13 maj 2016

Return..


Witajcie! ☺
Pewnie większość z Was pomyśli, że jestem nowa. Nowa w nowym miejscu, pod nową nazwą.. jednak nie do końca nowa w tej blogosferze. To ta chwila, kiedy kurz z mojej klawiatury znika, a ja powracam na salony. Może nie z hukiem, ale wracam. I tu nasuwa się wieczne pytanie nowych osób, amatorów w tym co lubią robić, ale nie bardzo wiedzą jak. Co zrobić żeby nie zanudzić czytelnika, jak zatrzymać go przy sobie i o czym pisać. Nie będę się przedstawiać tutaj bo zrobiłam to w jednej z zakładek. Zajrzyj, przeczytaj, dowiedz się - KLIK.

Miałam wcześniej swój udział w tym małym, wirtualnym zakątku. Mimo wszystko okazało się, że po kilku miesiącach braku aktywności całkowicie opadły mi siły, na tworzenie tamtego miejsca. Nie chcę do tego wracać, nie chcę być kolejną nastolatką, która tworzy coś, żeby zaraz to zamknąć, zniknąć ot tak bez słowa. Właściwie nastoletni czas mam za sobą, choć w większości odwiedzających mnie tutaj ludzi może pomyśleć, różne rzeczy. "O, jakaś kolejna nastolatka przyszła pisać swoje mądrości" - nic z tych rzeczy!

Mam masę zainteresowań. Uwielbiam tańczyć, śpiewać, a muzyka to moja odwieczna ucieczka od rzeczywistości. Zatracam się w każdej melodii, chyba że faktycznie coś jest tak strasznie irytujące, że uszy przy tym więdną. Uwielbiam tworzyć. Czy to graffiti, rysunki, szkice, portrety czy nawet grafika komputerowa typu zakładki, plakaty, kalendarze. Czytam na potęgę, oglądam jeszcze więcej. Mam bardzo dużo pole manewru na blogi, które mogą się tu pojawić. Jeżeli coś zaczynam robić, to staram się to robić na maxa i daje z siebie wszystko.

Z racji, że kilka miesięcy temu tu byłam, pisałam.. tak wiele się zmieniło, że sama nie wiem od czego mogę zacząć. Być może jest ktoś, kto ciągle czeka na wpis. Co u mnie? Z ręką na serduchu mogę powiedzieć, że jest naprawdę wszystko dobrze. Układa się po mojej myśli, dosłownie. Może czasami coś nie wyjdzie, ale to normalne. W końcu jesteśmy ludźmi. Wierze w siebie! Mam cudowne wsparcie bliskich mi osób. Zrobiłam swoje! Lubie takie dni kiedy wszystko idzie po mojej myśli. Odhaczyłam wszystkie punkty z listy.  Mam spokój chociaż na chwilę.

Kochani - a teraz zatem informacja co możecie tu otrzymać - z racji na rozszerzone zainteresowania blog będzie o wszystkim. Znajdą się tu moje pomysły, recenzje filmów/książek a nawet przemyślenia i duża dawka inspiracji! 



"Nie pozwól nikomu, by gasił Twój blask tylko
dlatego, że razi go w oczy."

25 komentarzy:

  1. W końcu jesteś z Nami! Czytając po raz kolejny upajam się każdym słowem. Twoje teksty są takie prawdziwe. Pisz częściej, bo potrzebuję życiowej inspiracji ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, czytam Twojego bloga od początku, śledziłam Cię już na PB (nie, nie jestem żadnym stalkerem, po prostu lubię jak piszesz). Co robisz teraz? Pracujesz? A może rozwijasz się w jakiś inny sposób? oczywiście zrozumiem jeśli nie odpowiesz. Pozdrawiam gorąco z Lublina!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czegoś nie rozumiem, chyba :D
    To nowy blog, tak? Wcześniej pisałaś pod nickiem 'shiiiz'? Skąd ta zmiana?
    Jeżeli to Ty, to ciesze się że piszesz. Rób to częściej, proszę :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to nowy blog, na innym koncie Gmail. Tamto konto mam po prostu do innych spraw, typowo finansowych typu allegro. Ludzie się po prostu kontaktują a mi pośród listy wystawionych 'nowych' komentarzy ciężko odszukać niektórych, jakże ważnych informacji. Dzięki temu mogę zacząć od nowa. Zmiana wystroju. Ale to nadal jestem ta sama ja - tylko pod innym pseudonimem! :)

