28 maj 2016

Birthday!


Czas tak szybko płynie.. już nie 'naście' a 'ścia'. 
Kiedyś nie rozumiałam, dlaczego ludzie mówili, że osiągnięcie wieku 18-stu lat pochłania wiele czasu, że potem już czas ucieka nam przez palce, a lata mijają co raz szybciej. Teraz już wiem jak to jest. Pamiętam swoje 18-ste urodziny, a dziś? Wstaje o dwa lata starsza. 
Nie powiem, ale jednak wiek 20+ trochę mnie przeraża. Może nie do końca cała wizja świata, poglądy, mentalność.. ale raczej "samodzielne" życie. Choć usamodzielniłam się już jakiś czas temu, tak dopiero teraz dociera do mnie, że .. niedługo chyba najwyższy czas na własne cztery ściany, na stałą pracę, na założenie rodziny. Wszystko takie 'udokumentowane'. 
Wczoraj nie świętowała, za to dzisiaj będę nadrabiać. 










~ Dziękuję Wszystkim za życzenia! Wiem, ze większości tych życzeń to dzięki powiadomieniom na facebooku - ale jednak jakby ktoś nie chciał, to by nie złożył! Jeszcze raz dziękuję!




~ Druga sprawa (to jak                    widzieliście na moim asku, albo też nie). Od kilku dni robię porządek ze swoją muzyczną playlistą - pochłania to trochę czasu, więc nie mogę pozwolić sobie na cały dzień usuwania, ściągania, słuchania, wybierania muzyki, dlatego rozkładam sobie to na kilka dni. Kilka utworów wysłanych przez Was mam już w swoim folderze! Mimo wszystko jeżeli chcecie wysłać jakiś kawałek, który lubicie bądź polecacie - to śmiało. Odsłuchuje wszystkie nuty. Jestem otwarta na nowe brzmienia, ale przede wszystkim skłaniam się do polskich, klasycznych kawałków rapu. Playlistę, którą dopracuje na ostatni guzik postaram się umieścić w którymś poście. Z góry dziękuję za podesłane kawałki i za te, które jeszcze wysyłacie!!


"Należy pomagać bliźnim na samym początku - kiedy ludzie starają się coś tworzyć, a nie wtedy, kiedy jest już za późno."

24 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego! I nie martw się tak tą dwudziestką. Potem będzie znacznie gorzej:D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kwiatek :) i piękny cytat :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego:) mnie już wybiło 30+:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kwiaty :D Wszystkiego najlepszego! <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam dopiero 17 lat :3 sto lat! <3 i oby czas Ci tak szybko nie uciekał :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz jak skończysz 18 lat :P
      Mam nadzieję, ze Ci te lata nie będę uciekać, tak jak mi :)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Super wpis! Cudowny blog :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE WIERZE! Skąd ta zmiana? Byłam tu wczoraj i jeszcze tego nie było, podziwiam bo zmiana jest duzo duzo na lepiej:3 bede tu wracac codziennie po kilka razy! UROCZO <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana? Chyba dobra mobilizacja, chęci i.. wolny czas przede wszystkim!
      O wszystkim postaram się napisać jutro:)
      Dziękuję i ściskam gorąco ♥

      Usuń
  8. ja jak kończyłam 18 to miałam wrażenie, że to powoli koniec świata, teraz niedawno skończyłam 20 i czuje się nadal jak dziecko wizja usamodzielnienia się też mnie przeraża tylko, że ja nie poczyniłam żadnych większych kroków w tę stronę :p

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc w sumie na Twoim miejscu chyba wolałabym zostać w rodzinnym gnieździe - przynajmniej takie bezpieczeństwo będziesz miała. Takie hm.. poczucie, że niczego Ci nie zabraknie, a szary świat Cie nie przygniecie:P
      No ja planuje wyjechać, więc musiałam się usamodzielnić, sprawdzić tutaj czy dam sobie radę.. jednak myśląc, że niedługo wejdzie wizja: dom, praca, dzieci mnie przytłacza.
      pozdrawiam ♥
      Zajrzę na pewno!

      Usuń
  9. bardzo piękne zdjecia ;_;

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam 19 lat i też troszkę się boje tych 20 :x No ale to naturalna kolej rzeczy ;) Oj teże planuje zrobić w końcu porządek z moja muzyką, ale to wymaga czasu... a u mnie go ciągle brak.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do 20 mam jeszcze pięć lat :D
    Spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing post! I like your photos.


    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    OdpowiedzUsuń
  13. Happy Birthday! Your flowers are very pretty!

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego Kochana :) I niech nie przeraża Ciebie skończenie 20-lat - sama mam trochę więcej i dopiero powoli zmierzam ku samodzielności i naprawdę czuję się podekscytowana tymi zmianami :) Także na pewno z Tobą będzie podobnie. A co do urodzin po osiągnięciu pełnoletności to jest w tym dużo prawdy - z każdymi urodzinami czas płynie coraz szybciej, niestety.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego, swietny blog jak i post :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: odpowiadam na komentarze i obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dopiero dziś składam najlepsze życzenia:). Co do czasu, oj leci zdecydowanie za szybko, jeszcze niedawno miałam 18 lat, a dziś 37 i przeraża mnie to bardzo. Moja córka ma 17 lat i bardzo boi się samodzielności, i nawet jej się nie dziwię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Też się nie dziwie, przygotuj ją na wejście w 'dorosłe' życie!:)

      Usuń

Ciesze się, że mogę Cie gościć,
a Twoja obecność jest dla mnie motywacją do dalszego działania.
Zawsze staram się odwiedzam swoich czytelników.
Jeżeli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym.

Czasami mam zaległości ale wszystkie nadrabiam.