcia! kocham takie widoki

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj też marzy Mi się taki urlop :)
    Ślicznie tam jest :*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/06/gory-czy-morze-selfieroompl.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam wycieczki rowerowe,a to roztocze, które znajduje się nieopodal Ciebie jest malownicze! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie lubię takich komentarzy :/ A co do podróżowania to bardzo lubię, świetny cytat! 1
    http://suburbangirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię przejażdżki rowerowe, ale fajne miejsce odwiedziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Komentarze z linkami to coś normalnego ale strasznie wkurza mnie jak ktoś pisze tylko "super blog" i wkleja link. Tak cięzko się wysilić i napisać cokolwiek co dotyczy postu?
    Dawno nie robiłam sobie wycieczek rowerowych, co dopiero teraz sobie uświadomiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to chyba już taka mentalność jest :x

      Usuń
  21. Ja się z takich komentarzy śmieję w duchu i je omijam :) to świadczy o ich autorach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak mnie zainspirowałaś tymi zdjeciami, że sama mam ochotę odpocząć w takim klimacie, i wiesz co byłoby najlepsze? Domek taki duży na drzewie i tak tydzień przerwy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale ładnie, lubię spacery w takich miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Co do tych komentarzy to wkurzają mnie i to bardzo. Czasami aż nie umiem sie powstrzymać i komentuję to na innych blogach. Szczególnie gdy ewidentnie widać kopiuj+wklej. Chętnie wybrałabym się na przejażdżkę rowerem, ale nie posiadam roweru. Podróżować kocham!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie - las jest super, ale gdy nie ma owadów. A co do komentarzy - ehh taka już natura ludzi. Ale szkoda, że czasem człowiek sie napracuje a tu "obs za obs".

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh, jak uroczo :) przydałoby się wyciągnąć rower, od jutra będę miała na to dużo czasu :).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapraszam do mnie ;) powoli się rozkręcam, pomysłów mam wiele!
    Obserwuję ;)
    madzik-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mnie denerwują takie komentarze, szczególnie kiedy ludzie np. patrzą tylko na tytuł posta i piszą koma opierając się na nim, a nie na treści notki.
    modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne widoki! Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja to zawsze staram się nie mówić zbyt wiele podczas jazdy na rowerze, bo mnie kurczę atakują te wszystkie muszki i inne robactwo. Też tego nie cierpię strasznie :( Ale wycieczka rowerowa to mi się marzy <3 Wrócę do domu to może sobie skorzystam z okazji i pośmigam po okolicznych wsiach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasie podróży też trzeba się jakoś najeść, nie sądzisz?
      Moja babcia zawsze stwierdza, że jak ktoś zje muchę to ma dużo mięsa.. mucha i spora dawka mięsa- poważnie?! :D

      Usuń
  31. Też denerwują mnie takie komentarze, ja je usuwam :) Ja często wchodzę na inne blogi za pośrednictwem komentarzy u innych i wiem, że inni też tak robią. Więc jeżeli widać, że ktoś ma skopiowany ten sam tekst i wkleja go u każdego, to usuwam, żeby mu nie robić w pewien sposób reklamy :D Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nigdy w ten sposób nie myślałam. No ale w sumie odpowiednia taktyka dla takich osób, chociaż ja jak widzę, że ktoś pisze tylko "super wpis" a sama własnie przeczytałam calutki post u kogoś to nawet do takiej osoby nie wchodzę, bo wiem, że nie jest warto :)

      Usuń
  32. Widoki cudowne, a dzisiaj u mnie będzie tez post z naturą, ale z kwiatkami :)))))
    Z przyjemnością zostaję u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne miejsce, wyobrażam sobie sesję zdjęciową w tamtej okolicy. Chciałabym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sesja w takich miejscach może być tylko udana! :)

      Usuń
  34. Lubię oglądać takie zdjęcia, pięknie. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli marzy Ci się taki urlop to zapraszam do Lidzbarka! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Ciesze się, że mogę Cie gościć,
a Twoja obecność jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Zawsze staram się odwiedzam swoich czytelników.
Jeżeli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym.

Czasami mam zaległości ale wszystkie nadrabiam.