17 maj 2016

Time..!


Witajcie! ☺
Nie wiem czy tak będzie wyglądał każdy mój początek wpisu, jednak z drugiej strony dobrze jest się z Wami przywitać, prawda? Ponownie piszę do Was o poranku z kubkiem mocnej kawy. W takiej porze najlepiej mi się piszę. Czuje ciszę, spokój a dźwięk klawiatury w pewnym stopniu mnie satysfakcjonuje.

Na ogół byłam mniej zorganizowana jeżeli mowa o blogosferze, a aktywności na blogu a nawet jeśli chodzi o zaglądanie do Was. Zawsze żyłam w przekonaniu, że jeszcze mam czas, że potem to zrobię, a czasami wchodziłam i nie zostawiałam żadnego śladu po sobie. Kiedyś byłam inna, taka jaką opisuje. Dzisiaj - mogę śmiało powiedzieć, że jestem odmieniona, być może lepsza.

Zaczynam organizację czasu.
Ogólnie rzecz biorąc staram się nie składać obietnic - choć kilka dni temu obiecałam sobie dwie rzeczy. Dążę do ich zrealizowania i wierze, że mi się uda! Trzymajcie kciuki! ☺ Odbiegając od tematu: nigdy nie byłam zwolennikiem rozpisywania sobie poszczególnych działań/czynności, jakie mam wykonać w ciągu dnia. Wiecie.. człowiek nie zawsze ma ochotę coś zrobić albo najzwyczajniej w świecie nam się nie chce i ja też miałam ten sam 'problem'.. ale hola! Stwierdziłam, że spróbować można. W końcu na niczym nie tracę. Tak więc od całkiem niedawna robię sobie listę z rzeczami, które CHCE zrobić tego dnia i z obowiązkami, które mogę zrobić, ale niekoniecznie muszę robić je dzisiaj. I powiem Wam szczerze, że taka organizacja czasu pozwoliła mi na wykonanie wszystkich czynności i dzięki temu znalazłam jeszcze czas wolny dla siebie - gdzie kiedyś czasami mi go brakowało. A w związku z moją organizacją czasu planuje porobić małe rozpiski dnia, czy kartek do druku z Planneru, który ułatwi życie nie tylko mi, ale mam nadzieję że i Wam! Co do przykładowych kartek, pojawi się o tym oddzielny wpis - co prawda nie wiem kiedy, ale na pewno coś takiego będzie. Musze nad tym trochę popracować ☺ 
Kończąc pisać ten wpis zabieram się za dopicie kawy i wszystkie domowe czynności!
Ściskam Was mocno! 

Jak jest z Waszą organizacją czasu? Rozpisujecie sobie poszczególne czynności, czy stawiacie jednak na swoją pamięć? U mnie niestety pamięć wymięka przy obowiązkach i czynnościach, które  mam do wykonania. Dajcie znać! ☺


"To, że coś jest poza Twoim zasięgiem to
nie znaczy, że nie możesz tego zdobyć."

25 komentarzy:

  1. A ja wręcz przeciwnie! Zawsze lubie sobie wszystko zapisywać. Co zrobić, co kupić i na co mogę sobie pozwolić.. taki system jest ze mną od lat:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czasem zapisuje, chociaż ostatnio częściej :) Wcześniej nigdy nie pisałam, nie notowałąm w kalendarzach... Teraz już chyba "wiek nie ten i skleroza " :) Chociaż zauważyłam że jak rozplanuje sobie dzień to lepiej mi się funkcjonuje :) Czekam na nowe wpisy! Pozdrawiam gorąco! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam tak zawsze, że mówię co jutro zrobię, ale na następny dzień już mi się tego nie chcę zrobić,a później robię wszystko na szybko.

    modpim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ze powracasz na photobloga?
    Nawet nie wiesz jak bardzo mi się cieszy buzia gdy mogę wejść tutaj i poczytać co u Ciebie! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak całkiem nie do końca.
      Owszem, rzucę czasami jakimś zdjęciem, ale nie obiecuje systematyczności.
      Ciesze się, że sprawiłam Ci uśmiech :)

      Usuń
  5. This post is absolutely beautiful!


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłośniczka robienia zdjęć? Wyszły naprawdę bardzo estetycznie:) Czekam na więcej. Ja nigdy nie zapisywałam, uważałam że i tak nie wyjdzie to co sobie zaplanuję a wiec dzięki temu nie miałam rozczarowań, z którymi wiem, że bym się spotykała. Choć nie ukrywam, że takie postępowanie ułatwia w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, ile zmian - listy 'must-do', polubienie picia kawy. Zobaczymy, w którą stronę rozwinie się ten blog! ;)

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  8. nice post :) kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  9. Również prowadzę taką listę i trzymam kciuki! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio jestem zawalona robotą, a zdjęciami narobiłaś mi ochoty na chill przy kubku herbaty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka lista to świetny pomysł :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w realizacji! A co do organizacji czasu to czasami ona jest bardzo potrzebna i daje nam dużo możliwości :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra organizacja czasu to podstawa, by go nie marnować, powodzenia w wyzwaniach :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne zdjęcia :*

    wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Organizacja czasu to coś, co by się każdemu z nas przydało :) pozdrawiam

    w wolnej chwili zapraszam na mojego bloga http://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na instagramie (za wszysciutko sie odwdzieczam <3)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mądry cytat ostatni

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    + Zapraszam na konkurs u mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł z tą listą :)

    Moge prosić o poklikanie w linki w tym poscie? Będę baardzo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam problemy z organizacją czasu ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuje listę z każdą czynnością danego dni:) Mi pomaga i ułatwia funkcjonowanie:)

      Usuń
  20. Super post! Cudowny blog :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie zapisanie co ma się do zrobienia bardzo pomaga :) Sama też tak robię i jestem z tego bardzo zadowolona :) Bo wiem co mam do zrobienia i ile mam czasu. A wieczorem kiedy patrzę na listę ze wszystkimi wykreślonymi czynnościami mam poczucie dobrze spędzonego czasu, po prostu wykonałam dobrą robotę. W ten sposób mam też świadomość co robiłam cały dzień i nie mam poczucia że czas ucieka mi przez palce :)
    Trzymam za Ciebie kciuki :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    http://lifebyyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak jak u Ciebie!
      Buziaki ! ♥

      Usuń