30 maj 2016

ZMIANY.


Ostatnio miałam trochę wolnego czasu, co można zaobserwować zmianą designu bloga. I tu padło pytanie "skąd ta zmiana?" - właściwie to sama nie wiem, chyba wolny czas, który mogłam wykorzystać w pełni do swoich przyjemności. Wydaje mi się, że zmiana (przynajmniej dla mnie) wyszła na dobre. A wy, co o tym sądzicie? Niestety mój błąd w tym, że nie zrobiłam zdjęć wcześniejszego wystroju.. co mogłoby być dobrym porównaniem. No ale niestety "Polak mądry po szkodzie". Mimo wszystko w dalszym ciągu będę starała się go udoskonalać i podkręcać mu 'śrubkę'!

Trochę czasu nad nim spędziłam, czasami zarywałam nocki bo nie mogłam oderwać się od tego nad czym obecnie pracuję. Ciągle coś mi nie wychodziło, coś nie pasowało - a jak to kobieta.. no ja bywam zmienna. Z racji, że sama lubię jak wszystko jest dopracowane, tak najmniejszy szczególik musiał wpasować się w całość.

Efekty już widać. Dajcie znać czy zmiana Wam się podoba czy niekoniecznie ☺ 



Drugą sprawą jest obserwacja mojego bloga.
Jasne, ze można go zaobserwować - gadżet przestał działać i mi się on nie wyświetla. Dlatego na bocznej kolumnie znajdziecie prosty przycisk "obserwuj" poprzez który śmiało możecie zaobserwować bloga. Wystarczy dwa kliknięcia. Oczywiście jak wszystko inne musi do siebie pasować, przynajmniej kolorystycznie. Drugi sposób, który nie ukrywam wymaga nieco więcej czasu to przejście do panelu Bloggera. Objaśnienie na dole.


W panelu informacyjnym Bloggera
1. Zaloguj się w Bloggerze.
2.  W sekcji '"lista czytelnicza" kliknij Dodaj.
3.  Wpisz URL bloga, którego chcesz obserwować.
4.  Określ, czy chcesz obserwować blogi publicznie czy anonimowo.
5.  Kliknij Obserwuj.

[źródło: Blogger - pomoc]





Na dniach kończę uzupełniać swoją playlistę - więc i tutaj pojawi się coś 'nowego' na blogu. Ciesze się, że tak wiele osób zareagowało na moją prośbę, naprawdę Wam dziękuję za te kawałki, które do mnie dotarły. Wiele z nich przypadło mi do gustu, więc możecie się spodziewać, że to właśnie one tutaj zostaną udostępnione. Jeszcze raz dziękuję!
Tymczasem zamykam się w świecie gier komputerowych!

"Najpotężniejszy jest ten - kto panuje nad sobą!"

38 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak było przed ale teraz fajnie, ja to lubie na bogato :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam wcześniejszego wystroju :/

      Usuń
  3. Zmiany na lepsze, zdecydowanie!
    Czekam na palyliste ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie teraz wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie teraz blog wygląda! obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny blog i rewelacyjne zdjęcia, zawsze chciałam takie robić, ale zwyczajnie nie potrafię. Oczywiście dodałam Twojego bloga do listy czytelniczej :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog prezentuje się świetnie chętnie zaobserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Twój też leci do obserwowania :)

      Usuń
  8. Kurcze nie chce mi zaobserwować ale potem na spokojnie spróbuję znowu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się wystrój Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię minimalizm ale akurat gadżet `Obserwatorzy` jest według mnie fajną opcją bo bez `chodzenia na około` możemy kogoś dodać do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, zmiany są potrzebne w życiu :) Też ostatnimi czasy co nieco pozmieniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie masz gadżet do obserwacji?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaobserwuj mnie w ten sposób:
      W panelu informacyjnym Bloggera
      1. Zaloguj się w Bloggerze.
      2. W sekcji '"lista czytelnicza" kliknij Dodaj.
      3. Wpisz URL bloga, którego chcesz obserwować.
      4. Określ, czy chcesz obserwować blogi publicznie czy anonimowo.
      5. Kliknij Obserwuj. :)

      Usuń
  13. Naprawdę bardzo ładny design bloga! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem jak wcześniej wyglądał wystrój, ale teraz jest super, oczywiście dodaje do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega blog czekam na kolejny wpis :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog wygląda naprawdę bardzo ładnie! Zdecydowanie zmiana na plus :) Jednak brakuje mi tego gadżetu do obserwacji. Wiem, że podałaś sposób jak zaobserwować bloga ale zastanawiam się czy nie będziesz musiała tłumaczyć tego w każdym poście :)
    PS. Dziękuję, że przeczytałas mój post na temat Fałszywości :) Obserwuję !
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że raz wystarczy wytłumaczyć. Być może jak znajdę czas by popracować nad wystrojem tego gadżetu (o ile się w ogóle da! :)) to pojawi się na stronie. Na ten moment niestety nie urzeka mnie niebieska ikonka..
      Nie masz za co dziękować:) Jestem stałym czytelnikiem takich blogów jak Twój!

      Usuń
  17. Zazdroszcze ci, że masz tyle czasu wolnego ;) Mi go ciągle brak... Blog wygląda super! Fajnie, że kończysz playliste bo z tego co czytałam poprzednio lubisz polski rap, więc może znajdę coś nowego dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że z wolnym czasem też mam problem. Ogólnie mogę nawet powiedzieć, że mi go brakuje :/ Ostatnie dni poświęciłam na zmiany w blogu, niestety ale kolejne zmiany muszą poczekać.
      Miejmy nadzieję, że znajdziesz!:)

      Usuń
  18. kolorystyka kolorystyką ale obserwatorzy to dobry gadżet;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonaliście mnie! :)
      Zatem zabieram się za 'tworzenie'.

      Usuń
  19. Uważam że blog bardzo ładnie się prezentuje :) oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie u Ciebie i oczywiście dołączyłam grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się ten nowy wystrój! :) Obserwuję!

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog!
    zapraszam do mnie http://sazanaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem jak wyglądał wcześniej Twój blog ale ta zmiana mi się podoba :) Widać, że cenisz sobie minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest przejrzyście, ale ja bym powiększyła fonty w kolumnie obok. Taki mały font nie wygląda nowocześnie. I większe zdjecia...

    Obserwuję
    blog minimalissmo

    OdpowiedzUsuń

Ciesze się, że mogę Cie gościć,
a Twoja obecność jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Zawsze staram się odwiedzam swoich czytelników.
Jeżeli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym.

Czasami mam zaległości ale wszystkie nadrabiam.