      Usuń
  4. powiem Ci, ze podoba mi sie to co robisz :) nie pieprzysz jak wszyscy o nowej sukience, pomadce do ust, czy szamponie do włosów. Jest w tym wszystkim to prawdzie cos - to jest prawdziwe życie! Początki zawsze są najtrudniejsze, ja dopiero tu raczkkuje i nie ogarniam co sie z czym je, ale mam pomysł, jak kazdy przecież od czegoś trzeba zacząć.
    Wrócę tu jeszcze nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Początki bywają trudne ale na pewno się zaaklimatyzujesz, wystarczy pisać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz tak niepowtarzalny sposób pisania, dobierania słów.. najzwyczajniej w świecie jestem zachwycona Twoimi wpisami, jest w nich tyle tajemnicy, której żadne z czytelników nie może rozgryźć, bo tylko Ty wiesz o co Ci chodzi. :) cenię to, bardzo cenię, bo jako jedyna bloggerka potrafisz ukryć swoje życie w kilku słowach, a nie jak inne odkrywać je przed całym światem. Pozdrawiam, Ewa. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie piszesz. niesamowicie dobierasz słowa. Niby wszystko takie proste a jednocześnie nadzwyczajne. Robisz kawał dobrej roboty :) musisz być bardzo interesująca osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ak krótki wpis, z tak dużym przekazem! Podziwiam, gratuluję i czekam na kolejny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z pewnością powinnaś zostać dziennikarką.
    Twoje teksty mają swoje przesłanie i wyraźny sens. Dla mnie czytanie Twojego bloga to coś lepszego niż wszystkie części Greya. Szkoda, że tak rzadko dodajesz a Twoje posty są mało rozwinięte.
    Staraj się robić to częściej, błagam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog to część mnie, moja pasja. Nie liczy się ile postów dodajesz tygodniowo, tylko jakie one są :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafilam tu przypadkiem ale wiem ze zostane zdecydowanie na dluzej. Idealnie interpretujesz slowa, piekne zdania i spójnośc. W dzisiejszych czasach brakuje tego u ludzi. Podziwiam Cie i śledzę na asku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam, każdy ma czasami w życiu taki okres, że zwyczajnie nie ma czasu na nic, nawet na ukochaną blogosferę :)

    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia na tym blogu:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że teraz będziesz częściej bywać i nie znikniesz po raz kolejny :) Powodzenia!
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierze, trafiłam tu! Już myślałam, że zapomniałaś o nas, tak nagle zniknęłaś. Powiedz, co u Ciebie?!
    Nie wiem czy mnie pamiętasz, ale odezwij się to dam o sobie znać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że nigdy nie zapomniałam. Z niektórymi osobami z tego blogowego świata nadal mam kontakt. Postaram się tu być co raz częściej!
      U mnie? Troszkę się pozmieniało, ale wszystko na dobre:)
      Przepraszam, ale nie bardzo kojarzę. Przypomnij o sobie! :)

      Usuń
  16. Piękny widok, piękny blog ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo tak świece to najlepszy relaks :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za odwiedzinki i życzę miłego dnia oraz kolejnych postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz być pewna, że będę zaglądała codziennie jak mi tylko czas na to pozwoli! :)

      Usuń
  19. świetny klimat zdjęć;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne połaczenie kolorów ;_;

    OdpowiedzUsuń
  21. klimat zdjec jest przecudowny <3 swietny blog ;3
    w wolnej chwili serdecznie zparaszam na moj blog https://justemsi.blogspot.com/ i do obserwowania mnie na instagramie ;) za wszystko sie odwdzieczam <3

    OdpowiedzUsuń